TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מצטער על הפירסום אבל..


Posted by djGoosh on Dec-24-2002 14:02:

מצטער על הפירסום אבל..

אנחנו מחפשים אנשים שמתגייסים לקורס טיס ב8.1
למי שיש פרטים על אנשים כאלה שיפנו אליי באייסיקיו
34606054
או בטלפונים הרשומים בהזמנה

המתגייסים יכנסו בחינם ואילו האחרים יכנסו ב30 שקל.. שתייה במחיר מוזל!




Posted by itamarsan on Dec-24-2002 15:41:

אחיייי תגיד יש לי חבר שהוא מתגייס בתאריך הזה אני יכול לבוא איתו????


Posted by djGoosh on Dec-24-2002 15:47:

quote:
Originally posted by itamarsan
אחיייי תגיד יש לי חבר שהוא מתגייס בתאריך הזה אני יכול לבוא איתו????


נו זה מה שאני מנסה להגיד לך
תפנה אליי באייסיקיו או למספרים שם
ושחבר שלך ירשם בצוות ואז הוא יוכל להיכנס חינם


Posted by elad11 on Dec-24-2002 15:49:

בעעעעע

גם ידידה שלי מתגייסת......
אני אגיד לה


Posted by djGoosh on Dec-24-2002 15:53:

תגידו לי את השמות שלהם כי יכול להיות שהם כבר יודעים על זה..
כל המתגייסים מקבלים הזמנות אישיות עם השמות
כלומר שמעל הכנפי טיס רשום נגיד

"יוסי משה מתגייס"

השקעה מטורפת עושים במסיבה הזאת..


Posted by elad11 on Dec-24-2002 15:58:

הדר חובשי


Posted by djGoosh on Dec-24-2002 17:17:

תוסיף אותי באייסיקיו


Posted by Sniper on Dec-25-2002 15:50:

איזה יופי זה:P


Posted by DjChook on Dec-25-2002 15:55:

אודי, אתה צריך אותי ?


Posted by djGoosh on Dec-26-2002 06:10:

חחח חן
אולי תבוא
כל פעם שאני אצטרך להתשין תשמור לי על העמדה

ענק!


Posted by DjChook on Dec-26-2002 12:34:

חחח אשכרא אודי
אולי הפעם אני אשחק קצת בבאסים ואקפיץ את הקהל

הדיג'יי המזמר:

אוווו הוווו אוווו הווו
הדיג'יי האמיתי הומוווו



דבר איתי באייסיקיו אחי אתה יודע שאני צריך אותך

(לא אלעד , לא כמו שאני צריך אותך)


Posted by Sniper on Dec-26-2002 12:54:

quote:
Originally posted by DjChook
חחח אשכרא אודי
אולי הפעם אני אשחק קצת בבאסים ואקפיץ את הקהל

הדיג'יי המזמר:

אוווו הוווו אוווו הווו
הדיג'יי האמיתי הומוווו



דבר איתי באייסיקיו אחי אתה יודע שאני צריך אותך

(לא אלעד , לא כמו שאני צריך אותך)


חחח אוהב אותך אחי!! מה ככה מתי רואים אותך
!?
#$


Posted by DjChook on Dec-26-2002 13:06:

מתי שתגיד / פגישה


Posted by luckystrike on Dec-26-2002 13:36:

כל קורס טייס עושים את זה

דווקא יוזמה נחמדה ... הם עושים על הטריק הזה פווול כסף ...

אני זוכר יש לי עוד חבר במחזור 148 כבר שנה וחצי בקורס וכבר
אז שהוא התגייס היה את הקטע הזה ...


Posted by djGoosh on Dec-26-2002 14:36:

איפה הם עשו את המסיבה?


Posted by luckystrike on Dec-26-2002 16:58:

quote:
Originally posted by djGoosh
איפה הם עשו את המסיבה?


ואללה זה היה לפני יותר משנה וחצי אבל אני זוכר
שזה לא היה בתכלת


Posted by djGoosh on Dec-26-2002 17:07:

יש מצב שזה היה בגני התערוכה?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.