TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מסיבה גדולה


Posted by §chop¥ on Dec-27-2002 09:31:

Smiley DJ מסיבה גדולה

מישהו מהפורום הזה היה כבר במסיבה ענקים כמו ה
innercity
trance energy
mysteryland
sensation
thunderdome
ועוד...

מי שכן היה שיספר כי אני אישית מתתתתתת לטוס להולנד לפני גיוס לראות ככה את
Johan Gielen
Muaro Picotto
Cosmic Gate...



אז למי שיש חווית שיספר.


Posted by itamarsan on Dec-27-2002 10:20:

שמע אחיייי
אח שלי היה בפול אוקנפולד בניו יורק והוא אומר שזה דבר לא יאמן מה שהלך שם
יש לך שם ים של כוסיות הוא אמר לי ומוסיקה מצוינת וטראקים טובים הוא חבר שפןך הביתה אבל מאושררר


Posted by Hell_Copter on Dec-27-2002 10:53:

הייתי אמור להיות בטראנס אנרג'י האחרון אבל לא הסתדר
אני מקווה לפני הצבא לנסוע לשם או משהו
כבר אנחנו בונים על חול לפני הצבא... הולנד או משהו בסגנון


Posted by DjChook on Dec-27-2002 10:55:

ת'אמת להגיד לך זה לא משהו שמושך אותי ככ בגיל 18, לא יודע זה נראה לי בכל זאת גיל צעיר מדי בשביל להיות במקום כזה

זה מסיבות למבוגרים יעני 20 פלוס, וגם 30 פלוס, והמכורים האמיתיים

אני עם החברים אסע ליוון כמו שצריך, וזה הכל


Posted by oDrori on Dec-27-2002 12:09:

הל-פאקינג-וואי


נראה לי גם אני לפני הצבא הולנד... חייב מסיבת ענק כזאת


Posted by Sniper on Dec-27-2002 12:22:

אני לא חושב שאני ילך לפני הצבא
אחרי הצבא אני חושב שאני ילך לאיזה מסיבה טובה כזאתת
משו קטלני שאני יזכור רק פעם 1 בחיים


Posted by §chop¥ on Dec-27-2002 15:00:

הבאסה זה שתאריך הגיוס שלי הוא ב-
27.7.03
ואני מסיים ללמוד ב-
1.7.03

מה שהכי נראה לי זה שיהיה את הסנסישן (בלאק&וויט) בפרק הזמן הזה.


Posted by ripcurl on Dec-27-2002 15:44:

שמע אחי,
אם היית ראוה את כמות הסרטים של מסיבות שיש לי
והייתה רואה איך אני מגיב לכל סרט כזה

(דמעות בלי הפסקה)

הייתה מבין כמה אני יקנא בך שתיסע

סע ותהנה

לדעתי הטוב ביותר זה סנסשיון
ההפקה הכי מושקעת ללא ספק


בכל מקרה אני השנה בסנסשיון!!
מתנת 18 מכל המשפחה!!!!!!
+
אם אני אתגייס אחרי אוגוסט שזה סביר מאד
אני אסע גם למיסטרי לנד!!!!!!!!

הלוואי שהכל יצא לפועל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by m0sh on Dec-27-2002 15:44:

אני מתכנן (הלוואי)
לנסוע לאיביזה


Posted by §chop¥ on Dec-27-2002 16:20:

תאמין לי גם לי יש 5~4 ג'יגה של סרטים של מסיבות ואני מתתתתתת ללכת לאחת כזו.

הלוואי יצא לי לטוס למיסטרילנד...
זה נראה לי הכי פצצה.
קבל מי תיקלט לפני שנה:
Jean
Roog
Johan Gielen
Marco V
Mauro Picotto
Kai Tracid
Hennes & Cold
Yves Deruyter
Dana
Rank 1
Jam X & De Leon
Cosmic Gate
Ferry Corsten

ויש עוד הרבה דייג'יי מפורסמים שאני אישית לא אוהב כמו ארמין וג'נגלס ג'ילס ( איך שלא קוראים להם) שבטח ההפקות שלהם יהיו פצצה .


Posted by NyKoN on Dec-27-2002 17:11:

quote:
Originally posted by §chop¥
הבאסה זה שתאריך הגיוס שלי הוא ב-
27.7.03
ואני מסיים ללמוד ב-
1.7.03

מה שהכי נראה לי זה שיהיה את הסנסישן (בלאק&וויט) בפרק הזמן הזה.


