TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vervalsen ID
Pages (2): [1] 2 »
Vervalsen ID
Is er iemand die een goed progje heeft om ff wat cijfertjes van een ID te veranderen?
M'n vriendin + andere vriendin zijn 17, verder (nog) nooit geweigerd ergens, maar afgelopen Qlubtempo werd wel om legitimatie gevraagd en hebben toen gezegd dat ze geen ID hadden en gezegd dat ze 18 waren.
Maar wie weet worden ze op volgende Qlubtempo geweigerd en dat zou knap lullig zijn...
Niet alleen voor mij, maar ook voor ScuL

Dus is er iemand die ff zou kunnen photoshoppen ofzo contact me @ MSN!
[email protected]
Alvast bedankt
niet zo moeilijk doen man.
meestal als het mislukt gewoon net doen alsof je wegloopt en naderhand weer teruglopen maar dan in een andere rij gaan staan.
als het druk is zien ze het toch niet
| quote: |
| Originally posted by ScuL niet zo moeilijk doen man. meestal als het mislukt gewoon net doen alsof je wegloopt en naderhand weer teruglopen maar dan in een andere rij gaan staan. als het druk is zien ze het toch niet |
| Originally posted by Jappio ja en anders verkoop je je kaartje gewoon voor 100 � |
Ja en dan mist ScuL Ilse de hele avond... 
Maar heb al iemand op PF gevonden die is lekker aan knutselen voor mij 
te triest dit....
SCUL als student van de SVC moet je dat natuurlijk kunnen...haha...HANS frolich heeft je natuurlijk de kneepjes van het vak geleerd. hehehe...
Ach zelfs ik kom met mijn kleuterkop binnen dus laat staan een meisje...IK werd laatst zelfs 14/15 geschat terwijl ik toch echt 21 ben haha
| Originally posted by Akira Ach zelfs ik kom met mijn kleuterkop binnen dus laat staan een meisje...IK werd laatst zelfs 14/15 geschat terwijl ik toch echt 21 ben haha |
Ik ben 21...
| Originally posted by Akira SCUL als student van de SVC moet je dat natuurlijk kunnen...haha...HANS frolich heeft je natuurlijk de kneepjes van het vak geleerd. hehehe... |
Valsheid in geschrifte is een zwaar delict.
Een paar flappen in de hand van een domme portier douwen is niks mis mee daarentegen 
als je haar paspoort een jaartje opschoeft naar bv 84 dan moet je nie vergeten ook in het nummer (dat ergens beneden staat) te veranderen naar 84... dan kopieren en dat pakken ze wel.. ze gaan daar meestal nie zo moeilijk over doen..
| Originally posted by Yarnie te triest dit.... |
Meestal vinden ze een kopietje ook wel goed... Dan is het gewoon een kwestie van een beetje pixeleren en klaar is kees... Maar ik heb het zelf nooit hoeven doen... Zag er op me 15e al als 18 uit en ben sindsdien NOOIT om ID gevraagd... Nooit op feesten, nooit in de kroeg... nooit in de sjop... No problemo 
Hehe ja die cijfertjes onderaan was ik idd vergeten 
Gaat ik ook nog maar ff wijzigen dan 
Vervalsen is hartstikke makkelijk, iedereen kan dat m.b.v. Paint
Scan je paspoort in. Stel je bent 15-7-1985 geboren, en je moet het veranderen naar 15-7-1984. Met Paint kun je een klein stukje selecteren en dat dan over iets heen plakken. Ga dus op zoek naar een 4 in hetzelfde lettertype in je paspoort, je moet wel heel erg veel pech hebben als die 4 er niet in zit. plak het eroverheen, doe hetzelfde beneden in het rijtje cijfers en klaar is kees
| wetboek van strafrecht : art. 231 hij die een reisducument valselijk opmaakt of vervalst... blablabla... wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 4 jaren of met een geldboete van de 4e categorie (=12000 EURO) |
Ik heb die van mij net ook vervalst !!
Ik ben weer 18 !!!! 
lekker slim om zoiets te vervalsen...
Jaaaaaaa, ik ga die van mij ook vervalsen! Das vet man! Met zijn allen, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Oftewel: ruik het cynisme!
ik ruik alleen maar jou!!
je stinkt als een sjinees man!
toen ik nog 15 was had ik gewoon een kopie van het paspoort van me zus met mijn foto erop gekopieerd
nooit dat IEMAND t ook maar tjekte!
en als dat wel het geval zou zijn geweest en ze wilden een echt paspoort had ik gezegd dat ik zoiets waardevols niet meeneem naar een feest!
yup
geh hoedanook.
gisteren is ie met z'n vriendin geweigerd in Apeldoorn.
kon 'm niet goed verstaan omdat ik op de snelweg aan t planken was toen ie me belde.
lol 
| Originally posted by ScuL geh hoedanook. gisteren is ie met z'n vriendin geweigerd in Apeldoorn. kon 'm niet goed verstaan omdat ik op de snelweg aan t planken was toen ie me belde. |
LOL 
neem dan ook een oudere vriendin :P