TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vad händer på nyårsafton??

Posted by Kamelen on Dec-30-2002 13:07:

Vad händer på nyårsafton??

Är det bara jag som inte har en aning om vad man ska göra på nyårsafton?? nån som har tips om typ vart ni ska gå eller om det finns nått bra att göra i sthlm/uppsala

Posted by dbl on Dec-30-2002 13:46:

skall först hem på middag hos en och sen drar vi in till stan så vi e där vid 12 slaget.. kollar på fyrverkerier och så så festar vi la.

blir nog roligt, hoppas jag.
det värsta e bara att se reaktionerna från polarna med min nya skjorta som jag köpte i går... en svart lite genomskinlig skjorta med nått typ av mönster eller nått gjort av glitter
skrynklig e den också såklart

den e inte så farlig som det låter... frågan e bara vad jag skall ha för byxor :/

Posted by mindshooter on Dec-30-2002 13:47:

Smiling Frog

Dra till en kompis på fest....blir typ alltid så

Posted by AC. on Dec-30-2002 14:51:

quote:
Originally posted by dbl
skall först hem på middag hos en och sen drar vi in till stan så vi e där vid 12 slaget.. kollar på fyrverkerier och så så festar vi la.

blir nog roligt, hoppas jag.
det värsta e bara att se reaktionerna från polarna med min nya skjorta som jag köpte i går... en svart lite genomskinlig skjorta med nått typ av mönster eller nått gjort av glitter
skrynklig e den också såklart

den e inte så farlig som det låter... frågan e bara vad jag skall ha för byxor :/

Låter som en rätt okej skjorta, så länge den inte blir för bögig. Men du måste väl ändå ha något under skjortan? alt. varm jacka

för mig blir det nog kostymbrallor och en vit (skrynklig skjorta) eller en annan vit med blårutigt mönster på

Självklara valet ikväll i Stockholm är (för mig men inte för mina tråkiga kompisar, argh) Munchenbryggeriet. Sitter just nu med flyerna i handen och tycker synd om mig själv att missa denna grej... förutom att de tar dit världskända DJS så har de champagne bar, laser show, andra visuela effekter, div dekorationer, hoppborg!! sådan där rolig uppblåsbar hoppborg man alltid hoppade i som liten och ett spel center om man vill softa lite och gliva av dansgolvet (vem vill det igentligen?)

glömde jag att nämna de har en av stans bästa utsikter över Stockholm och vad allt det innebär med fyvärkirer...

Posted by Endre on Dec-30-2002 14:55:

softa med rockets, har ju ingenstans att spela så...är ju tungt mobbad.

Posted by ScuL on Dec-30-2002 15:11:

Qontact - HMH Amsterdam.
tillsammans med Glorie

Posted by Vizay on Dec-30-2002 20:09:

troligtvis chilla hemma....finns inga fester nånstans verkar det som....blir väl å dega med musiken som vanligt...kanske dra in till stan å kolla fyrverkerierna om jag orkar

nyår är överskattat!!!

Posted by dbl on Dec-30-2002 21:08:

quote:
Originally posted by AC.
Låter som en rätt okej skjorta, så länge den inte blir för bögig. Men du måste väl ändå ha något under skjortan? alt. varm jacka

för mig blir det nog kostymbrallor och en vit (skrynklig skjorta) eller en annan vit med blårutigt mönster på

Självklara valet ikväll i Stockholm är (för mig men inte för mina tråkiga kompisar, argh) Munchenbryggeriet. Sitter just nu med flyerna i handen och tycker synd om mig själv att missa denna grej... förutom att de tar dit världskända DJS så har de champagne bar, laser show, andra visuela effekter, div dekorationer, hoppborg!! sådan där rolig uppblåsbar hoppborg man alltid hoppade i som liten och ett spel center om man vill softa lite och gliva av dansgolvet (vem vill det igentligen?)

glömde jag att nämna de har en av stans bästa utsikter över Stockholm och vad allt det innebär med fyvärkirer...

