TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מחר מסיבת סלבריטי - T.L.V !!!


Posted by luckystrike on Dec-27-2002 15:12:

Smoking ..umm..something מחר מסיבת סלבריטי - T.L.V !!!

קיצר מחר יש כרגיל דיסקוטק בטיאלוי !

רק שמחר מתישע וחצי מסיבה סגורה לוי.אי.פי עם סלבריטיס !
ובר סושי וכל מיני שטויות כאלה !

קיצר משהוא מטורף !

ומשתיים עשרה וחצי פותחים את זה לקהל הרחב !

מירי בוהדנה ובר רפאלי הולכות להיות שם עם
עוד פווול דוגמניות וכאלה !!!יא אללללה !

קיצר - אחת שרצתה אותי פעם מארגנת חלק גדול מהארוע

יש לי כניסה ב-9:30 ב30 שקל !!!!!!
אאאאאאאההההההה
ושתייה חינם !

הקטע הוא שהיא יכולה לארגן גם לחברים שלי רק שיש לכולם צבא ביום ראשון
ולי רק יש יום חופש

מישהוא מעוניין פה לבוא מחר לטילאלוי ?


Posted by m0sh on Dec-27-2002 15:34:

בעעעעעעע
I wish

but girls comes frist


Posted by DjNumShum on Dec-27-2002 15:58:

בכיף
רק חבל שיצאתי למקוצרת


Posted by Hell_Copter on Dec-27-2002 16:33:

מתי אנחנו חוזרים?


Posted by DjChook on Dec-27-2002 16:43:

מחר שר הטבעות
מחרותיים מבחן בחיבור

מישהו יכול להסביר לי חיבור / מה ללמוד למבחן ?


Posted by Hell_Copter on Dec-27-2002 16:48:

quote:
Originally posted by DjChook
מחר שר הטבעות
מחרותיים מבחן בחיבור

מישהו יכול להסביר לי חיבור / מה ללמוד למבחן ?


אני יכול...


אל תלמד כלום!!!

רק אל תשכח מזח ושוליים כי זה 5 נקודות
ותנסה לנסח כמה שיותר טוב
לא לחזור על דברים
להצמד לנושא
ולהבין את השאלה ולענות עליה

יענו אם שואלים אותך על זה שהאלימות בארץ היא לא טובה לציבור ובלה בלה בלה
אז אתה עושה פסקת פתיחה איזה סיפור קטן או משהו כדי לבסס את מה שאתה חושב
אחר כך מסביר את תופעת האלימות
אחר כך הגורמים לאלימות
דעתך
דרכים לפתרון
וכו


Posted by NyKoN on Dec-27-2002 16:55:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יכול...


אל תלמד כלום!!!

רק אל תשכח מזח ושוליים כי זה 5 נקודות
ותנסה לנסח כמה שיותר טוב
לא לחזור על דברים
להצמד לנושא
ולהבין את השאלה ולענות עליה

יענו אם שואלים אותך על זה שהאלימות בארץ היא לא טובה לציבור ובלה בלה בלה
אז אתה עושה פסקת פתיחה איזה סיפור קטן או משהו כדי לבסס את מה שאתה חושב
אחר כך מסביר את תופעת האלימות
אחר כך הגורמים לאלימות
דעתך
דרכים לפתרון
וכו


ובסוף כותב סיכום קצר של 3 שורות על מה שאתה חושב וכמה מילים לסיום


Posted by DjChook on Dec-27-2002 16:55:

ממה שהקשבתי בשעור האחרון שהיא דיברה על המבחן (השעור הראשון שלא ישנתי בו בחיבור השנה)
אז היא דיברה משהו על ראשי פרקים וחטיבות וחרא

למישהו יש מושג מה זה ?


Posted by oDrori on Dec-27-2002 17:01:

כמה שהייתי שמח לבוא אחי... אבל אני יהיה כ----------ל כך
Tzaeeeeeer


Posted by Hell_Copter on Dec-27-2002 17:14:

quote:
Originally posted by NyKoN
ובסוף כותב סיכום קצר של 3 שורות על מה שאתה חושב וכמה מילים לסיום


זה לא הפיסקה המזדיינת שאתם עושים בלשון
זה חיבור שלם

בסוף אתה מסכם את המסקנות שלך שנוגעות לשאלה
ויכול לסיים עם אותה דוגמה שבסיפור בפסקת הפתיחה שלך...
יענו אם כתבת שם על משה שחטף מכות וגרם להעצרם של האלה שהרביצו לו...
תגיד בסוף שמשה עשה טוב שסיפר ובלה בלה בלה
אתה מבין את העקרון


Posted by itamarsan on Dec-27-2002 22:12:

אחייי אני דווקא מתאים לי לבואא אני מתחיל מאוחרר ביום ראשוןןן


Posted by Sniper on Dec-28-2002 01:01:

הייתי בא בכיף
אבל יש לי עבודה
בלאט


Posted by TranceGiant on Dec-28-2002 12:35:

AHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I want!!


