TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חידה ! יש פרס למי שפותר!
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »


Posted by Shahar on Dec-23-2002 18:42:

Read This! חידה ! יש פרס למי שפותר!

יוסי קנה 6 רובים
בראשון רצח את ניסו
בשני את אלי
בשלישי את עצמו
כמה שנים הוא ישב בכלא?

בין הפותרים נכונה יוגרלו 2 ג'יפים של טויוטה וכו


Posted by Glenn-Holmes on Dec-23-2002 18:45:

עזוב אותך אחי אתה בכלל לא יודע תסיפור
זה לא יוסי קוראים לו נסים אלפרון
ושששש.... אל תגלה לאף אחד שהוא מתכוון לרצוח בשלישי את עצמו...


Posted by oDrori on Dec-23-2002 19:31:

מה הרעיון... ברגע שיוסי רצח את עצמו הוא יכול רק לשכב


Posted by m0sh on Dec-23-2002 19:46:

ראסמי מטומטם

זהשאלה שיש כאלה שקולטים ויש כאלה שלא.....\
בקיצור לקשים
הוא לא ישב למה הוא רצת את עצמו...


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-23-2002 20:05:

שיט!!!
עניתם לפניי

כמעט זכיתי בג'יפ!!!


Posted by NyKoN on Dec-23-2002 20:49:

בהתחלה לא הבנתי למה לעזאזל הוא נותן את התשובה...
חחחח


Posted by Hell_Copter on Dec-23-2002 21:38:

יאללה ברוח החידות שלכם...

מה צבע התקרה? לבן
מה צבע השיניים של ההיא מהפרסומת? לבן
מה צבע המקלדת? לבן
מה צבע של אשכנזים? לבן
מה צבע של דף רגיל? לבן
מה צבע של מרצפות רגילות? לבן
והחידה היא
מה צבע השיניים של תינוק כושי??

יאללה לכו על זה חברים


Posted by DjChook on Dec-23-2002 21:40:

לתינוק כושי אין שיניים ?
ואם יש לו אז הן לבנות

וזה ככ חלששש

מה שותה הפרה ?
חחחח


Posted by elad11 on Dec-23-2002 21:55:

quote:
Originally posted by DjChook
לתינוק כושי אין שיניים ?
ואם יש לו אז הן לבנות

וזה ככ חלששש

מה שותה הפרה ?
חחחח


חחחחחחח
מכיר
!!!לא חלב
לא נופל שוב........


Posted by Hell_Copter on Dec-23-2002 22:11:

quote:
Originally posted by DjChook
מה שותה הפרה ?


מיץ פטל לא?


Posted by Sniper on Dec-23-2002 22:39:

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
שרוטים!! ממ יש חידה שאני לא כ"כ זוכר איך מספרים אבל אני ינסה


בית ורוד בנוי על גיבעה שיש עליה הרבה דשא
בבית יש 10 קומות בכל קומה 4 דירות
כמה עלתה המעלית??


Posted by Hell_Copter on Dec-23-2002 22:42:

quote:
Originally posted by Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
שרוטים!! ממ יש חידה שאני לא כ"כ זוכר איך מספרים אבל אני ינסה


בית ורוד בנוי על גיבעה שיש עליה הרבה דשא
בבית יש 10 קומות בכל קומה 4 דירות
כמה עלתה המעלית??


אני מנחש שדי הרבה...
בכל זאת בניין של 10 קומות והכל...

או שבעצם אתה מצפה לתשובה של היא לא עלתה כי לא הזמינו אותה או לחילופין היא עלתה 10 קומות

או שבכלל אתה מצפה לתשובה מתחכמת שלא אמרו שיש שם מעלית

תבחר לבד ותודיע לי


Posted by elad11 on Dec-23-2002 22:47:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני מנחש שדי הרבה...
בכל זאת בניין של 10 קומות והכל...

