TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ni som inte var med ikväll...


Posted by Gaby on Dec-24-2002 02:26:

Ni som inte var med ikväll...

...på MB missade verkligen något!!!


Posted by Vizay on Dec-24-2002 02:34:

amen hallå (dr. alban nån? ) nu får du utveckla dig lite....man blir ju nyfiken


Posted by Gaby on Dec-24-2002 02:58:

BÄST BÄST BÄST BÄST!!! Behöver jag säga mera???

Fan att MB läggs ner!!!


Posted by AC. on Dec-24-2002 10:57:

Fast de lägger ju inte riktigt ner.. bara byter concept lite..


Posted by Gaby on Dec-24-2002 18:05:

quote:
Originally posted by AC.
Fast de lägger ju inte riktigt ner.. bara byter concept lite..


Att köra stora events lite då o då är ju inte samma sak som att gå till MB varje måndag??? Men jag vet att grabbarna kommer tillbaka... MB som månadsklubb funkar aldrig...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.