TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל טוב לאדי!
Pages (2): [1] 2 »
מזל טוב לאדי!
באמת אתם לא בסדר
הילד בן 19 היום!!!!!
ADI=TranceGiant
w00t w00t w00t
M to the Ma ZaL T0V!
מזל טוב!!!!!!!!

עדי
??
מזל טובבב בכל אופן:P
אולי ניק יעזור ?
MAZAL TOV ANYWAY
אתם בושה!
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אתם בושה! |
חחח לא נורא 
מזל טוב אחי
TranceGiant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Happy Fucking Birthday!!!!!!!!
BLahhhhhh
w00000T!!!
two posts for one guy
thank you amigos!!
im gonna eat with my family some good indian dinner
then maybe casino
then maybe getting drunk as fuck with friends
oh btw
its Adi with ALEF
dont ask why 
חחח יש לי גם ידידה שקוראים לה אדי
ואני עדיין לא מבין למה
מזללללל טובבבבבב גבר!! 
מזל טוב אחי!!!!!
פלוצר תמיד יעריך את התרומה שלך בפורומים ללחימה בארופאים הומאניים למיניהם

תהנה !

מזלטוב גבררררר
מזל טוב אח שלי!!!!!!!!!!
הרבה זמן לא ראינו אותך פה... אבל טוב שחזרת לפורום 
יענו לפורום הספציפי הזה... תמשיך להגיב
Masal Tof ya shmock 
חבל שלא רואים את השם שלך למעלה... ככה היה גם לי רררררר
כל מקרה עשה חיים עם בקבוק אלכוהול ביד, תמיד טוב!
HAPPY BIRTHDAY!!!
to a long and prosperous future, may you have luck, fortune, and lots of babes 
tell us what you did to party it up and what presents you got
אחי מזל טוב !!!
יא אללה 19 פששש 
קיצר תבוא לבקר כבר יא חרא ! מתי יורדים לאיזה כיפה עם רועי
הנקניק שמבטיח שיסדר לנו הרבה אוכל ולא מצליח !
סתם רועי אוהב אותך !
קיצר אחי מזל טוב ! ומקווה לראות אותך ואת איזי פה יותר !
וגם בארץ !

Hm i was already sure to come to Israel this week but..I dont know, i talked a lot with my parents and they are simply afraid, they worry so much that I dont know if I can have them suffer. We dedcided that we better wait and see what and if something happens with iraq and all that shit. In february/march Ill come for sure though. Count on my words 
| quote: |
| Originally posted by luckystrike קיצר תבוא לבקר כבר יא חרא ! מתי יורדים לאיזה כיפה עם רועי הנקניק שמבטיח שיסדר לנו הרבה אוכל ולא מצליח ! סתם רועי אוהב אותך ! |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מורן בוא לבקר אותי היום בבלוקבסטר!! |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike בכייף אחי אתה עובד שם ?!?? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter היום כן שומר בכניסה אני יעשה לך פותחת תיק בבקשה |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike זייין אחי איזה קטע חחחחחחח קיצר אני יבוא לקחת סרט בערב אתה שם עד מתי ? |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter תבוא תבוא תן לי ביקור ![]() אני שם מעוד כמה דקות עד 12 בלילה ככה |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אני יקפוץ! עושה כסף יא מאניק |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.