TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ouwejaarsloterij
Pages (2): [1] 2 »
Ouwejaarsloterij
Wie speelt er mee?
Wat is je lotnummer?
Heb je al eerder wat gewonnen?
En het belangrijkste: Wat ga je met de miljoenen doen? 
wij doen mee, lotnummer weet ik nog niet omdat het een kerstcadeautje is voor het "gezin". De eventuele winst word door 4 gedeeld. Als op mijn lot de 18.9 miljoen valt krijg ik dus iets van 4.7 miljoen 
ga er zoiezo flink van feesten die avond 
we hebben volgens mij wel eens 30 gulden gewonnen, vorig jaar hadden we helemaal niks 
wij hebbe eens 10.000 gewonnen, maarja das ook zomaar op zegmaar
Ik moet nog effe halen !
Als ik flink geld win....
Koop ik een huis, een auto en een eigen heineken music hall.
kheb net een lot gehad van mijn aller liefste oma!!
Als ik win is 1 ding wat ik zeker ga doen: party till i drop!!
oja.. en kga heeeeeeeel veel plaatjes kopen en nieuwe apparatuur natuurlijk, en enz enz enz
ik heb ook een lot en als ik win, sodeju, dan haal ik draaitafels, me favo platen, een betere internet verbinding, kratje heineken, goed uitgaan volgend jaar! yeah, ik zie het al helemaal voor me. 
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta wij hebbe eens 10.000 gewonnen, maarja das ook zomaar op zegmaar |
| Originally posted by Nook kratje heineken |

.
| Originally posted by raoel Kan Nook nog mee voor de nominaties van Nerd van het jaar 2002 of gaat ie nu alvast in de pot voor het jaar 2003 wie koopt er nou Heiniken als ie zoveel te besteden heeft ![]() |
Ja ik doe ook mee met een vriend van me....
000700 is ons lotnummer... Letters weet ik niet want hij heeft het lot 
De enige keer dat wij thuis meedoen aan de loterij
afgelopen 2 jaar gewonnen, maar dat was dan ook wel het geweldige bedrag van uhm, de helft van de prijs van het lot... stel dat we winnen, dan haal ik me ook normale draaitafels en mixertje en voor de rest geen idee 
Ja doe mee aan de loterij....
Alleen lot ligt onder de book in cadeau papier :S Moet morgen ff kijken naar het nummer.
Mocht ik wat winnen wat zou ik er mee doen.
Euhm eerst me home theatre set maar eens afmaken. Afgelopen week een 6.1 versterker van Marantz gehaald. En tja nu moet er nog een woofer bij en 2 front speakers (rears heb ik al) Dacht aan B&W Nautilus 803 (zijn maar 3000 euro per stuk) 
Euhm auto van de overbuurvrouw kopen, die doet dr Audi S3 weg
Of natuurlijk nieuwe gelijk :P
Maar ja dromen zijn bedrog win toch niks 
Hi all,
Ja we doen mee, met een half en een heel lot hehe
Hmm, tja, wat zou ik met de 11,8 miljoen doen??
Ik denk persoonlijk dat ik de helft weggeef aan een goed doel (serieus) en de rest goed zal investeren zodat ik van de rente kan leven
Verder kan ik niet echt dingen opnoemen die ik direct zou willen hebben op een Pioneer DJM600 en een Laptop na 
Greetings,
Blighty
We doen al elke maand mee, maar het meeste dat we hebbe gewonne is 25 euro. Ikzelf heb dit jaar geen lot gekocht, geen id of me pa nog een lot heeft gekocht maarja als we wat winnen krijg ik vast wel wat mee en dan zie wel wat ik er van ga kopen (iig niet te veel mooi veel bewaren voor later) zal wel leuk feesie worden met me maten ofzo
Heb nog geen lot, hopelijk kan ik der nog 1 halen.
Heb 2 keer een lot gekocht en beide keren geld gewonnen.
1 x 10 euro en 1 x 100
.
Als de jackpot naar mij toe komt dan zou de helft aan de kant gaan en de rest op aan een porsche 911 turbo en een lekker huisje en vakantiehuisje op een zonnig oort. En me eigen warsteiner brouwerij in de kelder 
Mijn moeder doet ook mee en ik deel mee in de winst mocht ze de hoofdprijs winnen. Dan krijg ik ook een miljoentje of wat. Zal dan 2 januari voor het laatst op het kantoor zijn, neem een zielige cake mee om te trakteren, want ik gun me collega's drie keer niks.
Zal vervolgens met een stel vrienden een mooi reisje maken naar een tropisch oord om daar een paar weken big money uit te geven om vervolgens weer in Nederland down to earth te komen om na te gaan denken wat ik met al dat geld moet gaan doen.
hehe de kans dat je wint is iets van 1 op de 10 miljoen (de hoofdprijs dan)
maar mijn moeder heeft er wel 1 geloof ik, je weet maar nooit 
� 20 gewonnen!!!
door de eudorie zou je bijna vergeten dat het lot � 25 heeft gekost
ik had 2 loten van 12,50 euro, en wat heb ik gewonnen:
1. 12,50
2. 10,00
kortom, maar 2,50 euro verlies
grtz,
TNG
0,00
schijtzooi
elk jaar hetzelfde gezeik
bah
vorig jaar hadde we 20000 euro
en nu helemaal niks, altijd ut zelfde liedje
LMAO!!
hehehehe, had ik deze draad toch finaal over de kop gezien he
maar goed ook anders had ik jullie voor de kerst al kunnen vertellen dat de hoofdprijs in een dorpie verderop gevallen was
18,9 miljoen in dat kleine K*TGEHUCHT 3 km verderop (kon vanuit onze tuin de show ongeveer horen)
was wel stom eigenlijk, want in eerste instantie verwachte iedereen in dat dorp een graantje mee te kunnen pikken, maar uiteindelijk bleek dus 2/3de van het dorp naast de pot te pissen
(er zijn 3 postcodewijken in Daarle).
heb nog wel ff gekeken, mn paps en mams steeds: o da's die en die, gevolgd door: gedverdemme, die gun ik ut nou TOTAAL niet of 'da vink nou mooi veur die luu' (dat vindt ik nou mooi voor die mensen).
was wel grappig om al dat overbekende dialect es op de buis voorbij te horen komen
ook stom: die presentator (naam ontschiet me ff atm), 1x zei ie daalre i.p.v. daarle en dat ligt volgens hem in de achterhoek
(terwijl ut toch echt twente is) en even later waren het dan wel weer tukkers
.
ook mooi:
vraag: 'wat ga je d'r mee doen?'
antw: nou, ik moet nog een nieuwe spijkerbroek hebben dus dit komt wel goed uit (manneke won 1.2 miljoen pleuro)
en 1 gezin... 6 miljoen pleurootjes mee naar huis
oh man nie voor te stellen als je dan savonds thuiskomt...
oja, ik had zelf geen lot, dus de jaloezie valt mee

leuk verhaal kolkie, het gaat alleen over heel iets anders
grtz,
TNG
| Originally posted by tango leuk verhaal kolkie, het gaat alleen over heel iets anders grtz, TNG |
whahaha kolkman 
we hadden 2 loten en 2x 20�...
klein verlies dus.