TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מסיבה גדולה
מסיבה גדולה
מישהו מהפורום הזה היה כבר במסיבה ענקים כמו ה
innercity
trance energy
mysteryland
sensation
thunderdome
ועוד...
מי שכן היה שיספר כי אני אישית מתתתתתת לטוס להולנד לפני גיוס לראות ככה את
Johan Gielen
Muaro Picotto
Cosmic Gate...
אז למי שיש חווית שיספר.

שמע אחיייי
אח שלי היה בפול אוקנפולד בניו יורק והוא אומר שזה דבר לא יאמן מה שהלך שם
יש לך שם ים של כוסיות הוא אמר לי ומוסיקה מצוינת וטראקים טובים הוא חבר שפןך הביתה אבל מאושררר
הייתי אמור להיות בטראנס אנרג'י האחרון אבל לא הסתדר
אני מקווה לפני הצבא לנסוע לשם או משהו
כבר אנחנו בונים על חול לפני הצבא... הולנד או משהו בסגנון
ת'אמת להגיד לך זה לא משהו שמושך אותי ככ בגיל 18, לא יודע זה נראה לי בכל זאת גיל צעיר מדי בשביל להיות במקום כזה
זה מסיבות למבוגרים יעני 20 פלוס, וגם 30 פלוס, והמכורים האמיתיים
אני עם החברים אסע ליוון כמו שצריך, וזה הכל
הל-פאקינג-וואי
נראה לי גם אני לפני הצבא הולנד... חייב מסיבת ענק כזאת
אני לא חושב שאני ילך לפני הצבא
אחרי הצבא אני חושב שאני ילך לאיזה מסיבה טובה כזאתת
משו קטלני שאני יזכור רק פעם 1 בחיים
הבאסה זה שתאריך הגיוס שלי הוא ב-
27.7.03
ואני מסיים ללמוד ב-
1.7.03
מה שהכי נראה לי זה שיהיה את הסנסישן (בלאק&וויט) בפרק הזמן הזה.
שמע אחי,
אם היית ראוה את כמות הסרטים של מסיבות שיש לי
והייתה רואה איך אני מגיב לכל סרט כזה
(דמעות בלי הפסקה)
הייתה מבין כמה אני יקנא בך שתיסע
סע ותהנה
לדעתי הטוב ביותר זה סנסשיון
ההפקה הכי מושקעת ללא ספק
בכל מקרה אני השנה בסנסשיון!!
מתנת 18 מכל המשפחה!!!!!!
+
אם אני אתגייס אחרי אוגוסט שזה סביר מאד
אני אסע גם למיסטרי לנד!!!!!!!!
הלוואי שהכל יצא לפועל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מתכנן (הלוואי)
לנסוע לאיביזה
תאמין לי גם לי יש 5~4 ג'יגה של סרטים של מסיבות ואני מתתתתתת ללכת לאחת כזו.
הלוואי יצא לי לטוס למיסטרילנד...
זה נראה לי הכי פצצה.
קבל מי תיקלט לפני שנה:
Jean
Roog
Johan Gielen
Marco V
Mauro Picotto
Kai Tracid
Hennes & Cold
Yves Deruyter
Dana
Rank 1
Jam X & De Leon
Cosmic Gate
Ferry Corsten
ויש עוד הרבה דייג'יי מפורסמים שאני אישית לא אוהב כמו ארמין וג'נגלס ג'ילס ( איך שלא קוראים להם) שבטח ההפקות שלהם יהיו פצצה .
| quote: |
| Originally posted by §chop¥ הבאסה זה שתאריך הגיוס שלי הוא ב- 27.7.03 ואני מסיים ללמוד ב- 1.7.03 מה שהכי נראה לי זה שיהיה את הסנסישן (בלאק&וויט) בפרק הזמן הזה. |
| quote: |
| Originally posted by §chop¥ תאמין לי גם לי יש 5~4 ג'יגה של סרטים של מסיבות ואני מתתתתתת ללכת לאחת כזו. הלוואי יצא לי לטוס למיסטרילנד... זה נראה לי הכי פצצה. קבל מי תיקלט לפני שנה: Jean Roog Johan Gielen Marco V Mauro Picotto Kai Tracid Hennes & Cold Yves Deruyter Dana Rank 1 Jam X & De Leon Cosmic Gate Ferry Corsten ויש עוד הרבה דייג'יי מפורסמים שאני אישית לא אוהב כמו ארמין וג'נגלס ג'ילס ( איך שלא קוראים להם) שבטח ההפקות שלהם יהיו פצצה . |
יאללה להכין כרטיסים יצא התאריך לסנסישן
WHITE
5.7.03
BLACK
12.7.03
מקווה לראות שם את כל הפורום ,יוהן גילהן מאורו פיקוטו ומארקו וי.
טיסה נעימה

| quote: |
| Originally posted by §chop¥ יאללה להכין כרטיסים יצא התאריך לסנסישן WHITE 5.7.03 BLACK 12.7.03 מקווה לראות שם את כל הפורום ,יוהן גילהן מאורו פיקוטו ומארקו וי. טיסה נעימה |
| quote: |
| Originally posted by §chop¥ יאללה להכין כרטיסים יצא התאריך לסנסישן WHITE 5.7.03 BLACK 12.7.03 מקווה לראות שם את כל הפורום ,יוהן גילהן מאורו פיקוטו ומארקו וי. טיסה נעימה |
יאללה רועי הולכים ביחד
?
| quote: |
| Originally posted by Sniper יאללה רועי הולכים ביחד ? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ושבשניה האחרונה תגיד לי אוי אני לא יכול לבוא... ואז תהיה שם ולא תגיד לי? |
| quote: |
| Originally posted by Sniper לך זדיין!:] אם ניסגור אל כרטיסים וניראה איך יתפתח המצב אני שם תלוי גם בח'ברה שלי |
מיצדי בכיף ליסוע אבל ביגלל זה אמרתי
שאני לא יודע איך חברים שלי יגיבו על זה
כי בחופש רצינו לטוס לאמסטרדם והם לא כ"כ רצו
:\\
ניראה נתחיל לעבוד עליהם מעכשיף
| quote: |
| Originally posted by Sniper מיצדי בכיף ליסוע אבל ביגלל זה אמרתי שאני לא יודע איך חברים שלי יגיבו על זה כי בחופש רצינו לטוס לאמסטרדם והם לא כ"כ רצו :\\ ניראה נתחיל לעבוד עליהם מעכשיף |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.