TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Internet...


Posted by Miss Proximus on Dec-23-2002 18:18:

Sad Internet...

hey allemaal!

ik wou ff vermelden dat ik morgen ga verhuizen en dus weer minder op internet zal zijn!

m'n vader heeft geen aansluiting...sterker nog....ik heb geeneens een PC!!! ik hoop begin januari een pc te kunnen kopen en dan een betaalbare aanluiting te gaan afsluiten.

tot dan zit ik dan maar 1 uur per dag in de bieb ofzo

beetje jammer maar t is niet anders!!!

ik spreek jullie weer (ben ook nog niet weg hehe)

xxx josta


Posted by total woot on Dec-23-2002 19:17:

ga je er wel op vooruit qua ruimte, krijg je nu een kamer met je eigen mini-bar, bioscoop en fitnessruimte?? (dan zou t niet zo erg zijn )


Posted by franzelare on Dec-23-2002 20:27:

sterkte toegewenst in het computerloze tijdperk dat je tewachten staat!!!


Posted by eXos on Dec-23-2002 20:33:

Lache


Tot snel dan meid


Posted by New Wave on Dec-23-2002 22:14:

Sluit je gewoon op in die bib
En je bewerk de beveilegingsman effe en dan komt alles goed


Posted by Flipper01 on Dec-23-2002 23:23:

Ben je net weer terug in de bewoonde wereld krijg je dit...
Ik ga binnenkort ook verhuizen, maar ik heb gelukkig al een computer. Het is alleen nog tot 8 januari wachten tot Chello de boel aan komt sluiten. Gelukkig kan ik tot die tijd thuis nog wel lekker internetten

Sterkte ermee!!


Posted by LightForce on Dec-24-2002 10:46:

Het sucks als je verhuist.... Ben nu net 3 dagen online na 2 maanden afwezigheid door een verhuizing. En tja dan mis je toch het internet wel op den duur.


Posted by TimeportE on Dec-24-2002 11:38:

ach ja we hebben je al een lange tijd gemist dan kan deze tijd der ook nog wel bij!


Posted by magrec on Dec-24-2002 12:19:

Yup ik zal in januari/februari ook wel minder vaak online zijn ivm met verhuizen.


Posted by kolkiewolkie on Dec-24-2002 19:22:

me zal wat meer online zijn vanaf nu, vandaag had de postbode namelijk een heel leuk cadeautje met zich mee: kabelinternet (HE HE!)

me is

maar suc6 dr mee proxi


Posted by Opti on Dec-24-2002 19:45:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
me zal wat meer online zijn vanaf nu, vandaag had de postbode namelijk een heel leuk cadeautje met zich mee: kabelinternet (HE HE!)

me is


had ie 300 meter kabel bij zich dan?


Posted by Miss Proximus on Dec-24-2002 20:30:

misschien dat ik vrijdag even naar binnen sneak voor een i-net sessie Andreas is toch aan t werk hihi

kan jullie zo moeilijk verlaten

ga nu naar m'n vader! doeiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (k)(k)(k)


Posted by total woot on Dec-24-2002 20:55:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
kan jullie zo moeilijk verlaten


doe dat dan ook niet


Posted by Miss Proximus on Dec-24-2002 20:56:

quote:
Originally posted by total woot
doe dat dan ook niet


ga s van m'n msn af..zo kom ik nooit weg (grapje!!!)


Posted by kolkiewolkie on Dec-24-2002 23:31:

quote:
Originally posted by Optimus
had ie 300 meter kabel bij zich dan?



NAIEF!

20 meter voor in huis, that's all



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.