Posted by Hell_Copter on Dec-28-2002 12:53:

מה נסגר מורן??

נראית לי לא בראש ללכת לזה אתמול שראיתי אותך באווזי


Posted by clubber@work on Dec-28-2002 22:05:

Re: מחר מסיבת סלבריטי - T.L.V !!!

quote:
Originally posted by luckystrike

ובר רפאלי הולכות להיות שם עם

מישהוא מעוניין פה לבוא מחר לטילאלוי ?


בררררררררררררררררררררררררררררררררר


Posted by Hell_Copter on Dec-28-2002 22:09:

באסה שלא הלכנו בסוף...
אלא אם כן מורן הלך ולא אמר לי


Posted by oDrori on Dec-28-2002 22:21:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
באסה שלא הלכנו בסוף...
אלא אם כן מורן הלך ולא אמר לי


נו מה אתה חושב, מורן לא שם פוסט כבר יום וחצי, הוא בטח עדיין עייף מהלילה עם מירי... מתעורר כרגע


Posted by Hell_Copter on Dec-28-2002 22:31:

quote:
Originally posted by oDrori
נו מה אתה חושב, מורן לא שם פוסט כבר יום וחצי, הוא בטח עדיין עייף מהלילה עם מירי... מתעורר כרגע


חחחחחחחחחחח
ראיתי אותו אתמול באווזי


Posted by luckystrike on Dec-29-2002 01:26:

טוב כרגע חזרתי מהטיאלוי

המסיבה הייתה היום לא אתמול ...

אתמול היינו בחממה והיה על הפנים בכניסה ולא היה לנו גם
את ההוא ססידר לנו כניסה בהנחה ושתייה חינם אז לא נכנסנו בסוף
והלכנו לאווזי ואז ישבנו אצל אחד בביית ...

רועי - איזה צחוקים שבדיוק ראיתי אותך !


קיצר - היום היינו אמורים סתם לצאת לקופי-טריי
אבל נסענו לתל-אביב ובלי לתכנן הלכנו בסוף
בכל זאת לטיאלוי ...

קצת דפקתי את החברים שלי כי בסוף רק לי השיגו וי.אי.פי
והם שילמו 70 שקל אבל עדיין סידרו לכולנו להיכנס לאזור האחמ"ים ...

מירי בודהנה בדיוק הלכה שבאנו וראיתי חוץ ממנה את בר
רפאלי שם - כולה ישבה שם עם איזה חברה ושתתה קולה בצד
ואחרי שלוש'תרבע שעה הלכה הבייתה !
הבת זונה קיבלה על זה 500 דולר ...
עדיף כבר להקיא עלייה בזברה כמו בימים הטובים ...

בכל אופן היה לא משהוא
בהתחלה עלה רועי פלינר ושם הרבה פרוגרסיב - ולא מהסוג הטוב
ואז עלה עופר ניסים ההומו הזה ... והוא המשיך עם פרוגרסיב
קצת יותר ברמה ...
בסך הכל היה נחמד - לא יותר מדי ... לא שווה 70 שקל אבל
בהחלט את ה-30 ששילמתי

והיה שתייה חינם עד 12 וחצי...


Posted by m0sh on Dec-29-2002 05:13:

אההה מורן לא יפה......

הבטחת להם לפני?


ובקשר לבר פחחחחחחחחח

זונה


Posted by Hell_Copter on Dec-29-2002 14:21:

לך יא זבל
מזמין אותי לבוא ואומר אני יודיע לך מה נסגר
ואז אני מגלה שהלכת בלי להגיד?
לא בסדר


Posted by luckystrike on Dec-29-2002 17:08:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
לך יא זבל
מזמין אותי לבוא ואומר אני יודיע לך מה נסגר
ואז אני מגלה שהלכת בלי להגיד?
לא בסדר



יא קקה - לא היינו אמורים ללכת בכלל ...
לא התקשרתי כי ישבנו כולם אצל אחד מאיתנו ואז
פשוט אמרנו נצא לפאב בת"א
ומשם הענינים התגלגלו ...

לא היה מתוכנן אחי ובגלל זה כבר חילקו את הוי.אי.פי
שסידרתי לכולם ורק לי שמרו
יענו כי הגענו מאוחר ...


Posted by Hell_Copter on Dec-29-2002 19:59:

לא משנה עזוב
אמרתי לך שאם היית מודיע לי מוקדם היית בא
אם היית מתקשר אומר לי רד לא היה מצב



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.