TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מחר מסיבת סלבריטי - T.L.V !!!
מחר מסיבת סלבריטי - T.L.V !!!
קיצר מחר יש כרגיל דיסקוטק בטיאלוי !
רק שמחר מתישע וחצי מסיבה סגורה לוי.אי.פי עם סלבריטיס !
ובר סושי וכל מיני שטויות כאלה !
קיצר משהוא מטורף !
ומשתיים עשרה וחצי פותחים את זה לקהל הרחב !
מירי בוהדנה ובר רפאלי הולכות להיות שם עם
עוד פווול דוגמניות וכאלה !!!יא אללללה !
קיצר - אחת שרצתה אותי פעם מארגנת חלק גדול מהארוע
יש לי כניסה ב-9:30 ב30 שקל !!!!!!
אאאאאאאההההההה
ושתייה חינם !
הקטע הוא שהיא יכולה לארגן גם לחברים שלי רק שיש לכולם צבא ביום ראשון
ולי רק יש יום חופש
מישהוא מעוניין פה לבוא מחר לטילאלוי ?
בעעעעעעע
I wish
but girls comes frist
בכיף
רק חבל שיצאתי למקוצרת 
מתי אנחנו חוזרים? 
מחר שר הטבעות
מחרותיים מבחן בחיבור
מישהו יכול להסביר לי חיבור / מה ללמוד למבחן ?
| quote: |
| Originally posted by DjChook מחר שר הטבעות מחרותיים מבחן בחיבור מישהו יכול להסביר לי חיבור / מה ללמוד למבחן ? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אני יכול... אל תלמד כלום!!! רק אל תשכח מזח ושוליים כי זה 5 נקודות ותנסה לנסח כמה שיותר טוב לא לחזור על דברים להצמד לנושא ולהבין את השאלה ולענות עליה יענו אם שואלים אותך על זה שהאלימות בארץ היא לא טובה לציבור ובלה בלה בלה אז אתה עושה פסקת פתיחה איזה סיפור קטן או משהו כדי לבסס את מה שאתה חושב אחר כך מסביר את תופעת האלימות אחר כך הגורמים לאלימות דעתך דרכים לפתרון וכו |
ממה שהקשבתי בשעור האחרון שהיא דיברה על המבחן (השעור הראשון שלא ישנתי בו בחיבור השנה)
אז היא דיברה משהו על ראשי פרקים וחטיבות וחרא
למישהו יש מושג מה זה ?
כמה שהייתי שמח לבוא אחי... אבל אני יהיה כ----------ל כך
Tzaeeeeeer
| quote: |
| Originally posted by NyKoN ובסוף כותב סיכום קצר של 3 שורות על מה שאתה חושב וכמה מילים לסיום |
אחייי אני דווקא מתאים לי לבואא אני מתחיל מאוחרר ביום ראשוןןן
הייתי בא בכיף
אבל יש לי עבודה
בלאט
AHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I want!!

מה נסגר מורן??
נראית לי לא בראש ללכת לזה אתמול שראיתי אותך באווזי 
Re: מחר מסיבת סלבריטי - T.L.V !!!
| quote: |
| Originally posted by luckystrike ובר רפאלי הולכות להיות שם עם מישהוא מעוניין פה לבוא מחר לטילאלוי ? |
באסה שלא הלכנו בסוף...
אלא אם כן מורן הלך ולא אמר לי
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter באסה שלא הלכנו בסוף... אלא אם כן מורן הלך ולא אמר לי |
| quote: |
| Originally posted by oDrori נו מה אתה חושב, מורן לא שם פוסט כבר יום וחצי, הוא בטח עדיין עייף מהלילה עם מירי... מתעורר כרגע |
טוב כרגע חזרתי מהטיאלוי
המסיבה הייתה היום לא אתמול ...
אתמול היינו בחממה והיה על הפנים בכניסה ולא היה לנו גם
את ההוא ססידר לנו כניסה בהנחה ושתייה חינם אז לא נכנסנו בסוף
והלכנו לאווזי ואז ישבנו אצל אחד בביית ...
רועי - איזה צחוקים שבדיוק ראיתי אותך !

קיצר - היום היינו אמורים סתם לצאת לקופי-טריי
אבל נסענו לתל-אביב ובלי לתכנן הלכנו בסוף
בכל זאת לטיאלוי ...
קצת דפקתי את החברים שלי כי בסוף רק לי השיגו וי.אי.פי
והם שילמו 70 שקל אבל עדיין סידרו לכולנו להיכנס לאזור האחמ"ים ...
מירי בודהנה בדיוק הלכה שבאנו וראיתי חוץ ממנה את בר
רפאלי שם - כולה ישבה שם עם איזה חברה ושתתה קולה בצד
ואחרי שלוש'תרבע שעה הלכה הבייתה !
הבת זונה קיבלה על זה 500 דולר ...
עדיף כבר להקיא עלייה בזברה כמו בימים הטובים ...
בכל אופן היה לא משהוא
בהתחלה עלה רועי פלינר ושם הרבה פרוגרסיב - ולא מהסוג הטוב
ואז עלה עופר ניסים ההומו הזה ... והוא המשיך עם פרוגרסיב
קצת יותר ברמה ...
בסך הכל היה נחמד - לא יותר מדי ... לא שווה 70 שקל אבל
בהחלט את ה-30 ששילמתי 
והיה שתייה חינם עד 12 וחצי...
אההה מורן לא יפה......
הבטחת להם לפני?
ובקשר לבר פחחחחחחחחח
זונה
לך יא זבל
מזמין אותי לבוא ואומר אני יודיע לך מה נסגר
ואז אני מגלה שהלכת בלי להגיד?
לא בסדר
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter לך יא זבל מזמין אותי לבוא ואומר אני יודיע לך מה נסגר ואז אני מגלה שהלכת בלי להגיד? לא בסדר |
לא משנה עזוב
אמרתי לך שאם היית מודיע לי מוקדם היית בא
אם היית מתקשר אומר לי רד לא היה מצב
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.