TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- 3 Timmar Och 30 Minuter!!
3 Timmar Och 30 Minuter!!
H�r kommer �nnu en resum� av mina �sk�dningar p� diverse trancefester... och som vanligt �r det
en tr�tt martin som skriver :-)
Fattar ni .... inatt s�g jag MR ARMIN VAN BUUREN... i
inte en timme... inte 2 timmar... och inte ens 3 timmar utan
HELT OTROLIGTA 3 TIMMAR OCH 30 MINUTER.
Bara det �r en stor sensation! Annars brukar ju bara st�rre dj's k�ra set p� typ 2 timmar n�r de g�star v�ra trakter.
Okej sj�lva kv�llen d�, vi var p� cluben vid 22.30 tiden, min f�rsta reaktion var - WOW va mycket folk p� dansgolvet. I vanliga fall vid den tiden s� brukar cluben vara r�tt tom p� folk... och det kan man ju f�rst�... �ppet till 6-7 tiden.. men efter en snabb koll p� vad det var f�r folk p� dansgolvet s� stod det klart...
DET VAR TRANCE.NU bussen som hade anl�nt tidigt hehe. Det visade sig sen under kv�llens g�ng att typ 50% av alla p� clubben var svenskar hehe.
Resident dj'n Ck Feltman k�rde f�rsta tv� timmarna. F�r f�rsta g�ngen n�gonsin har jag blivit lite besviken p� hans set, lite f�r monotont stundtals. Men det kan r�tt l�tt f�rklaras med att han bara v�rmde upp publiken, och att resten av kv�llen skulle komma att g� i h�rliga avb-trancestyle...
N�got jag rekommendera alla att uppleva �r n�r ck feltman f�r k�ra allra sista passet p� klubben... d� �r han faen dj nr#1 i v�rlden!
Gick mot toalleten och m�te en grupp med folk b�randes p� skivv�skor vid ut�ngen.. och visst... det �r ju avb som g�r f�rbi, "elvis has entered the building".
Klockan 00 skulle avb k�ra ig�ng, men blev framflyttat en timme.
Hela kv�llen hade jag problem med att jag fortfarande gick och dr�mde mig tillbaka till cruisen... jag j�mnf�rde precis allting med det... och visst.. 1,5 timme in i avb's underbara set s� var det kryssnings-st�mmning p� golvet (men d� kom k�nslan ist�llet av att... faen nu �r det snart slut igen... ). Detta var inte s� jobbigt som det faktum att f�r f�rsta g�ngen n�gonsin inte kunde dansa j�rnet sista timmen... jag var helt enkelt inte riktigt �terst�lld efter cruisen tror jag... menmen strunt samma, jag dansade hela avb's set iallafall utan paus :-)
Jag gjorde min vanliga variant och ockuperade ovanv�ningen mitt emot djb�set... bra utsikt mot dj'n och perfekt st�lle att dansa utan att sl� i massa folk hela tiden.
Vid halv 4 gick jag ner p� dansgolvet och deltog i v�rmen och r�jet i publiken, faen vilket tryck det var.
Kort och gott, WOW H�RLIGT ATT �NTLIGEN HA SET UNDRET AVB, det var faen klockrent eller gjutet om man skulle anv�nda ett utryck som reveal anv�nder (hoho reveal missade detta f�r en tenta... var jag bara tvungen att p�peka nu =)
Ni f�r s�ga till om mina utl�ggningarna jag skrivit/skriver (se cruise resum�n ocks�) �r f�r r�riga och f�r l�nga, men hoppas det kan gl�dja n�gon iallafall att f� l�sa hur det var!
/Martin E
Om 4 timmar ligger jag i min s�ng och sover.... och vilar ut inf�r l�rdagens pppparttyyyy.
Armin �ger. vad annat hade du f�rv�nat dig? :P
Visst �r Armin kung?
Sett han tv� g�nger, och det var de tv� b�sta g�ngerna n�gonsin. Armin �r helt enkelt b�st. S� �r det bara. 
Fan det l�ter som det var n�t jag ville se !!!!!! Glad f�r din skull..... gr�ter f�r min skull.... e s� avis .... ville va d�r...
Kryssen st�mmning ocks�.... hmmm

Re: 3 Timmar Och 30 Minuter!!
| quote: |
| Originally posted by sipowitz Resident dj'n Ck Feltman k�rde f�rsta tv� timmarna. F�r f�rsta g�ngen n�gonsin har jag blivit lite besviken p� hans set, lite f�r monotont stundtals. Men det kan r�tt l�tt f�rklaras med att han bara v�rmde upp publiken, och att resten av kv�llen skulle komma att g� i h�rliga avb-trancestyle... |
du f�r ta ett snack med honom! 
| Originally posted by sipowitz Kort och gott, WOW H�RLIGT ATT �NTLIGEN HA SET UNDRET AVB, det var faen klockrent eller gjutet om man skulle anv�nda ett utryck som reveal anv�nder (hoho reveal missade detta f�r en tenta... var jag bara tvungen att p�peka nu =) |

fan d�.. jag vill ocks� g� p� s�nt..
varf�r har inte jag n�gra kopmisar som vill g� p� s�nt?? *snyft*
Party party!
| Originally posted by dbl fan d�.. jag vill ocks� g� p� s�nt.. varf�r har inte jag n�gra kopmisar som vill g� p� s�nt?? *snyft* |

| Originally posted by dbl fan d�.. jag vill ocks� g� p� s�nt.. varf�r har inte jag n�gra kopmisar som vill g� p� s�nt?? *snyft* |
| Originally posted by AC. Men tack vare forum som dessa tr�ffa jag folk som ville samma sak som jag och resa blev det alltid =) �nda ner till holland och mysteryland =))) |
| Originally posted by AC. Det problemet har man ju aldrig st�tt p�... (observera ironin!) Men tack vare forum som dessa tr�ffa jag folk som ville samma sak som jag och resa blev det alltid =) �nda ner till holland och mysteryland =))) |

Sj�lvklart! =) l�ngtar fan redan lite till sommarens resor... om inte det inte blir redan i v�r till TE... vi f�r se �=)