TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- En, hoe is de kater?


Posted by Cosmic on Jan-01-2003 14:14:

Dog Running En, hoe is de kater?

Zo, kom net me bed uit en ik moet zeggen: het kan erger. Toen ik thuis kwam had ik een halve liter water naar binnen gewerkt en nu net gedouched en een aspirine, dat helpt wel.

En nu ga ik een heerlijke roer-omelet met uitjes eten

PS: Nog een gelukkig en gezond 2003


Posted by LightForce on Jan-01-2003 14:34:

Ben nu net 1 uurtje op, en moet zeggen heb nergens last van... Zeker als je ziet wat ik beneden aan lege flessen heb staan, ben ik nogal verbaasd dat ik geen kater heb. Anyway was toppertje van oud & nieuw!

Iedereen hier een gezond en bruisend en dancevol 2003!!!


Posted by Dj Lex on Jan-01-2003 15:22:

Mwa voel me wel ok. Lag half 11 op bed en kwam er rond 4en uit en voel me wel ok, beter als anders


Posted by AirPole on Jan-01-2003 15:40:

Heyzzzzzzzz

Ik heb ook geen kater, ehheheh
Tiz hier ook best een zooi, want mijn kameraad zijn ouderz zijn twee wek weg... Tsjeeez, al die rommel hier.........
Ik wens jullie een voorspoedig 2003,
en dat dit een TRANCEful jaar mag worden
Later pater........


Posted by Blik on Jan-01-2003 16:04:

ik heb nergens last van , zeer verwonderlijk als je ziet hoeveel ik gister naar binnen getankt heb vanaf 8 uur. Lag om 7:45 in mijn bedje en kwam er om 15:15 uit

vond het minder leuk dat een vriend van mij de kraan in de keuken heeft "afgebroken", zatte gast


Posted by eXos on Jan-01-2003 16:06:


Posted by Joost008 on Jan-01-2003 16:09:

Het is natuurlijk wel is erger geweest alleen kloten dat ik altijd zoveel vergeet als ik wat gezopen heb krijg je allemaal van die dingen te horen de volgende dag altijd


Posted by TimeportE on Jan-01-2003 16:09:

ik heb echt haast nooit een kater (best wel fijn! )

en ook raak net zoals blik want [opschep mode ON/]der zijn wel 5 kratten en 2 flessen champagne doorheen gegaan met zijn 8,5 (eentje dronk nie zo veel)[opschep mode OFF]


Posted by SnuggLe on Jan-01-2003 16:28:

Ik heb echt een kater van hier tot Tokyo. Smiddags al wat biertjes op, en savonds ging het ook wel oke. Bier, paar glazen goldstrike, een tequilla, bier, en een dik glas passoa.

Ik ben na 1 uur alles kwijt van de hele avond...niet leuk. Ik schijn bijna iemand een fles op zijn hasses te hebben gegooid (..ik miste..) omdat hij mijn moeder een hoer noemde. Wel terecht dat ik dan gooi, maar was wel lam, en die lui zaten blijkbaar 'te geinen'. Beetje jammer.

Heb rond een uur of 4 alles uitgenekt..... en had nog ruzie met de vriendin. Niet echt een leuk begin van het nieuwe jaar. Ben nu ook superrrrrrbrak, niet normaal.


Posted by T.H.C. on Jan-01-2003 16:34:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


goed zo peter! zo hoort dat op 1 januari!

kheb zelf ook wel katertje, geen koppijn maar de rest van het lichaam doet pijn...iets te fannatiek nachtje geweest.


Posted by M_Peror on Jan-01-2003 16:51:

Ietsiepietsie koppijn vanmorgen... nog geen aspirientje waard. Maar kan ook van de slaap komen heb niet zo lang kunnen uitslapen als ik hoopte . Maar 'twas een goei feessie dus ik klaag niet.....


