TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מישהו יודע איפה אני יכול למצוא דיסקים של סמפלים ?


Posted by coby on Dec-23-2002 15:36:

Question מישהו יודע איפה אני יכול למצוא דיסקים של סמפלים ?

בישראל ...

פעם שעברה הזמנתי מחול וקיבלתי איזה 200 שקל מס


Posted by Hell_Copter on Dec-23-2002 15:40:

מממממממ למה אתה לא מחפש באנטרנט?


Posted by oDrori on Dec-23-2002 17:20:

Re: מישהו יודע איפה אני יכול למצוא דיסקים של סמפלים ?

quote:
Originally posted by coby
בישראל ...

פעם שעברה הזמנתי מחול וקיבלתי איזה 200 שקל מס



קפוץ לוואלה תריץ חיפוש...

אני די בטוח שבכלי זמר אפשר להשיג. אני גם צריך דחוף


Posted by Rising on Dec-23-2002 19:50:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מממממממ למה אתה לא מחפש באנטרנט?


חח איזה תשובה..
השאלה איפה לחפש..


Posted by m0sh on Dec-23-2002 19:54:

אמממ מצאתי אתר לפני כמה זמן
אבל אני לא זוכר את הכתובת
אני צריך להריץ חיפוש שוב


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-23-2002 20:22:

ממממממממממממ
אני גם מחפש סאמפל של צופר אויר............

למישהו יש מושג איפה אפשר להשיג?????


Posted by Flotser on Dec-23-2002 21:11:

למה אתה לא מסתכל בחתימה שלי????



eMule!


Posted by Hell_Copter on Dec-23-2002 21:44:

quote:
Originally posted by Rising
חח איזה תשובה..
השאלה איפה לחפש..


וזאת שאלה טובה בהחלט


Posted by djGoosh on Dec-24-2002 07:34:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ממממממממממממ
אני גם מחפש סאמפל של צופר אויר............

למישהו יש מושג איפה אפשר להשיג?????


תעשה מה שאני עשיתי
תורידי את הגירסא הארוכה של
666 - amokk
ובהתחלה יש כמות של צופרים
תחתוך אחד והנה בשבילך צופר אוויר
כמובן שהוא קצר
אבל זה שימושי


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-26-2002 12:31:

quote:
Originally posted by djGoosh
תעשה מה שאני עשיתי
תורידי את הגירסא הארוכה של
666 - amokk
ובהתחלה יש כמות של צופרים
תחתוך אחד והנה בשבילך צופר אוויר
כמובן שהוא קצר
אבל זה שימושי


ואללה אחי לא חשבתי על זה
תודה

אבל אני רוצה צופר ארוך............ סתומרת, מעדיף צופר ארוך......

[edit]

ורצוי שאני ימצא את זה עד יום שלישי כי אני מתקלט במועדון..........


Posted by luckystrike on Dec-26-2002 13:49:

יש מודולים ממש לא יקרים של אפקטים
יש לי חבר קנה כולה -500 שקל מודול פצצה
עם פוווול אפקטים וסאמפלים

חלקם אפשר להעביר לסאמפל-מקלדת ....
קנה משומש במצב טוב זה שווה את הכסף ...


Posted by coby on Dec-29-2002 14:53:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ממממממממממממ
אני גם מחפש סאמפל של צופר אויר............

למישהו יש מושג איפה אפשר להשיג?????


תעשה מה שאני עשיתי .. תוציא תסאמפל מאחד התיקיות של אייסיקיו
startup.wav

זה הצליל של הכניסה לאיי סי קיו


Posted by Q-PiXeL on Dec-29-2002 16:33:

הסאמפל של האייסיקיו מגעיל...

היה לי איזה סאמפל ארוך של צופר/סירנה
אבל זה נשמע כמו ביום הזיכרון...

אני אבדוק אם יש לי את זה...


Posted by oDrori on Dec-29-2002 18:06:

אם אתה רוצה צופר ארוך: תמצא סאמפל של צופר, לדוגמא זה של אמוק או אייסיקיו, קח את זה לאיזה עורך אודיו ותקתע חלק ממש קטן ממנו... קח את זה לעורך אאודיו שמסוגל לתת לסאמפל
Loop-points
או שתשים את זה בסינת' שמשתמש בלופים כמו למשל
3XOSC
בפרוטי לופס... ושם תאריך את זה כמה שבא


Posted by DjChook on Dec-29-2002 19:19:

אתה יכול לעשות את זה מאד פשוט ב
COOL EDIT
אני חושב

עשיתי פעם שם משהו כזה

יעני הארכתי קול


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-30-2002 12:56:

סבבה
תודה אחים שלי



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.