TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- גיבוש צנחנים\דובדבן
Pages (2): [1] 2 »


Posted by clubber@work on Dec-18-2002 10:59:

גיבוש צנחנים\דובדבן

טוב
שבוע הבא מה-22 עד ה-27
יש את סבב הגיבושים של גיוס מרץ
בשבילי זה הסיכוי הממש לפני אחרון להגיע באמת
למשהו שאני ממש רוצה לעשות - להגיע לסיירת ולא סתם
לגדודים בקרבי
אני ממש רוצה להגיע לדובדבןומקווה שאני אצליח
אם לא... ...אז יגיע באמת הסיכוי האחרון שלי שיהיה כבר בתוך
הצבא - גיבוש יח"טיות

בקיצר רציתי לשאול אם לעוד מישהו יש בשבוע הזה גיבוש ?
או אולי אפילו בתאריך שלי
25.12
?


Posted by Sniper on Dec-18-2002 11:02:

שיהיה בהצלחה אח שלייי
אני בינתיים לא קיבלתי כלום
:P
בכל אופן אם יהיה משו אני יודיע


Posted by Hell_Copter on Dec-18-2002 12:48:

וואלה אח שלי שיהיה לך בהצלחה
אמרו לי זה גיבוש אחושילינג קשה

לא קיבלתי עוד כלום אני...


Posted by m0sh on Dec-18-2002 12:56:

שיהיה לך בהצלחה!

בעיקרון הגיבוש הכי קשה זה הצנחנים
אני לא יסביר עכשיו כי אני ממהר
אבל דובדבן וגולני בגלל שמלא נושרים זה מספיק באמצע אז זה בעצם יותר קל


Posted by Hell_Copter on Dec-18-2002 12:58:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אבל דובדבן וגולני בגלל שמלא נושרים זה מספיק באמצע אז זה בעצם יותר קל


מה הקשר לגולני אני לא מבין?
גולני היא לא יחידת התנדבות כמו שהרבה חושבים!!
משבצים אותך לזה
להיות בסיירת של גולני זה כבר משהו אחר...


Posted by DjChook on Dec-18-2002 13:18:

בדיוק
יו הכי הרג אותי אתמול במסלול משולים
נגיד אתה מדלג על הסולם הראשון בזה שעושים הליכת מתחים

אז מעיפים אותך מהיחידה ישר

הכל בנוי על אמון....

וגם היה עוד מדהים הסיפורים על המסלול קצונה

27 דקות
4-6
עובר


Posted by itamarsan on Dec-18-2002 17:24:

אחייי שיהיה לך בהצלחה
ודבר שני דיברתי עם חבר שלי שהיתגייס לדובדבן לפני שבועיים ככה הוא אמר שהגיבו הוא הרוב כושר והרבה עזרה זה מה שאני יודע
מזכיר קצת את הגיבוש טיס


Posted by warpedd_ on Dec-18-2002 17:45:

בהצלחה בגיבוש אח שלי

גיבוש צנחנים באמת לא קל למרות שהוא הכי קצר-בערך יום וחצי


Posted by oDrori on Dec-18-2002 18:39:

בהצלחה אחי


Posted by Sniper on Dec-18-2002 19:07:

יש מצב שאני ילך לצנחנים כי בפנים יש תיחידה שאני רוצה "עוקץ" בכל אופן
אמרו לי שאני צריך ליפול בגיבוש של צנחנים ואז יש לי אפשרות ליבחור בעוקץ


Posted by luckystrike on Dec-18-2002 19:37:

quote:
Originally posted by clubber@work
טוב
שבוע הבא מה-22 עד ה-27


בהצלחה אחי !
מקווה בשבילך שתעבור לדובדבן כמו שאתה רוצה
אימנתי את דובדבן כבר פעמיים - הם אחלה חבר'ה
והאוכל שם פצצצצצות !!!
לא שזה אתגר אבל הוא יותר טוב ממה שיש לי בביית בטוח !
האוכל הכי טוב בצבא זה שמה - הבסיס שלהם דיי קרוב
לבית אל
במחסום בחיזמה פשוט לוקחים ימינה במקום שמאלה ...
קיצר - בהצלחה אחי ואם לא דובדבן הצנחנים
גם אחלה - יש לי שם הרבה חברים ... יש גם את היחט"יות
שלהם והם בכלל סוף...




