TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- konsten att förstöra en låt
konsten att förstöra en låt
Gouryella - Ligaya (minns inte remixens namn) 
http://aphex50.tripod.com/beatrap-09.mp3
tjae lyssna å....njut? (skulle inte tro det)
personligen tycker jag det låter som en blandning mellan en begravning och en afrikansk stam som firar sina gudar 
Ja det där lät ju inte bra precis... va fasen va de.... blev ju fan skrajj 
konsten att skapa skit..ibland undrar jag hur skitfolk som dessa kan fått skivkontrakt .. D-Devils....Aquagen...Warpbrothers....mm..och d slutar inte där..utan att det är sånt som spelas på radio/tv ialf här i sverige 
| quote: |
| Originally posted by OracaZ konsten att skapa skit..ibland undrar jag hur skitfolk som dessa kan fått skivkontrakt .. D-Devils....Aquagen...Warpbrothers....mm..och d slutar inte där..utan att det är sånt som spelas på radio/tv ialf här i sverige |

känner mig äcklad
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.