TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Party report: Norrköping
Pages (2): [1] 2 »
Party report: Norrköping
Ojojoj. Nu har jag då äntligen vaknat efter en natt fylld av upplevelser minst sagt 
Vi möttes upp runt klockan 7 på mitt job i stan. Steve var där när jag kom. Sen väntade vi in en av mina arbetskamrater David som skulle få dansa loss på rave för första gången i livet
Han blev lite sen men klockan 19.40 typ lyckades vi ta oss ädrifrån och då hade även min andra polare Micke kommit.
Så vi gled in i bilen, körde för fullt på Stäväs FEEETA bilsystem. Förfest heeela vägen ner till norrköping och det lirades bara trance....mumma.
Väl nere skulle vi försöka hitta, det var lättare sagt en gjort. Vi gled upp till ett antal stadsbor och frågade om vägen. Alla sa olika och vi virrade runt där ett tag. Till slut fick vi ordentlig vägbeskrivning och kunde glida in på uppfarten med Tiestos Magik 6 pumpandes för fullt i högtalarna, vilken entry det vart 
Vi var väl en 20 minuter sena (jag skulle eldat för alla som köat egentligen) men vi gled in där och fixade med betalningen. Först frågade dom mitt membername på deras forum. När jag svarade mindshooter så typ bah sken han upp och dom bah "Ahhh är det duu, som ska köra med eld och stavar, välkommen!" Så fick jag hälsa på en massa. Kändes skönt
Sen fick vi glida in i VIP rummet allihopa och släppa av oss alla saker. Där hade dom skitsköna soffor, massa läsk, massa öl och chips
. Efter det gick jag ut i baren och hämtade ljustavar, fick välja och vraka eftersom jag skulle uppträda med dom dära.
Dom körde jävligt melodisk trance i starten och det diggade jag. Sen övergick det till lite hårdare när Gurra (Skapararen av sidan) tog över borden. Jag gick upp och pratade lite med honom när han körde och kollade när och var jag skulle köra igång min show. Han tyckte att jag skulle köra igång direkt och köra nedanför DJ båset så jag knäckte stavarna och körde igång. Nervös va man men det är så jävla underbart att få släppa loss med stavarna. Direkt gled det upp en massa kameror och skit. Så denna gång lär det finnas rätt så mycket material tillgängligt
. I allmänhet på festen togs det otroligt mycket kort. Och det var inte såå mycket människor. Steve filmade för fullt också 
Efter ett 10 minuters intensivt pass vare dax att lugna sig en stund så då kunde man glida in och softa i sofforna (efter att ha lånat ut mina stavar till nån brud där som blev helt tokig i Poi:ning, skitkul
)
Jag var väl ut och in rätt många gånger innan det heliga klockslaget började närma sig. 23.00 skulle Airbase köra igång. Och jag hade räääätt så höga förhoppningar på det. Klockan slog 11 och jag gled ut på dansgolvet. Nu var det helt plötsligt betydligt mer folk där. Airbase hade suttit i VIPen innan så han hade sagt att han skulle inleda med en personlig favourit. Jag bad honom personligen att lira Las Ketchup song och fick svaret att han skulle leta efter den. "Först Backstreet boys".
Väl ute på golvet tog det mig inte många sekunder att haa vilken låt som var på G. Hybrid mixen på Tears from the moon
Riktigt skönt. Airbase lirade ett riktigt skönt set. Jättemånga låtar jag inte kände igen. Poiade loss ett antal gånger till Airbase och Steve var uppe och filmade i DJ båset 
När han väl lirat klart så gled vi alla in in VIPen. Tackade honom personligen för en underbar mix men skulle sedan ut och elda utanför ingången så jag fick ingen längre pratstund.
Vi körde på steves bilstereo på riktigt hög volym osså eldade jag på parkeringen utomhus. Riktigt skönt 
När vi sedan gled in så var det bara jag, David och Jesper (Airbase) som satt i VIPen så jag började snacka lite med honom. Först fick jag se vilka låtar han spelat.
Bla.
Mesh - Purple haze
Eyal barkan - Revolution
Gouryella - Ligaya (Airbase remix) < såklart 
Armin - Sunburn.
