TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- גיבוש צנחנים\דובדבן
Pages (2): [1] 2 »
גיבוש צנחנים\דובדבן
טוב
שבוע הבא מה-22 עד ה-27
יש את סבב הגיבושים של גיוס מרץ
בשבילי זה הסיכוי הממש לפני אחרון להגיע באמת
למשהו שאני ממש רוצה לעשות - להגיע לסיירת ולא סתם
לגדודים בקרבי
אני ממש רוצה להגיע לדובדבןומקווה שאני אצליח
אם לא... ...אז יגיע באמת הסיכוי האחרון שלי שיהיה כבר בתוך
הצבא - גיבוש יח"טיות
בקיצר רציתי לשאול אם לעוד מישהו יש בשבוע הזה גיבוש ?
או אולי אפילו בתאריך שלי
25.12
?
שיהיה בהצלחה אח שלייי
אני בינתיים לא קיבלתי כלום
:P
בכל אופן אם יהיה משו אני יודיע
וואלה אח שלי שיהיה לך בהצלחה
אמרו לי זה גיבוש אחושילינג קשה
לא קיבלתי עוד כלום אני...
שיהיה לך בהצלחה!
בעיקרון הגיבוש הכי קשה זה הצנחנים
אני לא יסביר עכשיו כי אני ממהר
אבל דובדבן וגולני בגלל שמלא נושרים זה מספיק באמצע אז זה בעצם יותר קל
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אבל דובדבן וגולני בגלל שמלא נושרים זה מספיק באמצע אז זה בעצם יותר קל |
בדיוק
יו הכי הרג אותי אתמול במסלול משולים
נגיד אתה מדלג על הסולם הראשון בזה שעושים הליכת מתחים
אז מעיפים אותך מהיחידה ישר 
הכל בנוי על אמון....
וגם היה עוד מדהים הסיפורים על המסלול קצונה
27 דקות
4-6
עובר 
אחייי שיהיה לך בהצלחה
ודבר שני דיברתי עם חבר שלי שהיתגייס לדובדבן לפני שבועיים ככה הוא אמר שהגיבו הוא הרוב כושר והרבה עזרה זה מה שאני יודע
מזכיר קצת את הגיבוש טיס
בהצלחה בגיבוש אח שלי
גיבוש צנחנים באמת לא קל למרות שהוא הכי קצר-בערך יום וחצי
בהצלחה אחי
יש מצב שאני ילך לצנחנים כי בפנים יש תיחידה שאני רוצה "עוקץ" בכל אופן
אמרו לי שאני צריך ליפול בגיבוש של צנחנים ואז יש לי אפשרות ליבחור בעוקץ
| quote: |
| Originally posted by clubber@work טוב שבוע הבא מה-22 עד ה-27 |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN שיהיה לך בהצלחה! בעיקרון הגיבוש הכי קשה זה הצנחנים |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אבל דובדבן וגולני בגלל שמלא נושרים זה מספיק באמצע אז זה בעצם יותר קל |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter להיות בסיירת של גולני זה כבר משהו אחר... |
| quote: |
| Originally posted by itamarsan שהגיבו הוא הרוב כושר והרבה עזרה זה מה שאני יודע מזכיר קצת את הגיבוש טיס |
| quote: |
| Originally posted by Sniper יש מצב שאני ילך לצנחנים כי בפנים יש תיחידה שאני רוצה "עוקץ" בכל אופן אמרו לי שאני צריך ליפול בגיבוש של צנחנים ואז יש לי אפשרות ליבחור בעוקץ |
מלא פורשים באמצע הגיבוש ככה שמפסיקים אותו
תודה על האינפו מורן
אני עדיין מתלבט מה לעשות עם העניין הזה
ועד שתיתחבר לאי סי קיו
יקח הרבה זמן שאני יוכל להיתעץ איתך!!!
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN מלא פורשים באמצע הגיבוש ככה שמפסיקים אותו |
| quote: |
| Originally posted by Sniper יש מצב שאני ילך לצנחנים כי בפנים יש תיחידה שאני רוצה "עוקץ" בכל אופן אמרו לי שאני צריך ליפול בגיבוש של צנחנים ואז יש לי אפשרות ליבחור בעוקץ |
אהה אחיי סבבה
תאמת שביקשתי ברעיון אישי
עוקץ
הממ אני רואה אף אחד פה לא מדבר על הגיבוש של סטילים/דבורים שיש ב22 (יום ראשון..)
טוב בכל מקרה אני הולך לגיבוש הזה, יש למישהו משהו מעניין לספר לי על סטילים? כי אני לא יודע אם אני רוצה את זה באמת..
