TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hier schrik je wel van!!


Posted by total woot on Dec-29-2002 14:04:

Hier schrik je wel van!!

damn, dit geloof je ook niet.

zoals de meesten wel weten was ik met tijs n weekje in noorwegen, vanochtend zouden we om 12 uur terugvliegen.

Oke t vliegtuig had al n uurtje vertraging, maar omdat t keihard sneeuwde, was dat niet zo vreemd.

Op n gegeven moment konden we t vliegtuig in, maar moest er nog iets ge-defrost worden, komt er n hoogwerker, met daarop n kerel met n gasmasker, ff t vliegruig ontdooien

Daarna konden we eindelijk weg, en toen ging t fout... bij t opstijgen voelden we al dat t vliegtuig echt abnormaal trilde, maargoed, dat kan gebeuren... tot na n minuut of 10 de piloot ineens door de luidsprekers klonk met de mededeling dat er een probleem met de propellors was, en dat we onmiddelijk zouden omkeren.

Onze pa (die jarenlang iedere week naar engeland is gevlogen voor zn werk) vond t echt ontzettend eng, hij had t echt nog nooit meegemaakt, en hij was bang dat de vleugel zou afbreken omdat de propellor zo ontzettend trilde.

Nu staan we dus weer in noorwegen, en t vliegtuig is zo verrot dat t niet meer kan vliegen, nu gaan we op kosten van de vliegtuigmaatschappij in n hotel, en hebben morgenochtend om 6 uur weer een 2e poging...

Dit gaat je echt niet in de koude kleren zitten zeg!!!
Gelukkig leven we nog (al gaan er wel rare dingen door je hoofd als je op 10 km hoogte te horen krijgt dat t vliegtuig kapot is.....)

(we halen Qontact dus wel als t goed is...)


Grtzz
Tijs08 & total WooT


Posted by tijs08 on Dec-29-2002 14:11:

pffff...

wat een verhaal...
Dan besef je ineens dat je toch wel erg kwetsbaar bent als klein mensje!


Posted by Donna on Dec-29-2002 14:41:

Wow lieverdjes,lijkt me ZO fuckin eng zoiets,want meer dan t over je heen laten komen kun je niet doen als je in de lucht zit.

Ben HEEL blij dat jullie op de grond staan,boeie dat t in Noorwegen is,dikke knuffel allebei!

En morgen gaat t goed want zoiets overkomt je maar eens in de zoveel tijd.


Posted by MaGiK54 on Dec-29-2002 15:14:

Maaaar het weekje Noorwegen was wel leuk

Sterkte morgenochtend met het vliegen.


Posted by Three 'O Three on Dec-29-2002 20:31:

Jezus, ik ben blij dat jullie weer op de grond staan!

Hoe was superoma eronder?


Posted by Opti on Dec-29-2002 20:45:

gelukkig is t goed afgelopen


biertje?


Posted by Partyhardy! on Dec-29-2002 21:19:

Gasten! das ff schrikken!! maar goed, op Qontact gaan we loooos!


Posted by franzelare on Dec-30-2002 08:45:

meer suc6 toegewenst met de 2de poging


Posted by Chicane on Dec-30-2002 10:31:

volgende keer pak je zelf het stuur en gooi die krat aan de grond in nederland... tssss, beetje vliegtuig kan dat wel hebben Vooral die russische, die vliegen op brandhout en pis en kunnen landen zonder wielen

Kee kee, wel effe flink schrikken zeg... dan te bedenken dat me meissie ook nog veilig moet landen 4 januari.. woei


Posted by tijs08 on Dec-30-2002 10:59:

Re: Hier schrik je wel van!!

quote:
Originally posted by total woot
nu gaan we op kosten van de vliegtuigmaatschappij in n hotel, en hebben morgenochtend om 6 uur weer een 2e poging...


En die is geslaagd!!

Ben weer veilig in dit kippenlandje aangekomen, en wat een KUT weer hier zeg...
gelukkig dat morgen Qontact is anders zou ik gelijk terug willen naar dat mooie totaal witte Noorwegen... maar of ik dat dan met het vliegtuig zou doen....


Posted by jp on Dec-30-2002 12:04:

quote:
volgende keer pak je zelf het stuur en gooi die krat aan de grond in nederland... tssss, beetje vliegtuig kan dat wel hebben Vooral die russische, die vliegen op brandhout en pis en kunnen landen zonder wielen


ah, nu weet ik eindelijk waarom je in die Toepolevs je behoefte in een gat in de vloer moet doen


Posted by Dj Lex on Dec-30-2002 13:18:

Hey man, gelukkig weer veilig aan de grond Morgen maar flink los gaan op Qontact dan he, ff de stress eruit gooien !


Posted by Miss Proximus on Dec-30-2002 15:17:

hey waar heb ik dit eerder gelezen

ben blij dat jullie er weer zijn!!! JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


Posted by Remy D on Dec-30-2002 16:29:

Das mooi kut maar gelukkig is alles goedgekomen.


Posted by Donna on Dec-30-2002 21:06:

Welcome home Q-ties


Posted by tijs08 on Dec-30-2002 22:11:

quote:
Originally posted by Donna
Welcome home Q-ties


good 2 b back!!

Hier weten ZE tenminste wat echt feesten is...


Posted by total woot on Dec-30-2002 22:38:

true, had er toch niet aan moeten denken dat er iets was gebeurd, en dat we morgen dat mooooooie feestje zouden moeten missen

ZinIn!

grtzz
WooT


Posted by Opti on Dec-31-2002 01:36:

dit is ook ff schrikken hoor...


Posted by total woot on Dec-31-2002 12:03:

weet je wat schrikken is?


























































































das pas eng!


Posted by tijs08 on Jan-01-2003 13:05:

quote:
Originally posted by total woot

das pas eng!


neee, je oma die naakt zit te bridgen in je woonkamer...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.