TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- världen är liten ibland


Posted by Trance Christer on Dec-21-2002 13:08:

världen är liten ibland

världen är liten jag var inne å handlade julklappar med nåra polare så kollade vi lite på trance skivor.Så kommer det en kille och rekomenderar skivor och vi började prata och det visade sig till slut att det var dj_exon.världen är liten ibland


Posted by x-dream on Dec-21-2002 13:15:

Det var coolt....Trevligt att mötas vid trance skivorna...


Posted by Trance Christer on Dec-21-2002 13:18:

hehe finns inget bättre ställe att mötas på


Posted by mindshooter on Dec-21-2002 13:31:

Wow....coolt Så ni hade en hemlig Tranceaddict meetup där då...


Posted by Glorie on Dec-21-2002 13:59:

Big Ears

fy fabian va cooooolt asså!!!!!

vem sa.. "hänger du på Tranceaddict elle?"

eller

"ja hänger på TA, en bra sajt!"


Posted by ExOn on Dec-21-2002 15:29:

Ha ha ha! Din brud bara flabbade!
Nej men det var kul som fan!
Vart i Gbg bor du?
Känner förresten igen din flickvän. Hon går på Burgården eller?


Liten värld!


Posted by ExOn on Dec-21-2002 15:29:

quote:
Originally posted by Glorie
fy fabian va cooooolt asså!!!!!

vem sa.. "hänger du på Tranceaddict elle?"

eller

"ja hänger på TA, en bra sajt!"


Det var Christer!

*Edit*
Jag babbla förresten om t.nu i början! Hehe

Fett chockad att få veta att både Christer och hans polare hade varit på TA3!


Posted by Trance Christer on Dec-21-2002 23:34:

hehe jag bor i jonsered 5 km från göteborg ..hon gick på burgården fast nu går hon på frölönda gymnasiet sista året hehe man undrar ju lite hur fan man kan springa på varnadra just där hehe


Posted by dbl on Dec-21-2002 23:40:

var i gbg handlade du skivor?
finns det nått ställe med bra trance skivor????


Posted by reveal on Dec-22-2002 02:18:

klart coolt
JÄVLIGT coolt tom gjorde mig ännu mer sugen på en TA-fest av nån anledning


Posted by Trance Christer on Dec-22-2002 08:49:

det finns ju tyvärr inget bra ställe att handla skivor fast min kompis köpte DJ_Tiesto-In_Search_Of_Sunrise_3-_CD-2002 till på affären Rocks tor jag den heter till sin bror och det fanns en del nya trance skivor med vettiga låtar faktiskt blev lite förvånad själv. En T.A fest hade varit riktigt kul det ser jag fram emot.

var bor du själv dj exon ? vilken skola går du på eller har du gått ut kanske jobbar ?


Posted by Glorie on Dec-22-2002 10:33:

HappyHappy

"världen är liten ibland" aka "Dj Exons & Trance Christer's egna topic"


Posted by ExOn on Dec-22-2002 12:24:

quote:
Originally posted by Trance Christer
det finns ju tyvärr inget bra ställe att handla skivor fast min kompis köpte DJ_Tiesto-In_Search_Of_Sunrise_3-_CD-2002 till på affären Rocks tor jag den heter till sin bror och det fanns en del nya trance skivor med vettiga låtar faktiskt blev lite förvånad själv. En T.A fest hade varit riktigt kul det ser jag fram emot.

var bor du själv dj exon ? vilken skola går du på eller har du gått ut kanske jobbar ?


Går i burgården sista året nu. Det var därför jag kände igen flickvännen din. Okej du bor i Jonsered! Där har jag åkt förbi nån gång.. :P

Ok TA fest.. fett nice!


Posted by Trance Christer on Dec-22-2002 15:33:

var har ni tänkt att ha t.a fest det skulle vara riktigt trevligt nån som har nått förslag ?


Posted by dbl on Dec-22-2002 15:39:

quote:
Originally posted by Trance Christer
det finns ju tyvärr inget bra ställe att handla skivor fast min kompis köpte DJ_Tiesto-In_Search_Of_Sunrise_3-_CD-2002 till på affären Rocks tor jag den heter till sin bror och det fanns en del nya trance skivor med vettiga låtar faktiskt blev lite förvånad själv. En T.A fest hade varit riktigt kul det ser jag fram emot.

var bor du själv dj exon ? vilken skola går du på eller har du gått ut kanske jobbar ?


nä, det finns ju inte det... rocks, var e det den ligger?
det e inte den som ligger på fredsgatan eller?

vem vet, vi kanske har sett varandra... tror dock inte det eftersom när jag väll går in i skiv affärer står det typ aldrig nån vid den "bra" avdelningen


Posted by Trance Christer on Dec-22-2002 17:30:

hehe a vem vet kanske har sets ... det är sant det är inte ofta så många som besöker trance\club avdelningen i skivaffärer..Ofta så brukar den inte synas för dom har inget man kan ju alltid få bra tips av försäljaren...

-å detta är riktig trance så letar han fram nån skiva med hypertrax,darude,warp brothers å sash hehe alltid lika roligt när dom försöker övertala en att det är bra musik jag fattar inte hur dom kan gilla det


Posted by Trance Christer on Dec-22-2002 17:35:

affären ligger nedanför kompassén jämte M&Q


Posted by dbl on Dec-22-2002 18:42:

fredsgatan då alltså.

brukar inte vara inne där så mycket, men det händer


Posted by Trance Christer on Dec-23-2002 15:19:

precis bor du också i göteborg eller ?


Posted by dbl on Dec-23-2002 16:49:

inte precis gbg, men mölndal... fast det gränsar ju till gbg så typ


Posted by Trance Christer on Dec-23-2002 17:40:

asså mölndal ja det ligger ju väldigt nära min flickvän bor väldigt nära mölndal så jag åker igenom där typ 4 gr i veckan så jag vet allt var det ligger


Posted by dbl on Dec-23-2002 18:35:

jasså.... var bor din flickvän då??


Posted by ExOn on Dec-23-2002 23:28:

quote:
Originally posted by dbl
jasså.... var bor din flickvän då??


Jag skulle gissa på "Nära Mölndal" ?

Haha! Usch.. jag har druckit för mycket glögg!


Posted by dbl on Dec-23-2002 23:43:

quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Jag skulle gissa på "Nära Mölndal" ?

Haha! Usch.. jag har druckit för mycket glögg!


nä, vad smart du e exon.. och ja, du har nog druckit lite för mycket glögg ja... fan då.. jag har inte druckit nått över huvud taget i år :/


Posted by Trance Christer on Dec-24-2002 10:18:

hon bor i sisjön\askim



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.