jo, den e helt ok... var lite orolig för bögigheten av den först så jag sket i att prova den, men då jag inte hitta något annat så tänkte jag att, va fan.. kan ju alltid prova och den var hel grym

har ett par kostymbrallor, men jag tror inte det blir dem.. blir nog ett par blåa jeans istället.... känner på mig att det blir lite varmare också när man e ute.....

jo, nått har jag väl kanske under den... beror på om jag hittar nått, men det gör jag nog... tänkte först haft en vit t-shirt, men den verkar vara lite genom skinnlig så jag får se vad jag hittar på..

så du har också tråkiga kompisar.. livet suger ibland

fast dem e ju fortfarande trevlig, men ändå

Posted by Glorie on Jan-01-2003 00:30:

Talking

snygg sig dbl !!!

vi e pa qontact i holland....har ja sagt det tillrackligt eller__????
\
ahhhh

det e grymt...onskar att alla var har istallet!!!!
\

Posted by Vizay on Jan-01-2003 01:47:

quote:
Originally posted by Glorie
snygg sig dbl !!!

vi e pa qontact i holland....har ja sagt det tillrackligt eller__????
\
ahhhh

det e grymt...onskar att alla var har istallet!!!!
\

jag kommer fan ner nästa år...de e en sak som e säker

Posted by Glorie on Jan-01-2003 03:24:

Drunk

at the moment rank1 is playing!!!!!

we miss you vizay!!!!!!

from scul and glorie

Posted by reveal on Jan-01-2003 04:25:

quote:
Originally posted by Glorie
at the moment rank1 is playing!!!!!

men

orättvist!

Posted by robstar on Jan-01-2003 06:07:

Ja ska berätta vad som händer!
Inte ett jävla skit!
Vilket ruttet kuk land sverige är!! (Ursäkta språket!!)

Ska flytta till holland lr nått istället bara ja slipper sverige!!

Sverige = Landet där allt(!) är reglerat!

Ja skulle följt med Glorie istället!
Verkar som du å Scul hade kul allafall!

Posted by Vizay on Jan-01-2003 07:26:

arghhh va ute i 3h å frös....fyfan säger jag bara, va sjukt kallt...

nyårslöfte: nästa nyår ska jag åka ner till holland istället...sen ska jag åka till minst ett trance energy å sensation också

Posted by Glorie on Jan-02-2003 16:38:

Drunk

hehe, tillbaka nu i kaaallla kalla sverige....det hade vart så himla kul om alla här på forumet hade kunnat kommit ner dit... det var världens röj alltså

helt otroligt... bästa nyåret jag nååååånsin haft... och om ja slår ihop alla nyår ja nånsin firat (22 st) så var detta klart 100 ggr roligare än alla tidigare ihoplslagna (trots en del fadäser)

scul var jääääättesnäll.....väldigt pinsamt att ja glömde mina extra strumpbyxor i hans bil!! hahaha... men aaa... vid speciella tillfällen e det bara smart att ta med sig ett EXTRA par strumpbyxor ifall man fastnar nånstans å river upp dem man har på sig... aja

tyvärr tappade ja mitt favoritarmband med snyft....samt en vante i sculs bil OCKSÅ.. hahaa... jaja....

ska väl skriva nåt mer om festen i mitt egna topic om Qontact senare

å bilder ska ja posta med! Om d blev bra:a vill säga hehehehhe

Posted by reveal on Jan-02-2003 16:40:

glömde strumpbyxor, vantar, armband i bilen... vad hände egentligen i bilen?

ser fram emot en "recension" med bilder (av Qontact då, inte vad som hände i bilen )

Posted by Glorie on Jan-02-2003 17:24:

Red face

hahahaha, INGENTING hände.....armbandet tappade ja inne i arenan....strumbyxorna.. ja... det var sjukt pinsamt....fy fabian..
men han har slängt dem nu som ja sa åt honom att göra..

Posted by ScuL on Jan-02-2003 21:50:

quote:
Originally posted by reveal
glömde strumpbyxor, vantar, armband i bilen... vad hände egentligen i bilen?

ser fram emot en "recension" med bilder (av Qontact då, inte vad som hände i bilen )

hahaha
det hände ingenting men roligt var det iaf!

jag undrar om hur bilderna ser ut