יש לך סיכוי גדול מאוד להיות בסנסיישן בלק אנד וייט

הסנסיישן האחרון היה נראה לי ב9.7 וב23.7


Posted by ripcurl on Dec-27-2002 20:55:

quote:
Originally posted by §chop¥
תאמין לי גם לי יש 5~4 ג'יגה של סרטים של מסיבות ואני מתתתתתת ללכת לאחת כזו.

הלוואי יצא לי לטוס למיסטרילנד...
זה נראה לי הכי פצצה.
קבל מי תיקלט לפני שנה:
Jean
Roog
Johan Gielen
Marco V
Mauro Picotto
Kai Tracid
Hennes & Cold
Yves Deruyter
Dana
Rank 1
Jam X & De Leon
Cosmic Gate
Ferry Corsten

ויש עוד הרבה דייג'יי מפורסמים שאני אישית לא אוהב כמו ארמין וג'נגלס ג'ילס ( איך שלא קוראים להם) שבטח ההפקות שלהם יהיו פצצה .


גם לי יש את הסרט הזה אחי


Posted by §chop¥ on Dec-30-2002 12:21:

יאללה להכין כרטיסים יצא התאריך לסנסישן
WHITE
5.7.03
BLACK
12.7.03

מקווה לראות שם את כל הפורום ,יוהן גילהן מאורו פיקוטו ומארקו וי.

טיסה נעימה


Posted by Sniper on Dec-30-2002 12:54:

quote:
Originally posted by §chop¥
יאללה להכין כרטיסים יצא התאריך לסנסישן
WHITE
5.7.03
BLACK
12.7.03

מקווה לראות שם את כל הפורום ,יוהן גילהן מאורו פיקוטו ומארקו וי.

טיסה נעימה


בדוגרי יש מצב!!:]
אני מתגייס ב
28/7


Posted by Hell_Copter on Dec-30-2002 13:04:

quote:
Originally posted by §chop¥
יאללה להכין כרטיסים יצא התאריך לסנסישן
WHITE
5.7.03
BLACK
12.7.03

מקווה לראות שם את כל הפורום ,יוהן גילהן מאורו פיקוטו ומארקו וי.

טיסה נעימה


וואלה נתחיל לתכנן ונראה אם יש מצב...


Posted by Sniper on Dec-30-2002 13:16:

יאללה רועי הולכים ביחד
?


Posted by Hell_Copter on Dec-30-2002 13:22:

quote:
Originally posted by Sniper
יאללה רועי הולכים ביחד
?


ושבשניה האחרונה תגיד לי אוי אני לא יכול לבוא...
ואז תהיה שם ולא תגיד לי?


Posted by Sniper on Dec-30-2002 13:29:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ושבשניה האחרונה תגיד לי אוי אני לא יכול לבוא...
ואז תהיה שם ולא תגיד לי?


לך זדיין!:]
אם ניסגור אל כרטיסים וניראה איך יתפתח המצב
אני שם תלוי גם בח'ברה שלי


Posted by Hell_Copter on Dec-30-2002 13:36:

quote:
Originally posted by Sniper
לך זדיין!:]
אם ניסגור אל כרטיסים וניראה איך יתפתח המצב
אני שם תלוי גם בח'ברה שלי


אם אתה רציני ורוצה אז מה הקטע בלהביא את החברים שלך?
נארגן מפה קבוצה ונסע...


Posted by Sniper on Dec-30-2002 15:53:

מיצדי בכיף ליסוע אבל ביגלל זה אמרתי
שאני לא יודע איך חברים שלי יגיבו על זה
כי בחופש רצינו לטוס לאמסטרדם והם לא כ"כ רצו
:\\

ניראה נתחיל לעבוד עליהם מעכשיף


Posted by Hell_Copter on Dec-30-2002 21:11:

quote:
Originally posted by Sniper
מיצדי בכיף ליסוע אבל ביגלל זה אמרתי
שאני לא יודע איך חברים שלי יגיבו על זה
כי בחופש רצינו לטוס לאמסטרדם והם לא כ"כ רצו
:\\

ניראה נתחיל לעבוד עליהם מעכשיף


דיברנו על זה שמיד אחרי הלימודים חול
עלה אמסטרדם ועלה לונדון גם
אבל לונדון אני פחות מעדיף...
יש מצב בשבילי
אם לא נארגן משלחת...
אפשר להתארגן ולישון אצל טראנס אדיקטים הולנדים



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.