TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Post hier de meest verschrikkelijke exemplaren die jouw liefdesleven hebben gekruist
Pages (2): [1] 2 »
Post hier de meest verschrikkelijke exemplaren die jouw liefdesleven hebben gekruist
| quote: |
| KHEEEEEDAN, plaats hier je gare foto's van de bitches die je heb gebruikt offuh die jouw hebben geplayed (whehehe LOSURRRRZZZ)....offuh dat ze genomen wordt door je beste maatje........offuh.....alleen der tieten laten zien mag ook (HE HENKIE!! )......mannen mogen ook wel geplaatst worden (maar alleen door Glanis!!!! ) |
(aangezien 50 % hier nooit het daglicht ziet best het overwegen waard)) post hier dan een foto (of meer) van je ex-en.. 

(linker)
sorry gen foto van mij, de laatste heb ik verbrand met een sigaret 
Er hebben geen verschrikkelijke exemplaren mijn liefdesleven gekruist...
Mja ok misschien toch wel...
Maar daar heb ik dus echt geen foto van... Wat DENK je wel?

OKee, de donkere dagen inhet leven van New Wave ![]()
Linker

Linker
hehe tim die 2de

maar het kan allemaal veel erger, eff foto zoeken! 
jaja
De meeste van jullie kennen m wel...rara welke van de drie 
(hoi Frans en Kolkmannetje
)
Maar valt niet onder de categorie gaar, stop m maar gewoon onder "ex"
Ik heb eigenlijk geen gare exen want ik ga alleen voor lekkere gozers
[arro mode off]
Wazaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 
Sja exen...
Ach,elke ex heeft zn goede en slechte dingen voor me gedaan,de 1 wat meer dan de ander maar zelf ben ik ook de ex van een aantal en heb ik ook mn goede en slechte dingen in de relaties gegooid.
Of ze nu lelijk of knap zijn vlgns de volksmond,je valt op iemand om bepaalde redenen.
Dus nee,geen foto's en andere ellende van mijn exen hier,wrom zou ik,the future is now,forget the past...
| quote: |
| Originally posted by Donna the future is now,forget the past... |
| quote: |
| Originally posted by TimeportE is da ook nie zo'n lyric uit zo'n nummertje.. en anders oude wijsheid! |
| quote: |
| Originally posted by Optimus DJ Scot Project - F (Future is Now) |
Yeh indeed,scot project,maar tis ook gewoon een waarheid,anders slinger ik er niet mee in de rondte
Als je teveel naar gisteren kijkt vergeet je je voor te bereiden om de dag van morgen door te komen zoals je t wilt
Plus het feit dat geschiedenis nog nooit toekomst is geworden,behalve voor Marty dan
En dan komt r ook nog s bij dat wanneer mensen teveel piekeren ze daar rimpels van krijgen en dat kan ik me natuurlijk niet permitteren
Duz,exen zijn past,als ze nu nog in mn leven zouden moeten zijn was dat wel zo geweest.
Dat mensen altijd zo over exen door blijven zaniken en hoe slecht ze wel niet zijn betekend dat er gevoellentjes zijn gekwetst,en sja,das beroerd,maar deal ermee ipv ermee te adverteren
[Pedopas]

[/pedopas]
pfoei, ik heb er nog wel een paar uit de oude doos:
Soort van ex
oo man hier was ik.. 16 of 17, damn ernstig 
Tijdens het spitten op mn harde schijf kwam ik ook deze pic tegen. Ik heb geen idee wie het is het enige wat ik weet dat iemand hem OOIT hier heeft gepost. Grijp ik meteen maar de gelegenheid om er eindelijk achter te komen wat dat plaatje op mijn comp doet!

ha bioscoophoer!
en die laatste heb ik ook weleens gestuurd gekregen, volgens mij kreeg ik die via irc van iiemand mwhehehe
| quote: |
| Originally posted by Optimus ha bioscoophoer! ![]() en die laatste heb ik ook weleens gestuurd gekregen, volgens mij kreeg ik die via irc van iiemand mwhehehe |
| quote: |
| Originally posted by Donna Duz,exen zijn past,als ze nu nog in mn leven zouden moeten zijn was dat wel zo geweest. Dat mensen altijd zo over exen door blijven zaniken en hoe slecht ze wel niet zijn betekend dat er gevoellentjes zijn gekwetst,en sja,das beroerd,maar deal ermee ipv ermee te adverteren |
Maar dan ontmoet je zo'n persoon achter een nick en weet je gelijk hoe je een post moet lezen 

Grinz,was niet om persee jou aan te spreken maar ik kies er meestal voor om niet op deze manier in de aanval te gaan t/o mn "exen",dus was een algemene reply.
Mijn ex dude heeft zekers een aantal dingen gedaan waardoor hij vlgns mij tot de lagere groepering der bevolking behoort maar tijdens onze relatie heeft hij zeer zeker erg goede dingen voor me gedaan.
En sja RV kan ik de stempel "ex" niet echt geven,voelt nog te vers denk ik,plus t feit dat we afgezien van wat mindere,heel erg mooie tijden hebben gehad.
Ennn t feit dat wij niet uit elkaar zijn omdat we een schurft aan elkaar hebben maar juist andersom
new wave ik mis nog enkele exemplaren uit de KLAVEET!!!hehehe
| quote: |
| Originally posted by Akira new wave ik mis nog enkele exemplaren uit de KLAVEET!!!hehehe |



Die gozer die daar bukt is mijn Ex

Nah, nu ff for real:
Ik heb geen pix van mijn exen, sorry.
Heb al 3 jaar een relatie, en daarvoor alleen maar domme scharrels, plus 2 ervan leven al niet meer, beide met een auto-ongeluk omgekomen 
| quote: |
| Tijdens het spitten op mn harde schijf kwam ik ook deze pic tegen. Ik heb geen idee wie het is het enige wat ik weet dat iemand hem OOIT hier heeft gepost. Grijp ik meteen maar de gelegenheid om er eindelijk achter te komen wat dat plaatje op mijn comp doet! |
Anders bepaal jij ff voor hem wat ie gaar vindt...
nee dat mag ie zelf weten..
tja.. smaken verschillen indd...
| quote: |
| Originally posted by arjoderoon nee dat mag ie zelf weten.. tja.. smaken verschillen indd... |
daar zijn geen foto's van voor zover ik weet. 1tje in assen, 1jte in steenwijk..
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.