ועכשיו לכל האחרים שדיברו פה שטויות :

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שיהיה לך בהצלחה!

בעיקרון הגיבוש הכי קשה זה הצנחנים


???!?!???
סלח לי אחי אבל הצנחנים ממש לא קשה ...
יש את הקטע עם השקי חול שהוא קצת שובר אבל סה"כ הגיבוש
הזה נחשב מבין הגיבושים בצה"ל לאחד הכי קלים אם
לא הכי קל ! אל תשכח שזה לא סיירת זה כולה גדודיסטים !
היחטי"ות שלהם זה גיבוש קריעה אבל הגיבוש הזה הראשוני לצנחנים דובדבן
הוא נחשב למאוד קל בצה"ל ביחס לאחרים ...

quote:
Originally posted by MoSH_MaN

אבל דובדבן וגולני בגלל שמלא נושרים זה מספיק באמצע אז זה בעצם יותר קל


?!?!?
איזה שטויות אחי תפסיקו להיות צעירים !!!
באל לי לבכות שאני רואה את זה ...
מוש אני מחכה לפרשנות מאוד מהר !!!

quote:
Originally posted by Hell_Copter

להיות בסיירת של גולני זה כבר משהו אחר...

זה נכון - לגולני יש את אגוז שזאת סיירת דיי טובה
פעם הם היו יותר נחשבים והיום הם כביכול קצת
ירדו מבחינת יכולת ומבצעיות אבל עדיין תותחים ...
רק ירדה היוקרה שלהם קצת

ויש את פלס"ר גולני שזה יחט"ית פצצה שבאמת כולם שם
סוסים אחושרמוטה !
בין הפלס"רים היותר טובים והיותר מבצעיים ...


quote:
Originally posted by itamarsan
שהגיבו הוא הרוב כושר והרבה עזרה זה מה שאני יודע
מזכיר קצת את הגיבוש טיס


באמת הרוב כושר שם ומקדרים אותם (יענו מתזזים) אחושרמוטה
בקטע הזה הם אחוש מסכנים ...
אבל מה הקשר לגיבוש טייס ???
זה בדיוק להיפך בטייס צריך שכל וקצת כושר
ופה צריך יותר כושר

בדיוק הפוך קיצר ...


quote:
Originally posted by Sniper
יש מצב שאני ילך לצנחנים כי בפנים יש תיחידה שאני רוצה "עוקץ" בכל אופן
אמרו לי שאני צריך ליפול בגיבוש של צנחנים ואז יש לי אפשרות ליבחור בעוקץ

לא בדיוק
חבר שלי ניסה את זה וכמעט אף אחד לא מגיע לשיטה הזאת
קשה מאוד להגיע לעוקץ למרות שהיא לא מה שעושים ממנה
בכל אופן תעבור את הגיבוש צנחנים\דובדבן ועדיף לדובדבן ואז פשוט תבקש עוקץ ...
אם לא יתנו לך תיגש ליחטי"ות שלהם ותעבור גם אותו ואז תבקש שוב וכבר יתנו לך
לעוקץ מגיעים המון שהיו בגיבוש חובלים למשל , מגלן וכל מיני כאלה
נגיד חבר שלי (רועי אני מדבר על זינגר) נפל מ-669 והיה לו ראיון לעוקץ ...







לסיכום
יא צעירים !!!!!


Posted by m0sh on Dec-18-2002 20:46:

מלא פורשים באמצע הגיבוש ככה שמפסיקים אותו


Posted by Sniper on Dec-18-2002 21:05:

תודה על האינפו מורן
אני עדיין מתלבט מה לעשות עם העניין הזה
ועד שתיתחבר לאי סי קיו
יקח הרבה זמן שאני יוכל להיתעץ איתך!!!


