TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mauro Picotto - Dark Room (Promo)
Mauro Picotto - Dark Room (Promo)
Tjo!
H�r kommer min f�rsta post p� Sweden forumet =)
N�gon som har h�rt nya Mauro Picotto - Dark Room (Promo)? Eller vet vart man kan f� tag p� den? Mauro har alltid gjort bra l�tar, som "It's like this, it's like that" och "Pulsar / Pulsar 2002".
�r detta en melodisk l�t? Eller hardtrance?
Re: Mauro Picotto - Dark Room (Promo)
| quote: |
| Originally posted by bloood Tjo! H�r kommer min f�rsta post p� Sweden forumet =) N�gon som har h�rt nya Mauro Picotto - Dark Room (Promo)? Eller vet vart man kan f� tag p� den? Mauro har alltid gjort bra l�tar, som "It's like this, it's like that" och "Pulsar / Pulsar 2002". �r detta en melodisk l�t? Eller hardtrance? |
v�lkommen.. har aldrig h�rt talas om den.. tyv�rr
V�lkommen till forumet.....
Dark room rellades av en grupp i veckan om jag inte minns fel....
Dock en mycket d�lig rip...Var nog fake....
Sk�n l�t iaf....
Re: Mauro Picotto - Dark Room (Promo)
| quote: |
| Originally posted by bloood Tjo! H�r kommer min f�rsta post p� Sweden forumet =) N�gon som har h�rt nya Mauro Picotto - Dark Room (Promo)? Eller vet vart man kan f� tag p� den? Mauro har alltid gjort bra l�tar, som "It's like this, it's like that" och "Pulsar / Pulsar 2002". �r detta en melodisk l�t? Eller hardtrance? |

Ah... Picotto...
har inte h�rt Dark room
f�redrar Picottos techno style mer �n hans trance style
f�r att n�mna n�gra av hans grymma l�tar
Hong kong
Baugette
Taub
We're back
H�ra ett par timmars l�ngt set med picotto skulle inte vara helt fel ass�, synd att de aldrig f�r mycket mera �n en timme p� festivalerna :\
mm, en helkv�ll med honom hade inte vart fel (som dj d� allts� 
Baugette dominerar fett fortfarande, h�r man den p� ett dansgolv s� vet man att det kommer braka loss som fan, den e gryyym
av picottos l�tar gillar jag proximus b�st 
Hej !
Jag har en halvd�lig rip p� l�ten, men den duger.
Jag har lite problem med min ftp, s� om n�gon kan "hosta"...lemme know.
Greetz
NordLight