TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Bilden på en bläckfisk av snö ovanpå en bil som steve postade


Posted by reveal on Dec-19-2002 20:07:

Question Bilden på en bläckfisk av snö ovanpå en bil som steve postade

hittar inte tråden/bilden, men var det verkligen steve som låg bakom? jag har nämligen andra funderingar


Posted by Glorie on Dec-19-2002 20:10:

knappast att d var en bläckfisk.. hhohoho

det var väl i klotterplank d postades?


Posted by reveal on Dec-19-2002 20:13:

quote:
Originally posted by Glorie
knappast att d var en bläckfisk.. hhohoho

det var väl i klotterplank d postades?


nähä, va var det då jag menar iaf bilden där det är en snö-SAK på en bil


Posted by Glorie on Dec-19-2002 20:23:

Drunk

sida 16 på/i klotterplanket..

kallar du det där en bläckfisk?




hohoohoh...


Posted by reveal on Dec-19-2002 20:57:

kom kanske på vad det är nu
hur som helst, steve som tagit bilden eller inte?


Posted by mindshooter on Dec-19-2002 21:09:

quote:
Originally posted by reveal
kom kanske på vad det är nu
hur som helst, steve som tagit bilden eller inte?


hahah bläckfisk..tycker det var kul...tog ett par sekunder innan jag såg var det var iag...vilka snuskigheter!!


Posted by Glorie on Dec-19-2002 21:17:

Drunk

ja såg d på 0 sekunder


Posted by SteveTranz4ever on Dec-19-2002 21:18:

Men snälla... vart e eran snuskfantasi... skärpning i ledet

Glorie kan hon iaf.... därför jag gillar dig så ha ha

Det var inte jag som tog bilden men jag nämde att det kunde lika gärna ha vart jag


Posted by reveal on Dec-19-2002 21:54:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det var inte jag som tog bilden men jag nämde att det kunde lika gärna ha vart jag


aha ok, för den dök nämligen upp på ett annat forum, så jag funderade på ifall den hade letat sig ut härifrån eller inte

att jag inte såg vad det föreställde direkt skyller jag på snöblindhet


Posted by SteveTranz4ever on Dec-19-2002 22:09:

quote:
Originally posted by reveal
att jag inte såg vad det föreställde direkt skyller jag på snöblindhet
Bra räddning


Posted by Vizay on Dec-19-2002 22:18:

den som inte ser vad det där föreställer borde få bakläxa på blommor & bin


men glory e lite sådär halvpervo verkar det som (va jag syftar inte på nått speciellt, vadåååå?) ...å hemlig som alltid


Posted by Glorie on Dec-19-2002 23:03:

quote:
Originally posted by Vizay
den som inte ser vad det där föreställer borde få bakläxa på blommor & bin


exakt, reveal tex

quote:
men glory e lite sådär halvpervo verkar det som (va jag syftar inte på nått speciellt, vadåååå?) ...å hemlig som alltid


hahahahhahahaa...passa dig Vizay.. du har fått allt om bakfoten.. jag e verkligen inte pervo.. sprang fort som tusan ut från en porraffär på Reeperbahn i Hamburg... grymt snuskigt...

Steve, tack!

Reveal.. de me snöblindhet.. var fasen bäst idag alltså.. hahahhaha
Grymt klockrent, som vanligt från din sida


Posted by reveal on Dec-19-2002 23:05:

quote:
Originally posted by Glorie
exakt, reveal tex


nån här som är sugen?

quote:
Originally posted by Glorie
hahahahhahahaa...passa dig Vizay.. du har fått allt om bakfoten.. jag e verkligen inte pervo.. sprang fort som tusan ut från en porraffär på Reeperbahn i Hamburg... grymt snuskigt...


sprang UT från en... det innebär att man först gick IN i affären...

HUR MÅNGA PÅ SweTA HAR VARIT I EN PORRAFFÄR??? gissningsvis är du relativt ensam Glorie... så vem är pervers?


Posted by Glorie on Dec-19-2002 23:19:

Cool

quote:
Originally posted by reveal
nån här som är sugen?


hmmz, sugen på vad? (hoho där fick dU)

quote:
sprang UT från en... det innebär att man först gick IN i affären...

