TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Internet...
Internet...
hey allemaal!
ik wou ff vermelden dat ik morgen ga verhuizen en dus weer minder op internet zal zijn!
m'n vader heeft geen aansluiting...sterker nog....ik heb geeneens een PC!!!
ik hoop begin januari een pc te kunnen kopen en dan een betaalbare aanluiting te gaan afsluiten.
tot dan zit ik dan maar 1 uur per dag in de bieb ofzo
beetje jammer maar t is niet anders!!!
ik spreek jullie weer (ben ook nog niet weg hehe)
xxx josta
ga je er wel op vooruit qua ruimte, krijg je nu een kamer met je eigen mini-bar, bioscoop en fitnessruimte?? (dan zou t niet zo erg zijn 

)
sterkte toegewenst in het computerloze tijdperk dat je tewachten staat!!!
Lache
Tot snel dan meid 
Sluit je gewoon op in die bib 
En je bewerk de beveilegingsman effe en dan komt alles goed 
Ben je net weer terug in de bewoonde wereld krijg je dit...
Ik ga binnenkort ook verhuizen, maar ik heb gelukkig al een computer. Het is alleen nog tot 8 januari wachten tot Chello de boel aan komt sluiten. Gelukkig kan ik tot die tijd thuis nog wel lekker internetten 
Sterkte ermee!!
Het sucks als je verhuist.... Ben nu net 3 dagen online na 2 maanden afwezigheid door een verhuizing. En tja dan mis je toch het internet wel op den duur.
ach ja we hebben je al een lange tijd gemist dan kan deze tijd der ook nog wel bij! 
Yup ik zal in januari/februari ook wel minder vaak online zijn ivm met verhuizen.
me zal wat meer online zijn vanaf nu, vandaag had de postbode namelijk een heel leuk cadeautje met zich mee: kabelinternet (HE HE!)
me is
maar suc6 dr mee proxi
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie me zal wat meer online zijn vanaf nu, vandaag had de postbode namelijk een heel leuk cadeautje met zich mee: kabelinternet (HE HE!) me is |
misschien dat ik vrijdag even naar binnen sneak voor een i-net sessie
Andreas is toch aan t werk hihi 
kan jullie zo moeilijk verlaten 
ga nu naar m'n vader! doeiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (k)(k)(k)
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus kan jullie zo moeilijk verlaten ![]() |
| quote: |
| Originally posted by total woot doe dat dan ook niet |
(grapje!!!)
| quote: |
| Originally posted by Optimus had ie 300 meter kabel bij zich dan? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.