TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nexus - 15 februari 2003 - Deventer
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »
Nexus - 15 februari 2003 - Deventer

Nexus - 15 februari - Burgersweeshuis Deventer
Mensen, er komt weer een nieuwe Nexus aan, als ik de mailtjes van de organisatie moet geloven.
Dus dat wordt weer gek doen, springnichten, glazen ophalen, jassen ophangen, foto's maken, bier drinken, poppers gebruiken en housuh!!
Komt allen komt allen.. Iris zal natuurlijk weer draaien, verder weet ik het nog niet. 
Dit stond in de ontvangen mail:
In februari stond er een feest van Nexus gepland in De Vloer. Zoals iedereen echter nu wel weet: de Vloer heeft zijn deuren moeten sluiten. Nexus heeft daarop besloten om maar even te genieten van een lange break (winterslaapje, schoonheidsslaapje, hoe je 't ook noemen wil). Het eerstvolgende feest zou pas op Koninginnenacht zijn.
Na het feest in Het Gele Kasteel zijn we echter benaderd door Het Burgerweeshuis in Deventer. Of we daar niet iets wilden doen. Het Burgerweeshuis is een poppodium/cultureel centrum. We zijn daar dus afgelopen week naar toe gegaan om kennis te maken met de mensen en de zaal en ja hoor... de kriebels zijn terug. Wat nou break?! FEEST zul je bedoelen!
15 februari is er in Het Burgerweeshuis een Nexus on Tour! Ol�!
Binnenkort meer hierover.
Dus.........
Wie komen er allemaal?? Ik kom 99% zeker (met camera ofcourse), mits ik neit moet werken op Trance NRG.
Greetz,
SnuggLe
ik ben er bij natuurlijk
Enne, IXus V3 komt maandag hopelijk, mijn Compact Flash komt ook waarschijnlijk maandag
als ik dan in het land ben (en daar lijkt het op) lijkt me dit een uitstekend alternatief voor trance energy: betere muziek, dichter bij huis, goedkoper enz. enz.

me = gonna be there 2 
enneh als ik ff op de feiten vooruit mag lopen:
zowiezo:
Donna
Proxi
De Buurvrouw 
Grtz
WooT
| quote: |
| Originally posted by Optimus ik ben er bij natuurlijk Enne, IXus V3 komt maandag hopelijk, mijn Compact Flash komt ook waarschijnlijk maandag |

| quote: |
| Originally posted by total woot me = gonna be there 2 ![]() enneh als ik ff op de feiten vooruit mag lopen: zowiezo: Donna Proxi De Buurvrouw ![]() Grtz WooT |


mwhehehe, ik ga elke dag foto's maken voor mijn eigen priv� collectie
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Hoe weet jij dat zo snel so sure? ![]() Buuf? Daar heb ik al vaker wat over gehoord, weet niet meer van wie. Dacht van Donna ofzo ![]() Er moeten gewoon veel ta-ertjes komen!! |
) zou meeslepen, en Prox sleep ik zelf mee 
Nou ik denk dat ik er ook wel weer ben... Was vorige keer erg gezellig !
hahahaha ben je ook een lekker ding he!
Maar je hebt helemaal gelijk,alleen big onvoorziene probs kunnen ervoor zorgen dat ik er niet ben.
En denk idd dat de buuf ook wel weer van de party is,maar ff kijken want misschien moet ze wel als oppas fungeren
Heb ur zin in!
| quote: |
| Originally posted by total woot eeh, An zei dat ze ging en de buurvrouw (= de hare ) zou meeslepen, en Prox sleep ik zelf mee ![]() zo goed? |

woeiiiiiiii
Gaan we van tevoren even een pre-meeting houden ofzo weer? Kanen met zijn allen???? Of loop ik weer op zaken vooruit 
Ik heb er gewoon zin an! 
Ik ben der ook bij.
Of ik erbij ben? Stel geen domme vragen!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Gaan we van tevoren even een pre-meeting houden ofzo weer? Kanen met zijn allen???? Of loop ik weer op zaken vooruit ![]() Ik heb er gewoon zin an! |

(behalve de serveersters, woei!)
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Ik vind alles best zolang we maar geen spare-ribs gaan eten ![]() Heb ik niet zulke goede herinneringen aan (behalve de serveersters, woei!) |
Je hebt wel leuke kleine restaurants in deventer...
AND NO MORE SPARERIBS BAH!!!! iig niet op de avond dat je uitgaat 
owjah denk dak erwel bij ben...auto mee en binnen 20 mins ben ik erwel 
ik kom niet!
er lopen daar allemaal rare mensen!!! je schrikt je te pletter daar!

| quote: |
| Originally posted by magrec Je hebt wel leuke kleine restaurants in deventer... AND NO MORE SPARERIBS BAH!!!! iig niet op de avond dat je uitgaat ![]() owjah denk dak erwel bij ben...auto mee en binnen 20 mins ben ik erwel |
| quote: |
| Originally posted by franzelare ik kom niet! er lopen daar allemaal rare mensen!!! je schrikt je te pletter daar! |

Tsja, ik laat mijn camera wel thuis....kan/mag hem waarschijnlijk nie meenemen. Voor PF kan ik toch geen foto's maken...beetje jammer.
Dan ga ik maybe wel op TE werken, kan ik daar maybe eindelijk een keer foto's schieten en me voor PF bewijzen.
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Tsja, ik laat mijn camera wel thuis....kan/mag hem waarschijnlijk nie meenemen. Voor PF kan ik toch geen foto's maken...beetje jammer. Dan ga ik maybe wel op TE werken, kan ik daar maybe eindelijk een keer foto's schieten en me voor PF bewijzen. |
Hey Snuggle, kunnen jullie dan niet allebei gewoon je camera meenemen? Is toch niets mis mee? Enne, Frans kon de eerste keer ook niet op de gastenlijst hoor 
Geen ruzie maken he? 
Vind het wel jammer dat ik nooit meekan om lekker ff gezellig te eten.
Moet ik toch eens wat op gaan verzinnen. Een splitter, een beamer, een transporter...zoiets? 
mogen de jassenboysweer de jassen doen dan?

ik ga me jas niet weer bij die sjinees achter laten straks krijg ik hem weer pas om 10uur s'ochtens terug 
als jullie nou in plaats van uit eten gaan voor de nexus crew gaan koken is dat geen idee? denk dat ze dat echt niet erg vinden hoor!!
| quote: |
| Originally posted by franzelare als jullie nou in plaats van uit eten gaan voor de nexus crew gaan koken is dat geen idee? denk dat ze dat echt niet erg vinden hoor!! |

Ok dan, burgerweeshuis is een erg gezellig tentje, als iemand nog slaapplek zoekt moet je me even pmen, ik heb er slaapplek voor iedereen die optijd vraagt(loopafstand van het feestje)
zin an!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.