TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance/Technodans
Pages (2): [1] 2 »
Trance/Technodans
En sak som g�r mej konfunderad �r hur det kommer sej att alla p� s�na fester dansar mer eller mindre identiskt. Det �r verkligen inte s� att jag st�r mej p� det. F�r mej f�r folk dansa precis hur de vill och det �r inte s� att jag tycker det �r fult eller n�t, men jag tycker bara det �r underligt att 90% p� de h�r haken dansar mer eller mindre identiskt. Jag kan tyv�rr inte f�rklara det med ord, men det �r en sak som jag t�nkt p� l�nge. Har ni ocks� m�rkt p� det?
Ciao.
H�r i Sverige s� dansar vi p� v�rt s�tt... det �r lustigt att se hur andra dansar i andra l�nder... m�ste s�ga att folk dansar snyggast i Sverige 
Tycker iof inte att jag dansar som alla andra, jag dansar mycket b�ttre �n alla andra, 
G�r jag s�kert inte iof, men eftersom det k�nns s�, s� g�r det egentligen juh ingen skillnad, 
H�ller iof med Gaby att folk dansar "snyggast" i Sverige, � andra sidan dansar s�kert folk mer som de vill i andra l�nder, eftersom de inte nojar ihop lika totalt som svenskar om det ser "d�ligt" ut n�r de dansar.
Det g�ller v�l iof inte alla, men en hel del tokiga svenskar, 
det handlar nog mycket om att man p�verkas av alla andra liksom...tror det �r d�rf�r...man dansar autonmatiskt med str�mmen... sen �r juh v�r musik en v�ldigt basbaserad musik som man g�rna h�ller takten till...
jag tror jag tillh�r dom d�r 10% iaf....som jag k�nner det brukar det alltid b�rja som alla andra f�r mig men ju l�ngre tid som g�r me dmusiken ju mer sl�pper jag loss.....tror de har � g�ra med precis som ryssen s�ger att vi bryr oss s� mycket om vad andra tycker om det vi g�r.....vi borde sl�ppa loss lite mer � bara bry oss om oss sj�lva 
jag brukar k�ra lite olika typer av tango n�r jag dansar till trance.. funkar skit bra 
ibland tar jag och k�r en vals ocks�
| quote: |
| Originally posted by dbl ibland tar jag och k�r en vals ocks� |
| Originally posted by Aendy �r det n�r de k�r den d�ra ber�mda tretaktstrancen eller? |
ja men s� �r det v�l i alla kultur och musikkretsar.
kanske beror p� d�ligt sj�lvf�troende eller helt enkelt trnder..
men jo..du har en po�ng.
| Originally posted by AC. AKA Misslyckad Beatmix eller vadd�? |
| Originally posted by Aendy �r det n�r de k�r den d�ra ber�mda tretaktstrancen eller? |
iofs det g�r att valsa i takt med vanlig fyrtaktstrance men det ser otroligt larvigt ut 
jajamensa..tackar tackar.
e mest h�r f�r att f� tag �lite techno tracklists...
hmmm tjae om du ska ha technotracklists eru nog lite fel ute.....testa technoaddict.com 
nej men du e v�lkommen iaf s� s�t som du verkar lilla ankan 
det finns ingen techonaddict..men har h�rt av kompisar att man kan hitta till techno h�r med..
| Originally posted by Vizay iofs det g�r att valsa i takt med vanlig fyrtaktstrance men det ser otroligt larvigt ut |
njae semi-egna....har sett folk g�ra det faktiskt...s�g lite....skoumt ut 
hehehe.. amat�rer 
haha mjo kanske....men jag tvivlar p� att du klarar det b�ttre....tvivlar p� att n�gon klarar det bra alls 
tror du inte.. jag e fan export p� det 
fast jag k�r mest 3 taktare... 4 blir lite f�r stressigt ibland 
just preecis 4-takt blir lite stressigt....nu kommer snaningen fram....kanske inte va s� l�tt trots allt? 
kanske blir stressad, men s� himla sv�rt e det inte....
br�t bara benet senast jag gjorde det och hj�rnan blev lite �verkokad s� att jag fick ligga p� sjukhus ett tag, men �nd� 
S� h�r dansar jag alltid !
N���� mer likt s� h�r d�

Fast �rligt talat s� �r det s� h�r det ser ut

I vilket fall som helst kan det g� hett till 
av de tre stilar som steve visar prov p�, i de �kta filminspelningarna av honom sj�lv in action, s� st�mmer stil nummer 3 b�st in p� mitt eget danss�tt... bara s� ni vet 
| Originally posted by reveal av de tre stilar som steve visar prov p�, i de �kta filminspelningarna av honom sj�lv in action, s� st�mmer stil nummer 3 b�st in p� mitt eget danss�tt... bara s� ni vet |
Brukar arbeta med axlarna