TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אהלן מה המצב סוף שבוע נוסף בדרך


Posted by MasterP on Dec-27-2002 18:09:

אהלן מה המצב סוף שבוע נוסף בדרך

היי חזרתי מהבסיס
היה שבוע מתיש לא עושים כושר בגרוש אבל מעייף כי אתמול טחנתי שמירות.
קלטנו נשקים עשינו מטווחים עניינים

קיצר אצלי הכל טוב נדבר כבר אני צריך לזוז
בייי


Posted by m0sh on Dec-27-2002 18:10:

ביי אח שלי

העיקר שחזרת בריא

בעעעעעעעעעע שמירות בעעעעעעע


Posted by MasterP on Dec-27-2002 18:16:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ביי אח שלי

העיקר שחזרת בריא

בעעעעעעעעעע שמירות בעעעעעעע


תודה אח שלו
ותתחדש על האווטר
וווואי אני צריך להוריד כ"כ הרבה מוזיקה אין לי כוח
מי צורב לי דיסק עם טראקים חדשים ושולח לי


Posted by Hell_Copter on Dec-27-2002 19:04:

וואלה אח שלי סבבה לך עם הנשקים והכל
באסה עם השמירות...אבל כולם עוברים\עברו\יעברו את זה...


Posted by Sniper on Dec-28-2002 01:02:

welcome back bro..:]
חברה יצא למישו לדבר עם
בלאק דרגון לאחרונה
?


Posted by luckystrike on Dec-29-2002 02:07:

שמור על עצמך אחי !
תחזיק מעמד שם - עוד מעט נגמר
כמה נשאר סה"כ שבועיים לא .



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.