אולי אני בסוף ילך לתותחנים, או לחילוץ והצלה אני עוד לא יודע.....
ואני רואה יש עליכם הרבה מוטיבציה כולם פה רוצים ללכת לקרבי...
רק תשמרו על עצמכם אה..! 
יש לי חבר שמחכה לגיבוש לחובלים
(אנחנו ביב אל תשכח)
| quote: |
| Originally posted by Trance man הממ אני רואה אף אחד פה לא מדבר על הגיבוש של סטילים/דבורים שיש ב22 (יום ראשון..) טוב בכל מקרה אני הולך לגיבוש הזה, יש למישהו משהו מעניין לספר לי על סטילים? כי אני לא יודע אם אני רוצה את זה באמת.. אולי אני בסוף ילך לתותחנים, או לחילוץ והצלה אני עוד לא יודע..... ואני רואה יש עליכם הרבה מוטיבציה כולם פה רוצים ללכת לקרבי... רק תשמרו על עצמכם אה..! |
| quote: |
| Originally posted by Trance man הממ אני רואה אף אחד פה לא מדבר על הגיבוש של סטילים/דבורים שיש ב22 (יום ראשון..) טוב בכל מקרה אני הולך לגיבוש הזה, יש למישהו משהו מעניין לספר לי על סטילים? כי אני לא יודע אם אני רוצה את זה באמת.. אולי אני בסוף ילך לתותחנים, או לחילוץ והצלה אני עוד לא יודע..... ואני רואה יש עליכם הרבה מוטיבציה כולם פה רוצים ללכת לקרבי... רק תשמרו על עצמכם אה..! |
ובקש לגיבוש צנחנים דובדבן זה גיבוש באמת לא קשה כל אחד עם כושר בינוני מינוס יכול לסיים אותו וגם לעבור
פשוט אל תישבר ותכניס את זה לראש
יחטיות זה כבר משהו אחר חבר שלי התגייס לפני שבועיים לצנחנים סיים תיחטיות ועבר לסיירת זה כבר ליגה אחרת זה גיבוש קריעת תחת אבל כדי להגיע לכל הסיירות האלה אתה צריך להיות אחד שלא תישבר בחיים לא משנה כמו כואב לך וכמה קשה לך
היו איתי עכשיו בבסיס סיירת יעל עשו שם טירונות יחידה הם פשוט קורעים תתחת התעייפתי רק מלראות אותם הם לא מפסיקים לרוץ לרגע על כוננות מלאה הם עושים שם תרגילים שלא יאמן
והם אחד אחד נראים כאלו הם 3 שנים לפחות במכון כושר
ומורן דיבר פה על אגוז
השמועות אומרות שהגיוס שהיה היה הגיוס האחרון לאגוז
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum היו איתי עכשיו בבסיס סיירת יעל עשו שם טירונות יחידה הם פשוט קורעים תתחת התעייפתי רק מלראות אותם הם לא מפסיקים לרוץ לרגע על כוננות מלאה הם עושים שם תרגילים שלא יאמן והם אחד אחד נראים כאלו הם 3 שנים לפחות במכון כושר |
כן קשה להגיע לשם מהנדסה לא הרבה מגיעים והגיבוש קשה רצח
הרוב שם זה נפילים של טיס או 669 או חובלים
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אבל דובדבן וגולני בגלל שמלא נושרים זה מספיק באמצע אז זה בעצם יותר קל |
| quote: |
| Originally posted by Sniper תודה על האינפו מורן אני עדיין מתלבט מה לעשות עם העניין הזה ועד שתיתחבר לאי סי קיו יקח הרבה זמן שאני יוכל להיתעץ איתך!!! |
| quote: |
| Originally posted by Sniper אהה אחיי סבבה תאמת שביקשתי ברעיון אישי עוקץ [/QUOTE בהצלחה אחי ![]() [QUOTE]Originally posted by Trance man הממ אני רואה אף אחד פה לא מדבר על הגיבוש של סטילים/דבורים שיש ב22 (יום ראשון..) טוב בכל מקרה אני הולך לגיבוש הזה, יש למישהו משהו מעניין לספר לי על סטילים? כי אני לא יודע אם אני רוצה את זה באמת.. אולי אני בסוף ילך לתותחנים, או לחילוץ והצלה אני עוד לא יודע..... ואני רואה יש עליכם הרבה מוטיבציה כולם פה רוצים ללכת לקרבי... רק תשמרו על עצמכם אה..! |

התבלבלתי
לא בגיבוש
שכחתי את השם
בעעעעעעעעעעע
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.