TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Welk slim iemand weet???


Posted by Remy D on Dec-27-2002 14:13:

Welk slim iemand weet???

Welk nummer Tiesto draaide na The first rebirth. Hij nam ff die break en daarna gooide die er zo'n ONWIJS PHAT nummer in!! Wie weet het toevallig??

LET OP: Het nummer is niet uitgezonden en kom ook niet met Gatex aan want die was het niet!!!

THNX alvast!!


Posted by Cosmic on Dec-27-2002 14:43:

Misschien wel handig als je erbij zet welke set je bedoelt......


Posted by Opti on Dec-27-2002 14:46:

innercity natuurlijk


Posted by eXos on Dec-27-2002 15:53:

Rapid Eye - Circa Forever (Iberia Mainroom Remix)
Umek - Gatex (DJ Tiesto Remix)
Conjure One - Tears From The Moon (DJ Tiesto ISOS Remix)
GTR - Mistral
Jurgen Vries - The Opera Song

Misschien 1 van die?

Ik was waus dus ik weet t ook nie meer


Posted by Opti on Dec-27-2002 15:56:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Ik was waus dus ik weet t ook nie meer


je was toch clean op IC?


Posted by eXos on Dec-27-2002 15:57:

quote:
Originally posted by Optimus
je was toch clean op IC?


Net zo clean als anders


Posted by Sabina on Dec-27-2002 19:57:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Net zo clean als anders


ROFL


Posted by Remy D on Dec-28-2002 00:25:

tssss aan jullie heb ik ook geen moer!


Posted by Massive on Dec-28-2002 12:33:

stel dan ook niet van die moeilijke vragen remy!


Posted by Bouma-Bros on Dec-29-2002 11:59:

Remy, het is waarschijnlijk de nieuwe DARIUSH die je bedoelt. Titel is niet bekend..... Het is niet "IRA".


Posted by mido on Dec-30-2002 10:57:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Remy, het is waarschijnlijk de nieuwe DARIUSH die je bedoelt. Titel is niet bekend..... Het is niet "IRA".

Remy zegt:

Thnx en ik zal het in de gaten houden weet nu waar ik moet zoeken.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.