TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sonorous - Protonic (Ronski Speed mix)
Sonorous - Protonic (Ronski Speed mix)
Shit pommfritt s�ger jag bara... Finns bara radio rip p� denna fr�n ASOT �n s� l�nge men ojojoj.
Sv�rt att f�rklara den. Men f�r det f�rsta har den ett grymt sk�nt flow med grymma builds. Vocalsen flyter in skitbra och �r itne alls sm�riga..sjunger p� n�t annat spr�k tror jag..l�ter lite indiskt typ. Skitsk�na effekter och "v�rmande ljud" bygger sig lite proggresivt. Sen blir det tyst och s� dessa UNDERBARA vocals f�ljt av en lite typ slinga i bakgrunden. Underbar...sen kommer det en ask�n melodi f�ljd av lite sk�na trummor. Ask�n rytm. Sen sl�r den av och melodin �r PRECIS som en mleodi ska vara...inte �vertydlig. utan lite Laid back och avancerad. M�nga toner g�r i varandra och skapar en feeeet atmosf�r p� hela l�ten. S� j�vla sk�n och v�rmande l�t! Denna l�t har allt som en melodisk l�t ska ha. Detta �r kvalitet mina k�ra v�nner.
Tackar alla underbara producenter som v�rmer i vinterm�rkret 
Jag gick med p� att hosta den... varf�r ? Jo f�r den e s� j�vla bra !!!
H�ger klicka � spara m�l som e de som g�ller
Sonorous - Protonic (Ronski Speed mix)
.../ Steve 
You go steve!
Kan inte sluta spela den! Fan 10:e g�ngen nu...har inte hunnit mer sedan jag laddat ner den
Kan man vara nyk�r i en l�t och en brud samtidigt? Ja tydligen 
EDIT: Min sig h�ller takten till denna l�t som fan
Astight
klockrent stefan, hemma p� 5 sek 
sk��n l�t!! 
Recension gjord av mig p� t.nu
"Okey we all know the mix that Ronski Speed made for "Sun Decade - Im Alone" right?
Well this mix is kinda like that one.. full of life!
And feautures a beautiful vocal laid over awesome synths!
I haven't heard the original just yet so i cant really say if the synths are present in the original, but i doubt it.
One thing i really, really like with Ronski Speed is his little predilection with acid!
He always use a minute or two to totally mess the track up with acid synths!
I remeber when i first herd "Im alone" and the break came and then i heard the acid synths! OMG!
Goosebumps all over me!
Same thing in this track but not just as much... abit more subtle. Very nice!
This track will def burn up the dancefloors in early 2003!
8.5/10
HOT!!!"

Mycket sk�n l�t....
Kom idag.....
Sonorous-Protonic-Promo-Vinyl-2002
01-sonorous-protonic__original_mix
02-sonorous-protonic__ronki_speed_mix
| quote: |
| Originally posted by x-dream Mycket sk�n l�t.... Kom idag..... Sonorous-Protonic-Promo-Vinyl-2002 01-sonorous-protonic__original_mix 02-sonorous-protonic__ronki_speed_mix |

Sonorous - Protonic (Ronski Speed rmx) och Kansai - Rococco kommer nog spelas r�tt mycket p� dansgolven i b�rjan av 2003
helt underbar l�t mycket sk�n