Riktigt skönt som sagt 
Efter det pratade vi om hans produktioner och om hans inställning till Mp3, för dom som inte vet det så va han här på forumet och tjaffsade lite för att Swamper lagt upp hans mix på "The answer" som nerladdning. Jag var tvungen att fråga liksom om han verkligen är emot det. Men det är han tydligen inte, han tycker att folk ska höra hans musik och så. Det var mer en principsak tydligen eftersom det inte var hans låt heller. Han hade mixat den. Samtidigt som vi pratade så fick jag höra lite osläppt material där inne
Han hade den enda CDn och skulle inte släppa den digitalt alls. utan alla får vänta på vinylen. Riktigt sköna låtar. Han visade lite vinyl också, han hade fan asmånga sköna låtar. Och han får dom gratis med posten. Helt sjukt
Nåja, nog om Airbase. Tyckte det var underbart skönt att få släppa loss på dansgolvet med sina polare. Och skittrevligt att få träffa Steve igen! Lite längre denna gång
Detta får vi göra om.
End om long party report\ Hare fett 
mindshooter... låter kanoners det dära 
synd att man missa..
kul att d gick bra me poiandet me 
får la hålla utkik efter bilderna 
just D, vaddå vare hannes som kände igen dig i entren? 
låter som en riktigt gjuten kväll!
nu när du är bästa polare med jezper så får du se till att han lirar på den förhoppningsvis kommande SweTA-festen 
| quote: |
| Originally posted by Glorie mindshooter... låter kanoners det dära ![]() synd att man missa.. kul att d gick bra me poiandet me ![]() får la hålla utkik efter bilderna ![]() just D, vaddå vare hannes som kände igen dig i entren? |
Hade massa Cyberdog kläder. Pratade med honom en hel del i VIPen sedan.
ni får döma själva. Steve filmade mig fan 100 ggr när jag poiade. Kommer en ny fet film snart
Låter som en lyckad kväll Mind......
Väntar på att få se några kort å filmen från Steve...

Agghhhh e fan fortfarande as trött... .fan vem fick köra
Men ok mind var ju vaken med mig hela vägen hem.... kom hem säng 6.
Men men det var kul som fan.... mind gjorde verkligen bra ifrån sig och fick jävligt bra respons...
Det var soft med VIPen å sitta där å softa när man va slut körd i benen... snacka en hel del med Airbase jag med...
Var lite dryg mot han några gånger på skoj... typ när jag kom in i VIPen å så var det typ nån låt på som han hade remixat... så sa jag... va fan e de för skit ni lyssnar på... men han fatta att jag skoja. Passade på att säga att jag gillade det han gjort iaf.... han visade stolt upp sina vinyl med egna grejjer under den label han ligger på och remix vinyler han har gjort på andra.
Ibland torr jag fan det var jag å mind som släppte loss mest där inne... så med fler TAs på en fest och jag tror det skulle bli perfa...
Fan nu måste jag rusa.... handla sita julisarna... eller rättare sagt dom första....
Vi ses mind... snart släpper vi fet videon med poi... du vet 
.../ Stävä me loiden
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Agghhhh e fan fortfarande as trött... .fan vem fick köra Men ok mind var ju vaken med mig hela vägen hem.... kom i säng 6.Men men det var kul som fan.... mind gjorde verkligen bra ifrån sig och fick jävligt bra respons... Det var soft med VIPen å sitta där å softa när man va slut körd i benen... snacka en hel del med Airbase jag med... Var lite dryg mot han några gånger på skoj... typ när jag kom in i VIPen å så var det typ nån låt på som han hade remixat... så sa jag... va fan e de för skit ni lyssnar på... men han fatta att jag skoja. Passade på att säga att jag gillade det han gjort iaf.... han visade stolt upp sina vinyl med egna grejjer under den label han ligger på och remix vinyler han har gjort på andra. Ibland torr jag fan det var jag å mind som släppte loss mest där inne... så med fler TAs på en fest och jag tror det skulle bli perfa... Fan nu måste jag rusa.... handla sita julisarna... eller rättare sagt dom första.... Vi ses mind... snart släpper vi fet videon med poi... du vet ![]() .../ Stävä me loiden |
Ja för fan "Team tranceaddict stockholm" ägde fan dansgolvet när det gällde. Ojojoj.
för då har man bevisat att man inte är inne i det bara för pengarna. SKÖNT!
