TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל טוב לאדי!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by m0sh on Dec-25-2002 15:33:

מזל טוב לאדי!

באמת אתם לא בסדר
הילד בן 19 היום!!!!!
ADI=TranceGiant

w00t w00t w00t

M to the Ma ZaL T0V!




מזל טוב!!!!!!!!


Posted by Sniper on Dec-25-2002 15:46:

עדי
??

מזל טובבב בכל אופן:P


Posted by DjChook on Dec-25-2002 15:48:

אולי ניק יעזור ?

MAZAL TOV ANYWAY


Posted by m0sh on Dec-25-2002 15:49:

אתם בושה!


Posted by Sniper on Dec-25-2002 15:51:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אתם בושה!


וגם אני אוהב אותך:P
ד"א הבנתי מיזה אחרי האדיט שעשית


Posted by DjChook on Dec-25-2002 15:52:

חחח לא נורא
מזל טוב אחי


Posted by YuVaL on Dec-25-2002 15:56:

Jester

TranceGiant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mazal Tov Adi!!!!! Happy 19th B-Day!!!




Posted by nesher on Dec-25-2002 16:00:

Happy Fucking Birthday!!!!!!!!
BLahhhhhh


Posted by TranceGiant on Dec-25-2002 16:18:

Love Poundin' Sensation

w00000T!!!
two posts for one guy
thank you amigos!!
im gonna eat with my family some good indian dinner
then maybe casino
then maybe getting drunk as fuck with friends

oh btw
its Adi with ALEF
dont ask why


Posted by Sniper on Dec-25-2002 16:50:

חחח יש לי גם ידידה שקוראים לה אדי
ואני עדיין לא מבין למה


Posted by Rising on Dec-25-2002 16:55:

מזללללל טובבבבבב גבר!!


Posted by Flotser on Dec-25-2002 16:58:

מזל טוב אחי!!!!!

פלוצר תמיד יעריך את התרומה שלך בפורומים ללחימה בארופאים הומאניים למיניהם


תהנה !


Posted by NaOren on Dec-25-2002 19:08:

מזלטוב גבררררר


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 19:41:

מזל טוב אח שלי!!!!!!!!!!
הרבה זמן לא ראינו אותך פה... אבל טוב שחזרת לפורום
יענו לפורום הספציפי הזה... תמשיך להגיב


Posted by oDrori on Dec-26-2002 01:04:

Masal Tof ya shmock
חבל שלא רואים את השם שלך למעלה... ככה היה גם לי רררררר


כל מקרה עשה חיים עם בקבוק אלכוהול ביד, תמיד טוב!


Posted by Izzy on Dec-26-2002 01:36:

HAPPY BIRTHDAY!!!

to a long and prosperous future, may you have luck, fortune, and lots of babes

tell us what you did to party it up and what presents you got


Posted by luckystrike on Dec-26-2002 13:41:

אחי מזל טוב !!!
יא אללה 19 פששש

קיצר תבוא לבקר כבר יא חרא ! מתי יורדים לאיזה כיפה עם רועי
הנקניק שמבטיח שיסדר לנו הרבה אוכל ולא מצליח !

סתם רועי אוהב אותך !

קיצר אחי מזל טוב ! ומקווה לראות אותך ואת איזי פה יותר !

וגם בארץ !


Posted by TranceGiant on Dec-26-2002 13:58:

Dunno

Hm i was already sure to come to Israel this week but..I dont know, i talked a lot with my parents and they are simply afraid, they worry so much that I dont know if I can have them suffer. We dedcided that we better wait and see what and if something happens with iraq and all that shit. In february/march Ill come for sure though. Count on my words


Posted by Hell_Copter on Dec-26-2002 14:02:

quote:
Originally posted by luckystrike
קיצר תבוא לבקר כבר יא חרא ! מתי יורדים לאיזה כיפה עם רועי
הנקניק שמבטיח שיסדר לנו הרבה אוכל ולא מצליח !

סתם רועי אוהב אותך !




יווו איזה מבוזבז אתה נשבע לך!!!!
יום שני הייתי שם עם חברים שלי...
בהתחלה הוא פוצץ אותנו בבשר בלאפות... כמעט פי 2 ממה שבדרך כלל שמים... וגם הביא לנו צלחת עם צ'יפס ופלאפלים .... משתלם קשרים
קנינו בקיוסק קולה גדולה ונכנסנו עם זה...
אז ההוא שאני מכיר בא ישב איתנו על כוס קולה כזה ואז עושה לנו כזה רוצים עוד צ'יפס?
הלך הביא עוד פול צ'יפס...
היה מפוצץ כל כך!!!!

מורן בוא לבקר אותי היום בבלוקבסטר!!


Posted by luckystrike on Dec-26-2002 14:12:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


מורן בוא לבקר אותי היום בבלוקבסטר!!


בכייף אחי
אתה עובד שם ?!??


Posted by Hell_Copter on Dec-26-2002 14:14:

quote:
Originally posted by luckystrike
בכייף אחי
אתה עובד שם ?!??


היום כן
שומר בכניסה
אני יעשה לך
פותחת תיק בבקשה


Posted by luckystrike on Dec-26-2002 14:16:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
היום כן
שומר בכניסה
אני יעשה לך
פותחת תיק בבקשה


זייין אחי איזה קטע
חחחחחחח

קיצר אני יבוא לקחת סרט בערב
אתה שם עד מתי ?


Posted by Hell_Copter on Dec-26-2002 14:17:

quote:
Originally posted by luckystrike
זייין אחי איזה קטע
חחחחחחח

קיצר אני יבוא לקחת סרט בערב
אתה שם עד מתי ?


תבוא תבוא תן לי ביקור
אני שם מעוד כמה דקות עד 12 בלילה ככה


Posted by luckystrike on Dec-26-2002 14:21:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
תבוא תבוא תן לי ביקור
אני שם מעוד כמה דקות עד 12 בלילה ככה


אני יקפוץ!
עושה כסף יא מאניק


Posted by Hell_Copter on Dec-26-2002 14:23:

quote:
Originally posted by luckystrike
אני יקפוץ!
עושה כסף יא מאניק


בטח עושה...
אחי יום שבת הייתי בהופעה של החברים של נטאשה בהנאגר 11...
איזה עבודה קלה זאת הייתה
וראיתי את ההופעה כמו מלך מלפני שורה ראשונה אפילו


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.