Posted by Hell_Copter on Dec-18-2002 22:12:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מלא פורשים באמצע הגיבוש ככה שמפסיקים אותו


אין כזה דבר לפרוש באמצע הגיבוש
גם אם קשה לך אתה תעשה את המקסימום שלך!!!
לא יבחרו בך חפיף... עדיין אם תוכיח מוטיבציה יכולים לזמן אותך למקומות אחרים

חבר שלי נגיד עשה גיבוש למטכ"ל והוא חתיכת חיה!!!
קיצר לא עבר... 669 לקחו אותו
התגייס לפני שבוע ככה


Posted by clubber@work on Dec-18-2002 23:27:

quote:
Originally posted by Sniper
יש מצב שאני ילך לצנחנים כי בפנים יש תיחידה שאני רוצה "עוקץ" בכל אופן
אמרו לי שאני צריך ליפול בגיבוש של צנחנים ואז יש לי אפשרות ליבחור בעוקץ


אחי שינו את הגיוס לעוקץ
מעכשיו צריך ללכת לחירמ"כ ולבקש שם ללכת לעוקץ (מנובמבר זה ככה(

ולפי מה שהבנתי הגיבוש הזה לא ממש קשה (צנחנים)
פשוט קשה להיות מאותר דובדבן..


Posted by Sniper on Dec-19-2002 09:27:

אהה אחיי סבבה
תאמת שביקשתי ברעיון אישי
עוקץ


Posted by Sm0keMachine on Dec-19-2002 12:04:

הממ אני רואה אף אחד פה לא מדבר על הגיבוש של סטילים/דבורים שיש ב22 (יום ראשון..)

טוב בכל מקרה אני הולך לגיבוש הזה, יש למישהו משהו מעניין לספר לי על סטילים? כי אני לא יודע אם אני רוצה את זה באמת..
אולי אני בסוף ילך לתותחנים, או לחילוץ והצלה אני עוד לא יודע.....

ואני רואה יש עליכם הרבה מוטיבציה כולם פה רוצים ללכת לקרבי...
רק תשמרו על עצמכם אה..!


Posted by DjChook on Dec-19-2002 12:26:

יש לי חבר שמחכה לגיבוש לחובלים

(אנחנו ביב אל תשכח)


Posted by Narcotic Mind on Dec-19-2002 12:37:

quote:
Originally posted by Trance man
הממ אני רואה אף אחד פה לא מדבר על הגיבוש של סטילים/דבורים שיש ב22 (יום ראשון..)

טוב בכל מקרה אני הולך לגיבוש הזה, יש למישהו משהו מעניין לספר לי על סטילים? כי אני לא יודע אם אני רוצה את זה באמת..
אולי אני בסוף ילך לתותחנים, או לחילוץ והצלה אני עוד לא יודע.....

ואני רואה יש עליכם הרבה מוטיבציה כולם פה רוצים ללכת לקרבי...
רק תשמרו על עצמכם אה..!


חחחח אני גם אם הייתי רוצה לא הייתי יכול להיות קרבי
ויש לי חבר שהולך לגיבוש סטילים יום ראשון


Posted by DjNumShum on Dec-19-2002 13:39:

quote:
Originally posted by Trance man
הממ אני רואה אף אחד פה לא מדבר על הגיבוש של סטילים/דבורים שיש ב22 (יום ראשון..)

טוב בכל מקרה אני הולך לגיבוש הזה, יש למישהו משהו מעניין לספר לי על סטילים? כי אני לא יודע אם אני רוצה את זה באמת..
אולי אני בסוף ילך לתותחנים, או לחילוץ והצלה אני עוד לא יודע.....

ואני רואה יש עליכם הרבה מוטיבציה כולם פה רוצים ללכת לקרבי...
רק תשמרו על עצמכם אה..!


