TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nexus - 15 februari 2003 - Deventer
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »


Posted by SnuggLe on Dec-27-2002 19:32:

Nexus - 15 februari 2003 - Deventer



Nexus - 15 februari - Burgersweeshuis Deventer

Mensen, er komt weer een nieuwe Nexus aan, als ik de mailtjes van de organisatie moet geloven.
Dus dat wordt weer gek doen, springnichten, glazen ophalen, jassen ophangen, foto's maken, bier drinken, poppers gebruiken en housuh!!
Komt allen komt allen.. Iris zal natuurlijk weer draaien, verder weet ik het nog niet.

Dit stond in de ontvangen mail:
In februari stond er een feest van Nexus gepland in De Vloer. Zoals iedereen echter nu wel weet: de Vloer heeft zijn deuren moeten sluiten. Nexus heeft daarop besloten om maar even te genieten van een lange break (winterslaapje, schoonheidsslaapje, hoe je 't ook noemen wil). Het eerstvolgende feest zou pas op Koninginnenacht zijn.

Na het feest in Het Gele Kasteel zijn we echter benaderd door Het Burgerweeshuis in Deventer. Of we daar niet iets wilden doen. Het Burgerweeshuis is een poppodium/cultureel centrum. We zijn daar dus afgelopen week naar toe gegaan om kennis te maken met de mensen en de zaal en ja hoor... de kriebels zijn terug. Wat nou break?! FEEST zul je bedoelen!
15 februari is er in Het Burgerweeshuis een Nexus on Tour! Ol�!
Binnenkort meer hierover.


Dus.........
Wie komen er allemaal?? Ik kom 99% zeker (met camera ofcourse), mits ik neit moet werken op Trance NRG.

Greetz,
SnuggLe


Posted by Opti on Dec-27-2002 19:38:

ik ben er bij natuurlijk Enne, IXus V3 komt maandag hopelijk, mijn Compact Flash komt ook waarschijnlijk maandag


Posted by kolkiewolkie on Dec-27-2002 19:45:

als ik dan in het land ben (en daar lijkt het op) lijkt me dit een uitstekend alternatief voor trance energy: betere muziek, dichter bij huis, goedkoper enz. enz.


Posted by total woot on Dec-27-2002 20:11:

me = gonna be there 2
enneh als ik ff op de feiten vooruit mag lopen:

zowiezo:

Donna
Proxi
De Buurvrouw

Grtz
WooT


Posted by SnuggLe on Dec-27-2002 20:12:

quote:
Originally posted by Optimus
ik ben er bij natuurlijk Enne, IXus V3 komt maandag hopelijk, mijn Compact Flash komt ook waarschijnlijk maandag


Lullo, en dat zeg je nu pas?? Mafkees!
Ik neem zeker mijn camera mee ja, maybe voor PF foto's maken, even met Franzelare overlegguh.

quote:
Originally posted by total woot
me = gonna be there 2
enneh als ik ff op de feiten vooruit mag lopen:

zowiezo:

Donna
Proxi
De Buurvrouw

Grtz
WooT


Hoe weet jij dat zo snel so sure?
Buuf? Daar heb ik al vaker wat over gehoord, weet niet meer van wie. Dacht van Donna ofzo
Er moeten gewoon veel ta-ertjes komen!!


Posted by Opti on Dec-27-2002 20:15:

mwhehehe, ik ga elke dag foto's maken voor mijn eigen priv� collectie


Posted by total woot on Dec-27-2002 20:38:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Hoe weet jij dat zo snel so sure?
Buuf? Daar heb ik al vaker wat over gehoord, weet niet meer van wie. Dacht van Donna ofzo
Er moeten gewoon veel ta-ertjes komen!!


eeh, An zei dat ze ging en de buurvrouw (= de hare ) zou meeslepen, en Prox sleep ik zelf mee

zo goed?


Posted by basd on Dec-27-2002 22:48:

Nou ik denk dat ik er ook wel weer ben... Was vorige keer erg gezellig !


Posted by Donna on Dec-28-2002 09:35:

hahahaha ben je ook een lekker ding he!

Maar je hebt helemaal gelijk,alleen big onvoorziene probs kunnen ervoor zorgen dat ik er niet ben.
En denk idd dat de buuf ook wel weer van de party is,maar ff kijken want misschien moet ze wel als oppas fungeren

Heb ur zin in!


Posted by Miss Proximus on Dec-28-2002 11:50:

quote:
Originally posted by total woot
eeh, An zei dat ze ging en de buurvrouw (= de hare ) zou meeslepen, en Prox sleep ik zelf mee

zo goed?


ben zeer benieuwd wie nou t hardste sleept..jij of ik

paaaaaaarty woeiiiiiiii


Posted by SnuggLe on Dec-28-2002 12:00:

Gaan we van tevoren even een pre-meeting houden ofzo weer? Kanen met zijn allen???? Of loop ik weer op zaken vooruit

Ik heb er gewoon zin an!


