TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- **Help Heel Snel!!!!!**
**Help Heel Snel!!!!!**
heeft iemand van de vos reynaerde gelezen
ik heb dadelijk schoolexamen, en we hebben de vragen gisteren mogen inzien maar ik kan geen anrtwoord verzinnen op de laatste vraag:
waarom vermoord reynaert iemand uit het volk wel, cuwaert bijvoorbeeld, en iemand van de adel/geestelijkheid niet, die verwond/pest hij alleen maar
help aub
anders zoek je s in een uittreksel?
http://www.studentsonly.nl/
www. weet ik het.nl
Succes!
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink anders zoek je s in een uittreksel? http://www.studentsonly.nl/ www. weet ik het.nl Succes! |
Vroeger in mijn tijd LAZEN we de boeken gewoon 
maar in jou tijd was internet ook nog niet uitgevonden dus kon je geen uittreksels van het internet halen 
En hoe ging het?
| Originally posted by jploveparade Vroeger in mijn tijd LAZEN we de boeken gewoon |
| Originally posted by Blik maar in jou tijd was internet ook nog niet uitgevonden dus kon je geen uittreksels van het internet halen |
nou kzal het wel ff uitleggen dan:
ongeveer 20 lessen uitleg gehad:
-uitleg over de middeleeuwen
-leraar vertelt verhaal karel ende elegast (zodat we dat zelf niet hoeven te lezen, voor de mensen die dachten dat ik het boek maar moest lezen
)
-leraar vertelt over verhaal ferguut
-leraar vertelt over verhaal vande vos reynaerde
leerlingen krijgen schoolexamen over deze boeiende vertellingen van deze leraar
dag voor schoolexamen mogen de leerlingen het schoolexamen inzien (10 min) en gaat iedereen de vragen heel snel overschrijven en thuis proberen de antwoorden er bij te zoeken. ook mogen we tijden het examen het basisboek over literatuur bij de hand houden en de aantekeningen, dus ook de thuis gemaakte antwoorden
en op deze vraag kon ik dus geen antwoord vinden samen met de andere 50 leerlingen
dus ik dacht misschien zitten hier mensen die me kunnen helpen
hoe het is gegaan: ja de vragen had ik verwacht
heb gewoon ingevuld wat ik de dag ervoor had bedacht
zal als ik mijn punt weet het vermelden voor de geinteresseerden
| Originally posted by jploveparade Dat was de tijd van Commodore 64� |
woordjes en sommetjes....*zucht*
| Originally posted by Optimus ghehehehe, daar hebbik nog mee gewerkt toen ik op de basisschool in groep 3 zat woordjes en sommetjes....*zucht* |
| Originally posted by jploveparade De tijd van Linda de Mol op Sky Channel, met He-man en de Transformers |
:
| Originally posted by jploveparade Dat was de tijd van Commodore 64� |

Ik had de nacht van tevoren de uittreksels maar eens gelezen... Vet koffie lopen zuipen en de volgende ochtend gewoon een voldoende gehaald 
Gewoon je eigen interpretatie uiteenzetten van een paar dingen die je toevallig weet uit zo'n boek en dan zit het wel snor 
| Originally posted by jploveparade De tijd van Linda de Mol op Sky Channel, met He-man en de Transformers |
)
| Originally posted by Teknikol Daar had ik nog zo'n actiepop van hijs geeindigd: uitgekleed en zonder voeten (die waren afgekluifd ) |
| Originally posted by Teknikol Daar had ik nog zo'n actiepop van |
En een of ander geval met 2 koppen...
| Originally posted by eieregooie LOL Ik ha ook Skeletor En een of ander geval met 2 koppen... |
| Originally posted by jploveparade die blauwe skeletor had een veer in zijn buik waardoor hij stoere slaanbewegingen kon maken |