TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עזרה פה


Posted by Scorchio on Dec-26-2002 19:54:

עזרה פה

חברה אני צריך תוכנה שאפשר לקודד סרט
DVD
ל
DIVX
יחד עם התרגום של הסרט
מישהו מכיר?


Posted by ripcurl on Dec-26-2002 19:59:

Re: עזרה פה

quote:
Originally posted by Scorchio
חברה אני צריך תוכנה שאפשר לקודד סרט
DVD
ל
DIVX
יחד עם התרגום של הסרט
מישהו מכיר?


לפי מה שאני יודע
וזה ממש ממש ממש בסיסי

אי אפשר להפוך יחד עם הכתוביות
זה חלק נפרד

צריך תוכנה שבונה את זה


Posted by Sniper on Dec-26-2002 20:24:

אסף צודק צח
אין כזאת תוכנה


Posted by itamarsan on Dec-26-2002 20:36:

quote:
Originally posted by Sniper
אסף צודק צח
אין כזאת תוכנה

לא נכון אחיי דווקא יש אבל היא מאוד נדירה שאלתי את חבר שלי כרגעע


Posted by Sniper on Dec-26-2002 21:02:

strange..
אני חיפשתי הרבה זמן כזה דבר


Posted by Hell_Copter on Dec-26-2002 23:02:

אני מציע שתרים איזה טלפון לחברינו אריאל
אולי הוא ידע
הוא מקודד סרטים למחשב שלו


Posted by Scorchio on Dec-28-2002 09:38:

הממממ אוקיי יש לכם טעות כי עשיתי את זה עם תוכנה שנקראת
DVDx
ואפשר לבחור שם כתוביות בעברית ויש לי את הסרט באיכות
DVD
עכשיו

אז תודה בכל מקרה


Posted by DjChook on Dec-28-2002 12:12:

המממ סבבה צח

הרבה יותר פשוט להוריד אותו


Posted by Sniper on Dec-28-2002 13:46:

quote:
Originally posted by DjChook
המממ סבבה צח

הרבה יותר פשוט להוריד אותו


חחח מסכים איתך:P


Posted by Hell_Copter on Dec-28-2002 13:55:

quote:
Originally posted by Sniper
חחח מסכים איתך:P


יותר מרגש לעשות לעצמך את הריפ
תן לו להנות


Posted by Sniper on Dec-28-2002 14:03:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
יותר מרגש לעשות לעצמך את הריפ
תן לו להנות


מישו פה לא נתן להנות?? הוא עושה אתזה
אבל עדיין דיברנו על יותר פשוט
לא מה שמהנה


Posted by Hell_Copter on Dec-28-2002 14:06:

quote:
Originally posted by Sniper
מישו פה לא נתן להנות?? הוא עושה אתזה
אבל עדיין דיברנו על יותר פשוט
לא מה שמהנה


ת'אמת אם יש לך את התוכנה יותר פשוט ככה
כי להוריד סרט ממקור חרא יכול לקחת לך ימים...
והרי יש לך כבר את הדי וי די עליך
אז יותר פשוט מה שהוא עשה


Posted by Sniper on Dec-28-2002 14:12:

אישית לי זה לא כדאי
למה המחשב שלי עגלה
אם אני יעשה ריפ זה יקח לי יותר זמן משאני יוריד תסרט
ובכמה פעמים שניסיתי את זה זה לקח לי משו כמו יום וחצי
ולא יכלתי לגעת במחשב כי התוכנה הזאת זוללת זיכרון כמו לא יודע מה
אז אי אפשר היה להישתמש במחשב


Posted by Scorchio on Dec-29-2002 08:19:

לא עדיף להוריד ואני יגיד לך גם למה
כי נגיד אתה מוריד מקאזה
זה יכול גם להיות באיכות גרועה או שיותר גרוע זה יכול בכלל להיות לא הסרט שאתה מחפש
ואתה לא יכול לראות אותו עד שלא סיימת להוריד ואין לך תרגום
אז בעזרת אריאל ידידינו עשיתי
Decrypt
לסרט יענו כל המידע של ה
DVD
יושב לי על הכונן עכשיו ואני יכול להמיר אותו באיזה איכות שאני רוצה.


Posted by DjChook on Dec-29-2002 11:23:

פחחחחחחחחחחחחחח
אתה יכול להוריד מקאזה
אני פשוט מבקש ממוש


ALWAYS DIVX



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.