בוא אליי לאייסיקיו
29634922
אני בדבורים יום ראשון מתחיל תקורס


Posted by DjNumShum on Dec-19-2002 13:43:

ובקש לגיבוש צנחנים דובדבן זה גיבוש באמת לא קשה כל אחד עם כושר בינוני מינוס יכול לסיים אותו וגם לעבור
פשוט אל תישבר ותכניס את זה לראש

יחטיות זה כבר משהו אחר חבר שלי התגייס לפני שבועיים לצנחנים סיים תיחטיות ועבר לסיירת זה כבר ליגה אחרת זה גיבוש קריעת תחת אבל כדי להגיע לכל הסיירות האלה אתה צריך להיות אחד שלא תישבר בחיים לא משנה כמו כואב לך וכמה קשה לך

היו איתי עכשיו בבסיס סיירת יעל עשו שם טירונות יחידה הם פשוט קורעים תתחת התעייפתי רק מלראות אותם הם לא מפסיקים לרוץ לרגע על כוננות מלאה הם עושים שם תרגילים שלא יאמן
והם אחד אחד נראים כאלו הם 3 שנים לפחות במכון כושר

ומורן דיבר פה על אגוז
השמועות אומרות שהגיוס שהיה היה הגיוס האחרון לאגוז


Posted by Hell_Copter on Dec-19-2002 14:08:

quote:
Originally posted by DjNumShum
היו איתי עכשיו בבסיס סיירת יעל עשו שם טירונות יחידה הם פשוט קורעים תתחת התעייפתי רק מלראות אותם הם לא מפסיקים לרוץ לרגע על כוננות מלאה הם עושים שם תרגילים שלא יאמן
והם אחד אחד נראים כאלו הם 3 שנים לפחות במכון כושר


כן סיירת יעל הם חיות!!!
שהסבירו לנו עליהם זהנראה לי מזה פצצה
אבל עוד פעם... קשה להיות מאותר מתוך הנדסה קרבית לזה
זה הבאסה


Posted by DjNumShum on Dec-19-2002 14:11:

כן קשה להגיע לשם מהנדסה לא הרבה מגיעים והגיבוש קשה רצח
הרוב שם זה נפילים של טיס או 669 או חובלים


Posted by luckystrike on Dec-19-2002 18:16:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN

אבל דובדבן וגולני בגלל שמלא נושרים זה מספיק באמצע אז זה בעצם יותר קל


מוש אחי אתה חייב להגיד לי למה התכוונת פה
בחיים לא שמעתי כזה משפט ...


quote:
Originally posted by Sniper
תודה על האינפו מורן
אני עדיין מתלבט מה לעשות עם העניין הזה
ועד שתיתחבר לאי סי קיו
יקח הרבה זמן שאני יוכל להיתעץ איתך!!!


אחי תשאל פה מה הבעיה ?
אני משתדל להתחבר פשוט לא יוצא לי הרבה ...

quote:
Originally posted by Sniper
אהה אחיי סבבה
תאמת שביקשתי ברעיון אישי
עוקץ [/QUOTE
בהצלחה אחי

[QUOTE]Originally posted by Trance man
הממ אני רואה אף אחד פה לא מדבר על הגיבוש של סטילים/דבורים שיש ב22 (יום ראשון..)

טוב בכל מקרה אני הולך לגיבוש הזה, יש למישהו משהו מעניין לספר לי על סטילים? כי אני לא יודע אם אני רוצה את זה באמת..
אולי אני בסוף ילך לתותחנים, או לחילוץ והצלה אני עוד לא יודע.....

ואני רואה יש עליכם הרבה מוטיבציה כולם פה רוצים ללכת לקרבי...
רק תשמרו על עצמכם אה..!



אחי בקשר לסטיל"ים מה אתה רוצה לשאול ???
יש לי שם חבר ממש טוב ...
זרוק שאלות

ובקשר למוטיביציה שלהם - אחי חכה מה אתה דואג
תמיד זה ככה לפני הגיוס תן להם חודשיים בצבא לא יותר ...


Posted by m0sh on Dec-19-2002 18:49:

התבלבלתי
לא בגיבוש
שכחתי את השם
בעעעעעעעעעעע


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.