TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie gaan dr nog naar Armin dit weekend?
Pages (2): [1] 2 »
wie gaan dr nog naar Armin dit weekend?
komende zaterdag van 0.00 tot 2.30 in de XL:
armin van buuren
(en spider meen ik, te lui om op te zoeken)
komende zaterdag van 3.30 tot 6.00 in de <<0>>:
armin van buuren
(en kid vicious)
nou ist idee dr om met een groupie naar BEIDE feesten te gaan
, maar nou vroeg ik me dus zo af wie ik nou waar kan verwachten
ik PROBEER dr bij te zijn (het opstarten van een draad zoals deze legt mijzelf toch ietwat druk op
), maar me is wat slapjes lately... nog ff onzeker dus maar als ik dan donna's enthousiasme lees krijg ik spontaan weer de kriebels van: ik MOET
!
dusss..
[offtopic]
he mods, moest die fotodraad nou echt dicht?
[/offtopic]
[edit]
laat maar
, mooi zo, dan verdwijnen die lelijke pics van mij ook naar de kelder
[/edit]
Volgende week zaterdag ben ik waarschijnlijk van de party in de Eau. Beetje afhankelijk of ik nog iemand mee krijg, dit gaat me wel lukken.
Ik ben dan op vakantie... dus zit er nie in voor mij helaas...
Lijkt me wel tof (XL dan, niet de O). Was er ook toen Armin zn CD-presentatie hield voor AVB004, in het toenmalige Kremlin. Benieuwd of ze veel veranderd hebben.
ik wil dan ook al naar the bridge en naar QT13 en ik moet eigenlijk mijn tentamens leren 
dus ik denk dat ik niet ga!!
als ik in t land was geweest had ik wel gegaan, maar helaas. ben er niet bij...
Grtzz
WooT
Jah en vinnik mooi kut!
Niemand wil met ons mee kolkie
What shall we do,nog steeds beide clubs of gewoon naar de eau : armin en kid vicious?
normaal gesproken zou ik zo mee zijn gegaan, allen ik heb de dinsdag erop al Qontact en ik moet ook nog leren de hele vakantie...
kon het niet een maandje later worden gehouden ofzo?
| quote: |
| Originally posted by Optimus normaal gesproken zou ik zo mee zijn gegaan, allen ik heb de dinsdag erop al Qontact en ik moet ook nog leren de hele vakantie... kon het niet een maandje later worden gehouden ofzo? |
| Originally posted by total woot Ahum.. mietje |
Ahum, Ik OOK niet (meer
)
| Originally posted by Donna Jah en vinnik mooi kut! Niemand wil met ons mee kolkie ![]() What shall we do,nog steeds beide clubs of gewoon naar de eau : armin en kid vicious? |

) maar ik moet het hele weekend werken, helaas..
| Originally posted by Jappio Volgende x bennik erbij! |

| Originally posted by total woot wie niet? ![]() ![]() |
ja flauw he 
of nee...als een tabakfabriek
mwhehehe, ikke roken?

ik snuif bruine flesjes als een schoorsteen ghehehe
| Originally posted by total woot als ik in t land was geweest had ik wel gegaan, maar helaas. ben er niet bij... |
| Donna What shall we do,nog steeds beide clubs of gewoon naar de eau : armin en kid vicious? |

| Originally posted by tijs08 Moet je teleurstellen, Kid vicious draait de 28e niet in de O.. hij draait avond ervoor in de roxy in New York dus komt niet naar de O.. check zijn site en heb het uit 1e bron ![]() |
Ze hebben vervanging voor Kid Vicious en een goede lijkt mij zo:
Eigenlijk zou Kid Vicious (samen met Mark van Dale) als warm-up dj fungeren maar dankzij andere verplichtingen heeft hij moeten afzeggen. Gelukkig hebben we in MISJA HELSOOT de perfecte vervanger gevonden. MISJA is absoluut ��n van de beste trance-dj's van het moment. We zijn er torts op dat we hem, ondanks zijn drukke schema, hebben weten te strikken!
| Originally posted by MaGiK54 Gelukkig hebben we in MISJA HELSOOT de perfecte vervanger gevonden. MISJA is absoluut ��n van de beste trance-dj's van het moment. We zijn er torts op dat we hem, ondanks zijn drukke schema, hebben weten te strikken! |
nou baal ik nog harder dat k er niet bij ben...
Naja,ik ga zowieso,ben er alleen nog niet over uit of ik XL gewoon maar skip en rechtstreeks naar de eau ga.
ok, ik kom dus ook niet
beeeeetje moe nog en vooral geen zin in die reis...
maaarrrrrrrrrrr
VOLGENDE WEEK KOMT SCOTT BOND IN DE XL !!!!!!!
dus bij deze misbruik ik deze draad maar even voor dezelfde vraag als bovenaan:
GAAN ER NOG MEER!!
want tis al een BESTE tijd geleden dat SB NL voor het laatst aandeed EN dat de TA's dr nog wat van meegekregen hebben ook (mysteryland miste iedereen um doordat ie eerder stond, keer drvoor was volgens mij TE-2001)
bij voldoende belangstelling kom ik ook 
fuckie daar wil ik ook heen!
naja eerst vanavond maar
| Originally posted by Donna fuckie daar wil ik ook heen! naja eerst vanavond maar |
Scott Bond komt niet in de XL volgende week. Dat staat fout op de site. De hele programmering van de maand januari staat fout op de site... er staat namelijk de oude programmering van december onder de button van Januari.
Hier dus maar ff de lineup van de komende weken:
28 December: Armin Van Buuren (3 hours), Spider (3 hours)
31 December: Spider, Astrid, Precision, Misja Helsloot, Rank 1, Marc Van Bekkum
04 Januari: Spider, Misja Helsloot, Precision, Dazzle
11 Januari: Andre, Precision, Misja Helsloot, The Freak
18 Januari: Mark van Bekkum, Dazzle, Spider
25 Januari: Lucien Foort SLICE TOUR CD PRESENTATION
Lucien Foort, Astrid, Onne, Andre
Ik ben er afgelopen week geweest, en het was echt super. Mooie toko geworden. Heb ook nog wat fotootjes gemaakt, die staan op www.djprecision.nl (bij photos)
zow ben ik toch blij met dat cluppie in zwolle.
zijn niet echt mijn dj's
Heb ook gehoord dat het soundsystem een stuk minder is dan tijdens de kremlin avonden en dat er niet heel veel dingen zijn veranderd de grote verandering is toch wel de muziek.