HUR MÅNGA PÅ SweTA HAR VARIT I EN PORRAFFÄR??? gissningsvis är du relativt ensam Glorie... så vem är pervers?


lille reveal... ja kan lätt säga att ja INTE e ensam me att ha gått in i en porraffär...!!!! (ja blev lite inlurad faktiskt om ja ska vara ärlig.. för d såg inte ut som nån p-affär utifrån..)
ja tror lugnt du har varit i en tex.. eller hmmm, du kunde ju inget om b&b så kanske inte hehehhehe

men allvarligt...ja förstod att du skulle hugga på det med IN å UT ur en affär... haha.. klart ja gick IN i den men som sagt.. efter ett snabbt varv i den affären var ja lika snabbt ute...


Posted by reveal on Dec-19-2002 23:27:

quote:
Originally posted by Glorie
hmmz, sugen på vad? (hoho där fick dU)


på att leka bläckfisk


quote:
Originally posted by Glorie
lille reveal...


utstuderad mobbing... dock får ju detta mig osökt att komma på en ny topic


men vad trodde du att du skulle få se när du gick in då? kom inte med att "jag visste inte att det var en porraffär", det håller inte...


Posted by Vizay on Dec-19-2002 23:46:

quote:
Originally posted by Glorie
hahahahhahahaa...passa dig Vizay.. du har fått allt om bakfoten.. jag e verkligen inte pervo.. sprang fort som tusan ut från en porraffär på Reeperbahn i Hamburg... grymt snuskigt...


haha det har ju inget med percvo att göra...eller asså de finns ju olika sorters men jag syftade mer på den sorten som kan misstolka det mesta å har en sån humor åt det lite sjukare hållet typ


å sen det där med porraffär...jag har faktiskt varit i en....jag å 2 killpolare blev ditlurade av våra 2 tjejpolare som var med som sa att det var en vanlig affär där dom skulle köpa byxor....jag förstår fan att du sprang ut glorie....ja menar jag blev fan rädd, å du va ju ändå i tyskland....där de finns sånna äckligt vidriga tyska porrgubbar


Posted by Glorie on Dec-19-2002 23:48:

Smile Tongue

quote:
Originally posted by reveal
på att leka bläckfisk


man e väl inte så cool om man leker bläckfisk? hur gör man det förresten? du som vet?? hahahahhaha (oj oj bra jenny)


quote:

men vad trodde du att du skulle få se när du gick in då? kom inte med att "jag visste inte att det var en porraffär", det håller inte...


ok, men ja trodde inte det skulle vara som det var när ja kom in. trodde d skulle va mildare, men d var d inte

flåt om du känner dig mobbad.. inte meningen jue...


Posted by reveal on Dec-19-2002 23:54:

har aldrig varit i nån porraffär... rekommenderar ni det då? ni som vet hur det är?


Posted by Vizay on Dec-19-2002 23:56:

reveal: nej, dome läskiga....står massa gubbar å stirrar på en å grejjer så man blir skiträdd att dom ska hoppa på en å dra in en i nått läskigt litet bås osv.


Posted by Glorie on Dec-19-2002 23:58:

rekommenderas inte...

tsss, törs han inte svara på sina bläckfisklekar?


Posted by reveal on Dec-20-2002 17:45:

quote:
Originally posted by reveal
att jag inte såg vad det föreställde direkt skyller jag på snöblindhet


hehe, denna är jag fortfarande väldigt nöjd med


Posted by ExOn on Dec-21-2002 01:06:

quote:
Originally posted by Glorie
hmmz, sugen på vad? (hoho där fick dU)



lille reveal... ja kan lätt säga att ja INTE e ensam me att ha gått in i en porraffär...!!!! (ja blev lite inlurad faktiskt om ja ska vara ärlig.. för d såg inte ut som nån p-affär utifrån..)
ja tror lugnt du har varit i en tex.. eller hmmm, du kunde ju inget om b&b så kanske inte hehehhehe

men allvarligt...ja förstod att du skulle hugga på det med IN å UT ur en affär... haha.. klart ja gick IN i den men som sagt.. efter ett snabbt varv i den affären var ja lika snabbt ute...



Var du tvungen att dra ett varv?


Posted by ExOn on Dec-21-2002 01:08:

quote:
Originally posted by reveal
att jag inte såg vad det föreställde direkt skyller jag på snöblindhet


quote:
hehe, denna är jag fortfarande väldigt nöjd med


Det skulle jag oxå varit! Snygg räddning!


Posted by morsy on Dec-21-2002 01:24:

what?


Posted by Glorie on Dec-21-2002 10:56:

Red face

exon, hahahaha.... men jaaa... jag var tvungen att gå ett snabbt varv ju, för att verkligen se att där inget fanns för mig...



hehe...vad ni ska läsa ordentligt.. tsss



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.