TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hur var Fokused ?
Pages (2): [1] 2 »
Hur var Fokused ?
Hej !
God forts�ttning f�r man v�l lov att s�ga. Sj�lv har jag legat deckad i influensa sen jul. Men jag �r lite nyfiken p� hur festen p� M�nchenbryggeriet var.
Greetz
NordLight
God forts�ttning p� dig sj�lv, =)
Jod�, Fokused var helt ok. Flash Brothers tyckte jag var ganska oj�mna men blixtrade till h�r och d�r med grymma l�tar. Kanske inte s� konstigt att de var oj�mna n�r tre pers ska samsas om vad de ska spela f�r n�t,
Lucien Foort var helt ok, pallade dock bara med halva hans set innan jag var tvungen att g� hem och d�, 
Allt som allt, helt ok ny�rsafton, men om man har ett skumt j�vla vocal-house golv, tycker man juh att ett trance golv inte borde vara f�r sv�rt att fixa!
Jag tyckte musiken var r�schyst. Framf�rallt Lucien Foort och Flash Brothers. Parham var grym ocks�.
Fan jag �r fortfarande helsliten sen ny�r.
| quote: |
| Originally posted by King of Clubs Jag tyckte musiken var r�schyst. Framf�rallt Lucien Foort och Flash Brothers. Parham var grym ocks�. Fan jag �r fortfarande helsliten sen ny�r. |
jag tycker synd om alla som inte stannade till slutet. Lucien Foort sista timmen var s� J**LA BRA! Gillade hans set stenh�rt. N�n som vet vad mixen p� Red Hot Chilly Poppers - By The Way heter?? och... fan va sk�nt att han drog fram en gammal fr�n 2001.. Robbie Rivera - Funk-A-Tron... den rockade
H�ller med Koc till fullo. Grym kv�ll! Mkt nice musik, blev ocks�
nyfiken p� vad det kan ha varit f�r remix p� red hot l�ten han droppa.
Lucien Foort skapa verkligen en grym atmosv�r p� dansgolvet. Btw
Lucien var och k�ka frukost p� mitt jobb idag, men tyv�rr f�r jag
inte ta kontakt med g�ster s� l�nge dom inte inleder en konversation med mig. Damn !!!!
| Originally posted by lonne men tyv�rr f�r jag inte ta kontakt med g�ster s� l�nge dom inte inleder en konversation med mig. Damn !!!! |
| Originally posted by reveal vad h�nder om du bryter mot den regeln? dessutom, varf�r har du alltid tomma rader i dina poster? |
| Originally posted by lonne Vi har ett avtal som vi skriver p� d�r det bla st�r. Vad som h�nder �r v�l typ sk�ll fr�n chefen och en varnig, ja vet inte faktiskt. Dagen till �ra s� stod min chef brevid mig, n�r han satt och �t med. Betr�ffande dom tomma raderna, ja du alla har v�l sitt signum...n�jd ? |

B�ST B�ST B�ST!!!
N�ra att b�rja gr�ta n�r jag ins�g att det var 3 min kvar... jag hade s��� kul!!! Bra musik, bra ljud, bra ljus, bra folk... tyv�rr missade jag golvet en trappa ner men men shit happens.
lonne kan d ha vart
red hot chilli poppers - by the way (remix)
s�k p� den p� hubben s� hittar du den
� nej, det e inte felstavat.
| Originally posted by Glorie lonne kan d ha vart red hot chilli poppers - by the way (remix) s�k p� den p� hubben s� hittar du den � nej, det e inte felstavat. |
| Hur var Fokused ? |
| Originally posted by robstar Vet inte , kom inte in. :/ |
| Originally posted by King of Clubs Varf�r d�? Det var v�l 18??? |
Jobbigt... P� ny�rsafton och allt.... Men, men livet g�r vidare.
Den v�rsta nobb jag n�nsin f�tt av en d�rrvakt var p� Fashing, som jag d� redan varit p� n�gra g�nger.
Stod i februari och v�ntade tv� timmar mitt i natten. jag var 18, mina tv� polare 19. N�r jag kommit fram till d�rrvakterna fick dom till�telse att komma in, medan jag fick komentaren: "V�x, fort!"
| Originally posted by King of Clubs Jobbigt... P� ny�rsafton och allt.... Men, men livet g�r vidare. Den v�rsta nobb jag n�nsin f�tt av en d�rrvakt var p� Fashing, som jag d� redan varit p� n�gra g�nger. Stod i februari och v�ntade tv� timmar mitt i natten. jag var 18, mina tv� polare 19. N�r jag kommit fram till d�rrvakterna fick dom till�telse att komma in, medan jag fick komentaren: "V�x, fort!" |

| Originally posted by Glorie lonne kan d ha vart red hot chilli poppers - by the way (remix) s�k p� den p� hubben s� hittar du den � nej, det e inte felstavat. |
| Originally posted by WhiteRussian Ah shit, t�nk att dra i sig chili poppers. J�vlar vad det skulle br�nna i skallen, jag som tycker det br�nner n�t j�vligt med vanliga poppers, Kul drog det d�r..poppers, |
Hehe, e:ad s� funkar poppers ganska bra. Man kommer liksom tillbaks till peaken i n�gra minuter, ganska schysst,
Sen blir man helt st�rd i n�gon minut av syrebristen, helt vild och galen, 
Va e Poppers? Aldrig h�rt talas om de frut...
| Originally posted by robstar Va e Poppers? Aldrig h�rt talas om de frut... |
| Originally posted by lonne Poppers �r som ngn form av l�sningsmedel man sniffar, andas in fr�n flaskan det kommer i. Effekt: huvudv�rk, mindre hallisar i form av f�rger som �ndrar sig och det kan flacka lite f�r �gonen. Inget att rekommendera. |
Inget jag provat, men Poppers �r stort i gaykretsar.
| Originally posted by King of Clubs Inget jag provat, men Poppers �r stort i gaykretsar. |