TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Happy New Year!!!!!
Pages (3): [1] 2 3 »
Happy New Year!!!!!
Happy New Year!!!!!
wees voorzichtig met vuurwerk, niet teveel zuipen en zorg ervoor dat je een topdag hebt!!
Wat gaat iedereen doen dit Nieuwjaar, Qontact of Awakenings, lokale kroeg of discotheek of gewoon gezellig thuis met vrinden?
Ik ga eerst samen met vrienden nieuwjaar vieren bij mij thuis, daarna gaan we naar Den Bosch (in galapak
) om daar in de plaatselijke kroeg te genieten van een pilsje tot een uur of 8 's ochtends.
Ik hoop dat ik weer heel thuiskom 
Vanuit Arnhem wens ik jullie ook allemaal alvast een GELUKKIG 2003!!
Mijn plannen: morgen eerst effe lekker werken van 07.00 tot 17.30 en dan thuis effe een happie eten. Dan lekker richting Amsterdam om Awakenings te bezoeken!! En ik heb er enorm veel zin in!!! 
Jullie ook allemaal veel plezier met wat je gaat doen!!!
Ja gelukkig nieuwjaar alvast! 
Ik ga om 22:00 uur denkik al mn vuurwerk afsteken daarna feestje in een of andere sporthal, verwacht er niet teveel van maar zal best gezellig worden 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool daarna feestje in een of andere sporthal |

Ik ga morgen met een goeie vriend van me naar een studentenhuisfeest in Utrecht en daarna naar Veritas (studentenvereniging)
Ik heb er enorm veel zin in!!!
(feest, 17 euro, krijg je een pul, hele avond gratis bijvullen, dat zie ik wel zitten!)
Iedereen alvast de beste wensen h�! 
| Originally posted by -=Re-GrOoVeD=- Neeeee dat meeeen je niet!!! ![]() Daar wordt toch ieder jaar een feest gehouden? Komen allemaal hersenloze mensen daar, ghehe. |

ja *standaard zinnetje*.. blablabla
~maar kmeen het wel 
morgen eerst met Lex, Onno & aanhang bij 303 PRE-PARTYEN!!!
en daarna door naar Qontact!!
I'm ready 2 PROCEED into 2003

't is weer zo ver 
Met een paar vrienden+aanhang de avond/nacht/ochtend in de kroeg doorbrengen, zal wel leuk worden!
Gelukkig nieuw jaar iedereen! Nog goede voornemens?
Iedereen uiteraard een Wicked 2003 toegewenst!! 
De plannen zyn zoals elk oud en nieuw... Overdag beetje chillen, 's avonds kloten met vuurwerk. Om 0:00 n�g meer vuurwerk (jaaa, vuurwerk is hier nog in
). Rond 1en ff naar onze buurdorp, waar t elk jaar 1 grote hel is met enkele 100en jongeren. Erg gezellig altyd, beetje hangen, af en toe wat 'vaag' vuurwerk te zien daar. Daarna ZUIPEN 
eerst morgenmiddag wat carbid schieten met maat van me
ff die kneusjes met die strijkertjes belachelijk laten lijken
daarna eten bij tante
wordt je echt nie vrolijk van, maar twas de keuze: of met parents daarnaartoe, of alleen thuis zitten tot iets na twaalven (dan komen maats en masse
) ...laatste is ook zwaar onoptimaal volgens mij..
magoed, die avond moeten we maar snel vergeten, na twaalven, daar gaat ut om!!
dat 2003 jullie maar een happy trancing year mag worden
, waarin jullie niet teveel de nerd gaan uithangen achter jullie compuschermpje maar meer gaan FEESTEN!!
(hehehe)
gelukkig 2003 dus alvast!!!!
Morgenochtend eerst een paar salades maken voor mijn ouders voor 's avonds. Echt schraal maarja.. Dan vuurwerk afsteken met mijn broertje.
Dan bier drinken en friends kijken de Nieuwjaar afleveringen. Dan champagne en dan weer bier. En dan douchen en aankleden en dat zo'n uur of 8 naar Qontact zodat ik daar lekker om 20:30 ben en geen last van de drukte heb.. 

En verder iedereen een SUPER 2003 toegewenst. 

| Originally posted by TranceFool Shhhhhhhht ![]() Lol en trouwens, weet jij waar ik het over heb dan? ![]() ben er zelf nog nooit geweest maar heel veel vrienden van me wilde er heen dus ja.... |
Je bedoelt toch die ene in Capelle (of in de buurt daarvan). Is het niet de Schenkelhal? 

ik vier het thuis met ouders maar daarna ga ik naar wat vrienden em hebben een cooltap geregelt, en lekker eten voor de rest van de nacht.. 
Zoow eerst effe slapen tot een uur of 1400 daarna goed eten en dan richting wat vrienden om ons lichaam bekend te maken met wat leuke dingen om vervolgens de laatste trein uit rotterdam te nemen naar amsterdam AWAKENINGS!!!! maar eerst nog effe naar wallen 
smorgens ff pasfoto maken en dan OV-kaartje 2003 halen
dan ff internetten, wat oliebollen eten en smiddags om 17 uur ben ik in Amsterdam om met Theesuas+NEw Wave+THC+broer ons Oud en Nieuw diner te nuttigen
Rond 19.45 pakken we de laatste trein richting HMH en dan gaan we feesten!!!! QONTACT HERE WE COMEEEEE (and cum)
| Originally posted by Optimus smorgens ff pasfoto maken en dan OV-kaartje 2003 halen ![]() |

| Originally posted by Optimus smorgens ff pasfoto maken en dan OV-kaartje 2003 halen |
Gelukkig nieuwjaar alvast voor het voltallige "Dutch TA Forum"! 
Ik heb geen spectaculaire plannen, Sander wel, die rat zit momenteel met z'n vriendin in New York en gaat vanavond feesten op Times Square in "World" waar Tiesto zijn opwachting maakt..... Als ie de digitale camera naar binnen krijgt kunnen jullie binnenkort dus exclusieve pics verwachten van die avond....
Sido
De slet!

Ik wens ook iedereen een heeeeel gelukkig 2003!!!! ook sander dus
Vanavond ga ik lekker thuis zitten met m'n vrienden, beetje plaatjes draaien, beetje tv kijken en het naar ons zin hebben 
GreetZ, DC
Iedereen van TA een gelukkig 2003!
Allemaal rustig aan met de drank vanavond en voorzichtig zijn met vuurwerk afsteken....
Chris
| Originally posted by kolkiewolkie magoed, die avond moeten we maar snel vergeten, na twaalven, daar gaat ut om!! |
, dat wordt dus geen drank, maar ROOSVICEE...

Iedereen de beste wensen voor 2003!!!!! 
Gaat nie echt veel bijzonders doen, beetje met mn vriendin hier de stad in.
Kijken of het nog beetje gezellie is in de kroegjes en anders maar weer vroeg gaan "slapen" ofzo 
| Originally posted by -=Re-GrOoVeD=- Ik weet waar je 't over hebt ja, ben zelf nooit geweest hoor Je bedoelt toch die ene in Capelle (of in de buurt daarvan). Is het niet de Schenkelhal? Nah ik heb van die verhalen gehoord... ![]() Enniewee.. Wat ik helemaal vergeten was: HEPPIE NIEWJIER!! ![]() |
| Originally posted by TranceFool Haha die ja....nou zal wat worden dan hehe |
| Originally posted by Rinus Ben afgelopen jaren ook wel eens geweest, en die feesten zijn echt altijd KUTT. |