TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Merry Christmas
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Blik on Dec-24-2002 22:12:

Party Hat Merry Christmas


Merry Christmas and a Happy NewYear


Posted by Siesta on Dec-24-2002 22:17:

prettige kerstdagen en een geil nieuw jaar!!


Posted by eieregooie on Dec-25-2002 02:17:

Ehmmm... ja... Hohoho enzo...

Ik heb trouwens wel 1 kerstkaart gehad dit jaar Da's nog triester dan helemaal niks Owja, en 2 e-cards


Posted by MaGiK54 on Dec-25-2002 04:15:

Re: Merry Christmas

quote:
Originally posted by Blik

Merry Christmas and a Happy NewYear


Van hetzelfde


Posted by dEEkAy on Dec-25-2002 04:22:

merry xmas van de duitse kutmoff ook wel known as dEEkAy


Posted by Jappio on Dec-25-2002 06:57:

Iedereen hier fijne kerstdagen en alvast een heel goed 2003!


Posted by Partyhardy! on Dec-25-2002 10:17:

Party Hat

Yo partypeople! hele fijne kerstdagen en een super nieuwjaar! knal der op los!
ik ga nu aan mijn kerstontbijt beginnen


Posted by Rinus on Dec-25-2002 11:11:

pfff kerststress achter de rug zodat ik eindelijk aan mijn kerst kan beginnen.

Fijne kerstdagen en een pretig nieuwjaar.

Effe me kerststolletje opeten.

Laterss


Posted by Massive on Dec-25-2002 11:27:

yoyoyooyo

fijne kerst dagen mensen en moderators


Posted by Ding Chavez on Dec-25-2002 11:39:

FIJNE KERST ALLEMAAL!!!!

dat van dat nieuwe jaar komt nog wel

GreetZ, DC


Posted by raoel on Dec-25-2002 11:54:

nou, dan ik ook maar:

erg vrolijke kerst toegewenst, da je je eigen nog dikker vreet dan je al bent en een geweldig nieuwjaar!!!!

En mensen, niet te zat heh


Posted by total woot on Dec-25-2002 12:15:

hier in noorwegen is kerst vooral kerstavond (gister dus al cadeautjes en veel drank )

Iedereen een hele goede kerst en een SUPERPHAT NIEUW FEESTJAAR



Grtzz
WooT


Posted by Nook on Dec-25-2002 12:28:

nou fijne kerstdagen en alvast een goed nieuwjaar!


Posted by mantisnl on Dec-25-2002 12:56:

prettige feestdagen, en ehm.. het beste voor het nieuwe jaar!


proost


Posted by Teknikol on Dec-25-2002 12:57:

quote:
Originally posted by raoel
nou, dan ik ook maar:

erg vrolijke kerst toegewenst, da je je eigen nog dikker vreet dan je al bent en een geweldig nieuwjaar!!!!

En mensen, niet te zat heh


waar zie jij de nederlandse bevolking voor aan joh


HAPPY KERSTMIX IEDER1!


Posted by Freezel on Dec-25-2002 14:23:

Gelukkig Kerstfeest en een Fijn 2003!


Posted by eXos on Dec-25-2002 15:01:

..:: Merry Christmas ::..


Posted by Opti on Dec-25-2002 15:05:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


bij gebrek aan originaliteit

hetzelfde


Posted by jp on Dec-25-2002 15:19:

Merry Christmas


Posted by M_Peror on Dec-25-2002 15:55:

Van hetzelfde allemaal!
(Scheelt weer typen)


Posted by New Wave on Dec-25-2002 16:03:

gelukkig nieuw jaar!


Posted by blighty on Dec-25-2002 17:19:

Hi all,

Ook ik wens jullie heel fijne dagen en een super uiteinde!!!

Greetings,
Blighty


Posted by @ddicted on Dec-25-2002 18:27:

Iedereen nog een paar toffe dagen ! Me gaat nu lekker eten !


Posted by total woot on Dec-25-2002 18:51:

quote:
Originally posted by New Wave
gelukkig nieuw jaar!


beetje vroeg niet?


Posted by Joost008 on Dec-25-2002 19:52:

Jaa mensjens jullie ook allemaal EEN PERTTIGE KERSTDAGEN EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR

JOHOOOOOOOOOOOOOOOO


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.