TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מצטער על הפירסום אבל..
מצטער על הפירסום אבל..
אנחנו מחפשים אנשים שמתגייסים לקורס טיס ב8.1 
למי שיש פרטים על אנשים כאלה שיפנו אליי באייסיקיו
34606054
או בטלפונים הרשומים בהזמנה
המתגייסים יכנסו בחינם ואילו האחרים יכנסו ב30 שקל.. שתייה במחיר מוזל!

אחיייי תגיד יש לי חבר שהוא מתגייס בתאריך הזה אני יכול לבוא איתו????
| quote: |
| Originally posted by itamarsan אחיייי תגיד יש לי חבר שהוא מתגייס בתאריך הזה אני יכול לבוא איתו???? |

בעעעעע
גם ידידה שלי מתגייסת......
אני אגיד לה
תגידו לי את השמות שלהם כי יכול להיות שהם כבר יודעים על זה..
כל המתגייסים מקבלים הזמנות אישיות עם השמות
כלומר שמעל הכנפי טיס רשום נגיד
"יוסי משה מתגייס"
השקעה מטורפת עושים במסיבה הזאת..
הדר חובשי
תוסיף אותי באייסיקיו
איזה יופי זה:P
אודי, אתה צריך אותי ?

חחח חן 
אולי תבוא 
כל פעם שאני אצטרך להתשין תשמור לי על העמדה

ענק!
חחח אשכרא אודי
אולי הפעם אני אשחק קצת בבאסים ואקפיץ את הקהל 
הדיג'יי המזמר:
אוווו הוווו אוווו הווו
הדיג'יי האמיתי הומוווו

דבר איתי באייסיקיו אחי אתה יודע שאני צריך אותך 
(לא אלעד , לא כמו שאני צריך אותך)
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחח אשכרא אודי אולי הפעם אני אשחק קצת בבאסים ואקפיץ את הקהל ![]() הדיג'יי המזמר: אוווו הוווו אוווו הווו הדיג'יי האמיתי הומוווו ![]() דבר איתי באייסיקיו אחי אתה יודע שאני צריך אותך ![]() (לא אלעד , לא כמו שאני צריך אותך) |
מתי שתגיד / פגישה
כל קורס טייס עושים את זה

דווקא יוזמה נחמדה ... הם עושים על הטריק הזה פווול כסף ...
אני זוכר יש לי עוד חבר במחזור 148 כבר שנה וחצי בקורס וכבר
אז שהוא התגייס היה את הקטע הזה ...
איפה הם עשו את המסיבה?
| quote: |
| Originally posted by djGoosh איפה הם עשו את המסיבה? |
יש מצב שזה היה בגני התערוכה?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.