Posted by Opti on Jan-01-2003 16:56:

geen kater, niet zuipen rulesss!!!!!


en no drugs rules ook!!!

alleen beetje erg moe hehehe


Posted by TranceFool on Jan-01-2003 16:57:

Viel mee...pesies genoeg drank


Posted by Teknikol on Jan-01-2003 19:01:

tja kep geen koppijn maar kben wel superdoodmoe, kging om 1 uur smiddags mn bed in...kben dr vanaf half 6 uit....naja ik weet ook weer hoe het is om een zombie te zijn


Posted by Subsonik on Jan-01-2003 19:17:

blehh

om 12 uur mn nest in gegaan en benner nu n uurtje uit


Posted by Jappio on Jan-01-2003 20:11:

zo ik ben echt te gaar.. gister helemaal lam gezopen, nog ff naar de kroeg geweest, en toen ik om half 8 thuis kwam ben ik niet verder gekomen als de bank.. Probleempje was dat om half 9 mn jongste neefjes (de helft van mn familie sliep bij ons) al weer op mn buik stonden te trommelen :x drama dus.. toch maar ff mn bed opgezocht en om 14.30 weer wakker gemaakt omdat we naar andere familie moesten.. daar weer ff brak zitten zijn met mn neven die ook aardig brak waren en ff wat gegeten

Damn wat is dat toch altijd klote dat brak zijn

whaha,, maar gister wastie leuk


Posted by SnuggLe on Jan-01-2003 20:29:

Kom ik er net gvd achter dat ik mijn sleutels ook nog kwijt ben. Uur gezocht, nergens te vinden!


Posted by basvh on Jan-01-2003 21:21:

heb gister 3 euro uitgegeven, en dan nog redelijk lam zijn. jaja ik blijk in mijn dorp best wel popie jopie te zijn dat iedereen mij bier aanbiedt. maar ja was eigenlijk geen kut aan in ons dorp. ik baalde best wel dat ik niet naar de HMH was gegaan maar ja. volgende keer beter


Posted by tijs08 on Jan-01-2003 21:32:

quote:
Originally posted by Teknikol
tja kep geen koppijn maar kben wel superdoodmoe, kging om 1 uur smiddags mn bed in...kben dr vanaf half 6 uit....naja ik weet ook weer hoe het is om een zombie te zijn


pff ik ging net slapen toen deze thread werd gestart.. was toen te waxig en vaag om te posten.. en das in jullie voordeel, geloof mij!

ben dus rond half 3 gaan maffen en was er weer uit om iets voor 4n.. ben nu net thuis en ga linea recta mijn bedje in!!


Posted by Otte on Jan-01-2003 21:56:

Hele avond aan de red-bull-wodka.
wakker geworden met een maag als een zuurvat en een dorst als een paard.
nu gaat het wel weer.

eindelijk


otte


Posted by blighty on Jan-01-2003 23:52:

Hi all,

Oh, bruut nachtje gisteren Ben alleen zooooooooo duf. Ik duik er maar vroeg ik hehe

Greetings,
Blighty


Posted by Siesta on Jan-02-2003 09:27:

okay, mijn reportje

6 uur, eerst ff eten (oliebollen)
toen ff plaatje gemixt onder het genot van een smirnoff etc.

uurtje of 10 gingen we naar een vriend vamme ff het jaar uitzitten. en die had ook al gezorgd voor genoeg drank. Hoppa

12 uur eindelijk 2003, al behoorlijk wat alcohol op. Toen nog een astronaut inme hand laten ontploffen, maja

Toen weer naar binnen want het was veelstekoud. Nog wat breezers en oliebollen gehad. toen was het al weer half 4, wij naar het plaatselijke feest. En wat voor bier hadden ze daar? PRINS HENDRIK BIER, kepdat een keertje gahd en ongelooflijk misselijk geweest, maja ut moest tog maar.

enne uurtje of 7 weer terug naar huis, toen nog ff plaatje gemixt, ging uiteraard fat goed.

En toen uurtje half 9 geslapen.


gister kon ik me bed niet uitkomen zo moe was ik, kep ene vorm van pfeifer, ik mocht eigenlijk geen eens drank etc. Enja gister was een beste day /off

nu benk nog steeds kut


groeten


Posted by SnuggLe on Jan-02-2003 10:26:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
Toen weer naar binnen want het was veelstekoud. Nog wat breezers en oliebollen gehad.



Siesta is een vieze BrEeZaH-slet!


Posted by Siesta on Jan-02-2003 11:07:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Siesta is een vieze BrEeZaH-slet!


die groene is best lekker hoor, en tja, soms moet je je aanpassen


Posted by jp on Jan-02-2003 12:42:

Halve fles vodka, 2P en 2C

Goede conditie opgebouwd dus prima te doen

Alhoewel: de posts op TA tussen 5 en 9 's ochtends zullen niet altijd begrijpelijk zijn

Verder weinig sensatie in Amsterdam-Noord waar we het vierden:





Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.