או שבעצם אתה מצפה לתשובה של היא לא עלתה כי לא הזמינו אותה או לחילופין היא עלתה 10 קומות

או שבכלל אתה מצפה לתשובה מתחכמת שלא אמרו שיש שם מעלית

תבחר לבד ותודיע לי


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

איזה תשובה של נתן זהבי........

חחחחחחחח

----
גם יש איזה משו על תרנגול מעפן שמטיל ביצה על גבעה
ושואלים לאן תיפול הביצה....


Posted by Hell_Copter on Dec-23-2002 22:49:

quote:
Originally posted by elad11
גם יש איזה משו על תרנגול מעפן שמטיל ביצה על גבעה
ושואלים לאן תיפול הביצה....


זה ברור שלצד ימין כי הביצה נוטה לימין!!
מה נראה לך אני מטומטם ?! ממתי תרנגול מטיל ביצים??


Posted by elad11 on Dec-23-2002 22:52:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה ברור שלצד ימין כי הביצה נוטה לימין!!
מה נראה לך אני מטומטם ?! ממתי תרנגול מטיל ביצים??


לא חשבתי שמישהו יפול בזה.......


Posted by Hell_Copter on Dec-23-2002 22:55:

quote:
Originally posted by elad11
לא חשבתי שמישהו יפול בזה.......



רק הביצה תפול פה מותק


Posted by elad11 on Dec-23-2002 22:58:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
רק הביצה תפול פה מותק


אז זהו........שלא

...כי זה תרנגול

חחחחחחח
טוב די........אינאף ספאמינג...


Posted by Hell_Copter on Dec-23-2002 23:10:

הנה עוד אחד שעדיף לעשות מול הפרצוף...

אילם נכנס לחנות לכלי כתיבה
הוא רוצה מחדד אז הוא מרים יד אחת ושם ליד האוזן ועם היד השניה עושה תנועות סיבוביות ליד האוזן השניה...
המוכר מבין הוא רוצה מחדד ומביא לו
אחר כך נכנס עיוור לחנות
איך הוא אומר למוכר שהוא רוצה מספריים??


Posted by elad11 on Dec-23-2002 23:13:

בתנועה.......עם שתי אצבעות שנפתחות ונסגרות??

??


Posted by oDrori on Dec-23-2002 23:29:

quote:
Originally posted by elad11
בתנועה.......עם שתי אצבעות שנפתחות ונסגרות??

??


לאאאאאאא הוא כולה עיוור, הוא יכול לדבר... פשוט אומר
"תן לי מספריים... בבקשה"


Posted by oDrori on Dec-23-2002 23:29:

quote:
Originally posted by Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
שרוטים!! ממ יש חידה שאני לא כ"כ זוכר איך מספרים אבל אני ינסה


בית ורוד בנוי על גיבעה שיש עליה הרבה דשא
בבית יש 10 קומות בכל קומה 4 דירות
כמה עלתה המעלית??


הייתי מעריך....



2,000 - 2,500
ש"ח


Posted by Dj Black on Dec-24-2002 00:29:

Question

עוד משהו מטומטם:
מטוס יתרסק בין הולנד לגרמניה
איפה יקברו הניצולים?


Posted by elad11 on Dec-24-2002 02:52:

quote:
Originally posted by oDrori
לאאאאאאא הוא כולה עיוור, הוא יכול לדבר... פשוט אומר
"תן לי מספריים... בבקשה"


בעעעעעעעעעעעעע
אסור לקרוא חידות כאלה מהר מדי.....


Posted by DjChook on Dec-24-2002 06:00:

חחח ראסמי אלעד
למרות שידעתי את זה
בכל מקרה לדעתי בפעם הראשונה בחיים שלך שאתה שומע על התרנגול אתה טועה

פשוט כבר כולם מכירים את זה

ובקשר לזה

אולי פשוט תנו לינק לאתר של רוטר עם כל ה 11 שאלות במקום להביא פה כל שניה משהו אחר


Posted by Sniper on Dec-24-2002 07:02:

חחחחחחחח
כן רועי היא עלתה 10 קומות


Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.