TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מעכשיו עד הבוקר - "הסט בטראנס" - 102FM


Posted by flashgo on Dec-26-2002 23:48:

Smiley DJ מעכשיו עד הבוקר - "הסט בטראנס" - 102FM

הסט בטראנס - סטים בלעדיים ל-102fm באדיבות פונוקול

03:00-00:00 אסטרל פרוג'קשן (Astral Projection)
06:00-03:00 dj אקסייל (Exaile)

102FM

מחר ה-27/12/02 ב"סט", סטים שהוקלטו במסיבות:

ממסיבת ה FFF - די ג'יי גומי (dj Gomi) - יד ימינו של ג'וניור ואסקאז!

מליין הדגל של ה TLV - די ג'יי ג'יי גרוב (dj J Groove)

וממסיבת הthank god it's Friday בלמון - די ג'יי דיסייפל (dj Desiple)

102FM

E N J O Y @@@@@@@@@@@@


Posted by DjChook on Dec-26-2002 23:55:

Exaile
מופיעים היום במסיבה שאח שלי הלך אליה


Posted by flashgo on Dec-26-2002 23:58:

quote:
Originally posted by DjChook
Exaile
מופיעים היום במסיבה שאח שלי הלך אליה


וואלה? מי אלה? ישראלים? איפה המסיבה? איזה סגנון הם מנגנים?


Posted by DjChook on Dec-27-2002 00:00:

פסיכודאלי

הם דופקים
LIVE ACT
עם תופים וגיטרות

משהו מטורף

אהה איפה המסיבה אני לא זוכר סעמק
אבל זה מסיבה בת זונה, כזה מסיבת פסיכודאלי או משהו

גילאים מעל צבא


Posted by flashgo on Dec-27-2002 00:05:

quote:
Originally posted by DjChook
פסיכודאלי

הם דופקים
LIVE ACT
עם תופים וגיטרות

משהו מטורף

אהה איפה המסיבה אני לא זוכר סעמק
אבל זה מסיבה בת זונה, כזה מסיבת פסיכודאלי או משהו

גילאים מעל צבא


פייייייי... נשמע פ33333ה!! אני מאזין וגם מקליט


Posted by Sniper on Dec-27-2002 08:42:

quote:
Originally posted by DjChook
פסיכודאלי

הם דופקים
LIVE ACT
עם תופים וגיטרות

משהו מטורף

אהה איפה המסיבה אני לא זוכר סעמק
אבל זה מסיבה בת זונה, כזה מסיבת פסיכודאלי או משהו

גילאים מעל צבא


איך אני מחכה למסיבות כאלההה לגיל שלנוו
או ליתר דיוק שאני יגיע לגיל של המסיבות האלה
Astrix
skazi
xerox
ואללה לקבל בראשששששששששששששששששששששששששששששש


Posted by DjChook on Dec-27-2002 09:04:

לגיל שלנו ?
אחי בחיים לא

אנחנו פשוט לא נוכל להסתדר במסיבה כזאתי

חכה כמה שנים
וגם אנחנו נהיה חלק מסצנת הפסיכודאלי הרצינית


Posted by Sniper on Dec-27-2002 09:43:

quote:
Originally posted by DjChook
לגיל שלנו ?
אחי בחיים לא

אנחנו פשוט לא נוכל להסתדר במסיבה כזאתי

חכה כמה שנים
וגם אנחנו נהיה חלק מסצנת הפסיכודאלי הרצינית


hope so


Posted by Hell_Copter on Dec-27-2002 10:52:

או שתשאלו את אלונה איך זה
היא הולכת חופשי למסיבות טבע


Posted by Sniper on Dec-27-2002 12:18:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
או שתשאלו את אלונה איך זה
היא הולכת חופשי למסיבות טבע



חחח אלונה בדלקותת:P
באמת לאן היא נעלמה
?


Posted by Hell_Copter on Dec-27-2002 16:15:

quote:
Originally posted by Sniper
חחח אלונה בדלקותת:P
באמת לאן היא נעלמה
?


לא היא לא בדלקות בכלל

סתם אין לה כוח להכנס
מדי פעם היא מציצה בדפים פה... ולפעמים מגיבה
אבל לא יודע... כנראה לא בראש שלה עכשיו


Posted by m0sh on Dec-27-2002 16:20:

quote:
Originally posted by Sniper
איך אני מחכה למסיבות כאלההה לגיל שלנוו
או ליתר דיוק שאני יגיע לגיל של המסיבות האלה
Astrix
skazi
xerox
ואללה לקבל בראשששששששששששששששששששששששששששששש



אההה אני זוכר הלכתי למסיבה של אינפקטד
שרק ארז היה
ובנתיים הייתה מסיבה פי מאה יותר טובה

עם כל מי שציינת ועוד

אההההההה פסיייייסקסססס


Posted by Sniper on Dec-27-2002 18:30:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אההה אני זוכר הלכתי למסיבה של אינפקטד
שרק ארז היה
ובנתיים הייתה מסיבה פי מאה יותר טובה

עם כל מי שציינת ועוד

אההההההה פסיייייסקסססס


מניוק קטן!!!
אני הייתי בהופעה של אינפקטד מיזמן
גם דרור היה בלייב אקט



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.