mind, hmm,.... det måste ha vart Hannes! lång å blond å snäll 
fasen, kommer duinte ihåg vad folk heter som du pratar me? Illa 
| quote: |
| Originally posted by Glorie mind, hmm,.... det måste ha vart Hannes! lång å blond å snäll ![]() fasen, kommer duinte ihåg vad folk heter som du pratar me? Illa |
Näh vi bytte aldrig namn av nån anledning tror jag
Gurra minns jag iaf,,,
fan nu blir jag lite smått irriterad på mig själv...jag va ju fan ute från bion typ 5min efter att ni möttes där så jag hade ju kunnat hänga på....va dum jag va som inte tänkte på det....aja man får väl skylla sig själv....hade vart fett kul iaf å dra å sen ringa morsan på vägen bara för å jävlas 
men ni verkar ha haft en toppenkväll iaf, du får se till att langa på lite film steve så man får se vad man missade 
fyfan va avundsjuk jag blir!!
jag ville också dit! :/ men jag visste hur jag skulle ta mig dit, inte heller med vem! :/ är rätt så ensam med att lyssna på trance i min umgängeskrets!! 
tyck synd om mig 
| quote: |
| Originally posted by Dioxys fyfan va avundsjuk jag blir!! jag ville också dit! :/ men jag visste hur jag skulle ta mig dit, inte heller med vem! :/ är rätt så ensam med att lyssna på trance i min umgängeskrets!! ![]() tyck synd om mig |
låter som en hel ball kväll.. natt...
låter som om airbase e en trevlig typ.... han sysslar iallafall med grafik 
vi e lika genom att båda gör musik (han då liiite bättre än mig.. inte speciellt mycket
) och båda sysslar med grafik...
sen vill han ju då visserligen leva på msuiken och jag på grafiken... men ändå... han sa att jag kunde ta över hans jobb när jag prata med honom på icq en gång.. har visserligen bara gjort det en gång, men ändå...
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Airbase har juh tittat hit ibland |
| quote: |
| Originally posted by Vizay för att frångå ämnet lite så kan jag medela att han inte e den enda producenten av hög klass som browsar TA... visste ni att gielen browsade TA förut tills nån snackade massa skit om honom...å dumonde kollar in lite då och då...osså plastic angel osv osv...finns många fler som browsar TA faktiskt |

ajustja glömde robstar i min trötthet.....
de va nån som typ drog massa crap om att gielens produktioner va kassa å amatörmässiga osv....gielen orkade väl inte med skitsnacket så han drog....fast de e klart skulle inte förvåna mig om han browsar fortfarande under hemligt namn 
idiotiskt... avundsjuk jävel..
det gör han säkert.. vem kan lämna TA??
Ganska divigt att dra för att 1 medlem av 16.000 jiddrar lite..men men
Klart jag vet att det är flera som tittar in..men Jezper har juh faktiskt skrivit här i svenska sektionen 
Plastic Angel är juh medlem här sen länge oxå....fan nu väntar jag på bilder från festen alltså...wohoo
jo jag håller med....rätt divigt...man måste ju kunna ta kritik och inse att det alltid kommer finnas folk som snackar skit...alla i hela världen kan ju inte tycka om hans musik
heh upptäckte just något ballt....du poiar i takt till musiken jag just lyssnar på i din sigg 
plastic angel har ju t.om. varit här inne i svenska sectionen och kollat någon gång då och då
mindshooter....det var ju calle du mena säkert

han har cyberdogkläder va ja vet 
| quote: |
| Originally posted by Glorie mindshooter....det var ju calle du mena säkert ![]() han har cyberdogkläder va ja vet |
jävligt trevlig kille!
| quote: |
| Originally posted by mindshooter men Jezper har juh faktiskt skrivit här i svenska sektionen ![]() |
steve?? (vill inte tjata men..) när blir filmen klar?
läste nått om en bil i en rondell?
drive-by med kamera? 
eller är jag ute och cyklar? 
Rondell ?....
Det finns projekt på gång men det är classefied... 
Men filmen kommer släppas snart snart 
Korten har kommit från festen... själv e jag med på två typ men fan såååå dåliga dom blev... 
mindshooter e med på några också.... desto bättre
mind... du nämde nåt om en brunett å stjärnfall i en tråd....
Vad menar du ?
Ha ha ha.... Camilla var bra impad av din eld poi...
.../ Steve me loiden
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.