Posted by New Wave on Dec-28-2002 12:31:

Ik ben der ook bij.


Posted by Little Theseus on Dec-28-2002 12:53:

Of ik erbij ben? Stel geen domme vragen!


quote:
Originally posted by SnuggLe
Gaan we van tevoren even een pre-meeting houden ofzo weer? Kanen met zijn allen???? Of loop ik weer op zaken vooruit

Ik heb er gewoon zin an!


Ik vind alles best zolang we maar geen spare-ribs gaan eten
Heb ik niet zulke goede herinneringen aan (behalve de serveersters, woei!)


Posted by basd on Dec-28-2002 14:11:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Ik vind alles best zolang we maar geen spare-ribs gaan eten
Heb ik niet zulke goede herinneringen aan (behalve de serveersters, woei!)


Krijgen we dat gezeur over die spareribs weer... was niks mis mee man !

Met die serveersters trouwens ook niet


Posted by magrec on Dec-28-2002 14:21:

Je hebt wel leuke kleine restaurants in deventer...



AND NO MORE SPARERIBS BAH!!!! iig niet op de avond dat je uitgaat

owjah denk dak erwel bij ben...auto mee en binnen 20 mins ben ik erwel


Posted by franzelare on Dec-28-2002 15:06:

ik kom niet!
er lopen daar allemaal rare mensen!!! je schrikt je te pletter daar!


Posted by SnuggLe on Dec-28-2002 16:38:

quote:
Originally posted by magrec
Je hebt wel leuke kleine restaurants in deventer...



AND NO MORE SPARERIBS BAH!!!! iig niet op de avond dat je uitgaat

owjah denk dak erwel bij ben...auto mee en binnen 20 mins ben ik erwel


Ik kom deze keer met de trein i think.
Als menesen nog een slaapplaats ofzo voor erna zoeken: Enschede is een 45 minuten verderop, en er is bij ons plaats zat.


Posted by total woot on Dec-28-2002 18:09:

quote:
Originally posted by franzelare
ik kom niet!
er lopen daar allemaal rare mensen!!! je schrikt je te pletter daar!




ps. snug: eten = strak plan, ben dabaaai


Posted by SnuggLe on Dec-28-2002 19:22:

Tsja, ik laat mijn camera wel thuis....kan/mag hem waarschijnlijk nie meenemen. Voor PF kan ik toch geen foto's maken...beetje jammer.
Dan ga ik maybe wel op TE werken, kan ik daar maybe eindelijk een keer foto's schieten en me voor PF bewijzen.


Posted by Opti on Dec-28-2002 19:57:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja, ik laat mijn camera wel thuis....kan/mag hem waarschijnlijk nie meenemen. Voor PF kan ik toch geen foto's maken...beetje jammer.
Dan ga ik maybe wel op TE werken, kan ik daar maybe eindelijk een keer foto's schieten en me voor PF bewijzen.


kan/mag niet? leg eens uiT?

en den dat je met je complete partyreports+foto's wel bewezen hebt hoor


Posted by Eye-Riz on Dec-28-2002 20:00:

Hey Snuggle, kunnen jullie dan niet allebei gewoon je camera meenemen? Is toch niets mis mee? Enne, Frans kon de eerste keer ook niet op de gastenlijst hoor
Geen ruzie maken he?

Vind het wel jammer dat ik nooit meekan om lekker ff gezellig te eten.
Moet ik toch eens wat op gaan verzinnen. Een splitter, een beamer, een transporter...zoiets?


Posted by Opti on Dec-28-2002 20:05:

mogen de jassenboysweer de jassen doen dan?


Posted by franzelare on Dec-28-2002 20:22:

ik ga me jas niet weer bij die sjinees achter laten straks krijg ik hem weer pas om 10uur s'ochtens terug

als jullie nou in plaats van uit eten gaan voor de nexus crew gaan koken is dat geen idee? denk dat ze dat echt niet erg vinden hoor!!


Posted by SnuggLe on Dec-28-2002 20:24:

quote:
Originally posted by franzelare
als jullie nou in plaats van uit eten gaan voor de nexus crew gaan koken is dat geen idee? denk dat ze dat echt niet erg vinden hoor!!


Dan moeten ze wel naar Enschede komen, want ik Deventer kan ik zo nie gaan koken, omdat mijn huis in Enschede woont

Maar koken is wel een idee, maar waar? En wat krijgen wij daarvoor terug? Gaan zij dan de volgende keer koken voor ons???


Posted by T.H.C. on Dec-29-2002 12:17:

Ok dan, burgerweeshuis is een erg gezellig tentje, als iemand nog slaapplek zoekt moet je me even pmen, ik heb er slaapplek voor iedereen die optijd vraagt(loopafstand van het feestje)
zin an!


Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.