TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- konsten att förstöra en låt


Posted by Vizay on Dec-19-2002 23:39:

Shame / Disagreement konsten att förstöra en låt

Gouryella - Ligaya (minns inte remixens namn)


http://aphex50.tripod.com/beatrap-09.mp3

tjae lyssna å....njut? (skulle inte tro det)


personligen tycker jag det låter som en blandning mellan en begravning och en afrikansk stam som firar sina gudar


Posted by SteveTranz4ever on Dec-20-2002 00:25:

Ja det där lät ju inte bra precis... va fasen va de.... blev ju fan skrajj


Posted by Kamelen on Dec-20-2002 02:50:

konsten att skapa skit..ibland undrar jag hur skitfolk som dessa kan fått skivkontrakt .. D-Devils....Aquagen...Warpbrothers....mm..och d slutar inte där..utan att det är sånt som spelas på radio/tv ialf här i sverige


Posted by Nyx on Dec-20-2002 10:54:

quote:
Originally posted by OracaZ
konsten att skapa skit..ibland undrar jag hur skitfolk som dessa kan fått skivkontrakt .. D-Devils....Aquagen...Warpbrothers....mm..och d slutar inte där..utan att det är sånt som spelas på radio/tv ialf här i sverige



Alla som du nämnde har faktiskt gjort bra låtar..

D-Devils - The Devil is a DJ <---lite stelt sound..men den synthslingan är skön.
Aquagen - Phatt Bass (Aquagen Dub Mix) <---diggade den när den kom..sen spelade nrj sönder den.
Warp Brothers - Power <---deras nya låt som påminner lite om schwarze puppen på vissa ställen.



Annars lyssnar jag hellre på hårdare traxx!


Posted by Endre on Dec-20-2002 11:16:


känner mig äcklad



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.