TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- världen är liten ibland
världen är liten ibland
världen är liten jag var inne å handlade julklappar med nåra polare så kollade vi lite på trance skivor.Så kommer det en kille och rekomenderar skivor och vi började prata och det visade sig till slut att det var dj_exon.världen är liten ibland 
Det var coolt....Trevligt att mötas vid trance skivorna...
hehe finns inget bättre ställe att mötas på 
Wow....coolt
Så ni hade en hemlig Tranceaddict meetup där då... 
fy fabian va cooooolt asså!!!!! 
vem sa.. "hänger du på Tranceaddict elle?"
eller
"ja hänger på TA, en bra sajt!"
Ha ha ha! Din brud bara flabbade!
Nej men det var kul som fan!
Vart i Gbg bor du?
Känner förresten igen din flickvän. Hon går på Burgården eller?
Liten värld!
| quote: |
| Originally posted by Glorie fy fabian va cooooolt asså!!!!! ![]() vem sa.. "hänger du på Tranceaddict elle?" eller "ja hänger på TA, en bra sajt!" |


hehe jag bor i jonsered 5 km från göteborg ..hon gick på burgården fast nu går hon på frölönda gymnasiet sista året hehe man undrar ju lite hur fan man kan springa på varnadra just där hehe
var i gbg handlade du skivor?
finns det nått ställe med bra trance skivor????
klart coolt 
JÄVLIGT coolt tom
gjorde mig ännu mer sugen på en TA-fest av nån anledning 
det finns ju tyvärr inget bra ställe att handla skivor fast min kompis köpte DJ_Tiesto-In_Search_Of_Sunrise_3-_CD-2002 till på affären Rocks tor jag den heter till sin bror och det fanns en del nya trance skivor med vettiga låtar faktiskt blev lite förvånad själv. En T.A fest hade varit riktigt kul det ser jag fram emot.
var bor du själv dj exon ? vilken skola går du på eller har du gått ut kanske jobbar ?
"världen är liten ibland" aka "Dj Exons & Trance Christer's egna topic"

| quote: |
| Originally posted by Trance Christer det finns ju tyvärr inget bra ställe att handla skivor fast min kompis köpte DJ_Tiesto-In_Search_Of_Sunrise_3-_CD-2002 till på affären Rocks tor jag den heter till sin bror och det fanns en del nya trance skivor med vettiga låtar faktiskt blev lite förvånad själv. En T.A fest hade varit riktigt kul det ser jag fram emot. var bor du själv dj exon ? vilken skola går du på eller har du gått ut kanske jobbar ? |
var har ni tänkt att ha t.a fest det skulle vara riktigt trevligt nån som har nått förslag ?
| quote: |
| Originally posted by Trance Christer det finns ju tyvärr inget bra ställe att handla skivor fast min kompis köpte DJ_Tiesto-In_Search_Of_Sunrise_3-_CD-2002 till på affären Rocks tor jag den heter till sin bror och det fanns en del nya trance skivor med vettiga låtar faktiskt blev lite förvånad själv. En T.A fest hade varit riktigt kul det ser jag fram emot. var bor du själv dj exon ? vilken skola går du på eller har du gått ut kanske jobbar ? |
hehe a vem vet kanske har sets
... det är sant det är inte ofta så många som besöker trance\club avdelningen i skivaffärer..Ofta så brukar den inte synas för dom har inget
man kan ju alltid få bra tips av försäljaren...
-å detta är riktig trance så letar han fram nån skiva med hypertrax,darude,warp brothers å sash hehe alltid lika roligt när dom försöker övertala en att det är bra musik jag fattar inte hur dom kan gilla det
affären ligger nedanför kompassén jämte M&Q
fredsgatan då alltså.
brukar inte vara inne där så mycket, men det händer
precis bor du också i göteborg eller ?
inte precis gbg, men mölndal... fast det gränsar ju till gbg så typ 
asså mölndal ja det ligger ju väldigt nära min flickvän bor väldigt nära mölndal så jag åker igenom där typ 4 gr i veckan så jag vet allt var det ligger
jasså.... var bor din flickvän då??
| quote: |
| Originally posted by dbl jasså.... var bor din flickvän då?? |
| quote: |
| Originally posted by Dj_ExOn Jag skulle gissa på "Nära Mölndal" ? Haha! Usch.. jag har druckit för mycket glögg! |
hon bor i sisjön\askim
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.