TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Bilden på en bläckfisk av snö ovanpå en bil som steve postade
Bilden på en bläckfisk av snö ovanpå en bil som steve postade
hittar inte tråden/bilden, men var det verkligen steve som låg bakom? jag har nämligen andra funderingar 
knappast att d var en bläckfisk..
hhohoho
det var väl i klotterplank d postades?
| quote: |
| Originally posted by Glorie knappast att d var en bläckfisk.. hhohohodet var väl i klotterplank d postades? |
jag menar iaf bilden där det är en snö-SAK på en bil
sida 16 på/i klotterplanket.. 
kallar du det där en bläckfisk?









hohoohoh...
kom kanske på vad det är nu 
hur som helst, steve som tagit bilden eller inte?
| quote: |
| Originally posted by reveal kom kanske på vad det är nu ![]() hur som helst, steve som tagit bilden eller inte? |
ja såg d på 0 sekunder 
Men snälla... vart e eran snuskfantasi... skärpning i ledet 
Glorie kan hon iaf.... därför jag gillar dig så
ha ha
Det var inte jag som tog bilden men jag nämde att det kunde lika gärna ha vart jag 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Det var inte jag som tog bilden men jag nämde att det kunde lika gärna ha vart jag |

| quote: |
| Originally posted by reveal att jag inte såg vad det föreställde direkt skyller jag på snöblindhet |
den som inte ser vad det där föreställer borde få bakläxa på blommor & bin 
men glory e lite sådär halvpervo verkar det som (va jag syftar inte på nått speciellt, vadåååå?)
...å hemlig som alltid

| quote: |
| Originally posted by Vizay den som inte ser vad det där föreställer borde få bakläxa på blommor & bin ![]() |
| quote: |
men glory e lite sådär halvpervo verkar det som (va jag syftar inte på nått speciellt, vadåååå?) ...å hemlig som alltid |



| quote: |
| Originally posted by Glorie exakt, reveal tex |
| quote: |
| Originally posted by Glorie hahahahhahahaa...passa dig Vizay.. du har fått allt om bakfoten.. jag e verkligen inte pervo.. sprang fort som tusan ut från en porraffär på Reeperbahn i Hamburg... grymt snuskigt... ![]() |
| quote: |
| Originally posted by reveal nån här som är sugen? |
(hoho där fick dU)| quote: |
| sprang UT från en... det innebär att man först gick IN i affären... HUR MÅNGA PÅ SweTA HAR VARIT I EN PORRAFFÄR??? gissningsvis är du relativt ensam Glorie... så vem är pervers? |

eller hmmm, du kunde ju inget om b&b så kanske inte
hehehhehe 
men som sagt.. efter ett snabbt varv i den affären var ja lika snabbt ute...
| quote: |
| Originally posted by Glorie hmmz, sugen på vad? (hoho där fick dU) |

| quote: |
| Originally posted by Glorie lille reveal... |
dock får ju detta mig osökt att komma på en ny topic 
| quote: |
| Originally posted by Glorie hahahahhahahaa...passa dig Vizay.. du har fått allt om bakfoten.. jag e verkligen inte pervo.. sprang fort som tusan ut från en porraffär på Reeperbahn i Hamburg... grymt snuskigt... ![]() |

| quote: |
| Originally posted by reveal på att leka bläckfisk |
hur gör man det förresten? du som vet?? hahahahhaha (oj oj bra jenny)| quote: |
men vad trodde du att du skulle få se när du gick in då? kom inte med att "jag visste inte att det var en porraffär", det håller inte... |
har aldrig varit i nån porraffär... rekommenderar ni det då? ni som vet hur det är? 
reveal: nej, dome läskiga....står massa gubbar å stirrar på en å grejjer så man blir skiträdd att dom ska hoppa på en å dra in en i nått läskigt litet bås osv. 
rekommenderas inte...
tsss, törs han inte svara på sina bläckfisklekar? 
| quote: |
| Originally posted by reveal att jag inte såg vad det föreställde direkt skyller jag på snöblindhet |
| quote: |
| Originally posted by Glorie hmmz, sugen på vad? (hoho där fick dU)lille reveal... ja kan lätt säga att ja INTE e ensam me att ha gått in i en porraffär...!!!! (ja blev lite inlurad faktiskt om ja ska vara ärlig.. för d såg inte ut som nån p-affär utifrån..) ![]() ja tror lugnt du har varit i en tex.. eller hmmm, du kunde ju inget om b&b så kanske inte hehehhehe ![]() men allvarligt...ja förstod att du skulle hugga på det med IN å UT ur en affär... haha.. klart ja gick IN i den men som sagt.. efter ett snabbt varv i den affären var ja lika snabbt ute... |
| quote: |
| Originally posted by reveal att jag inte såg vad det föreställde direkt skyller jag på snöblindhet |
| quote: |
hehe, denna är jag fortfarande väldigt nöjd med |
what?
exon, hahahaha.... men jaaa... jag var tvungen att gå ett snabbt varv ju, för att verkligen se att där inget fanns för mig...
hehe...vad ni ska läsa ordentligt.. tsss 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.