TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ??Trance Uitsterven???


Posted by AirPole on Jan-01-2003 21:34:

Question ??Trance Uitsterven???

Hoe lang kunnen we nog genieten van Trance? Sommigen vinden misschien dat Trance zijn grootste tijd gehad heeft, terwijl anderen vinden dat Trance net goed aan het opkomen iz.. Wat vind jij?

Ik denk dat we sowieso nog 2/3 jaar kunnen NJoyen, maar wat als het allemaal ooit eenz over iz? Wat dan?? Laat je mening horen (naja zien anywayzz) en thnx alvast..
Laterzzzzzzzzzzzz


Posted by Little Theseus on Jan-01-2003 21:39:

die discussie hebben we al eindeloze malen gevoerd op dit forum, uiteindelijk liep het tot niets uit - spit anders maar wat verder om het te zien.

oftewel, doe me een lol en closen die hap!
laterzzzzzzzzzzzzzzzzz
o en gast, BrEEZzZaH!?!


Posted by Chicane on Jan-01-2003 22:09:

Lol Theesaus

Maaruhm, progressive/(uplifting)trance/techno heeft me altijd geboeit en boeit me nogsteeds, er komen nog altijd bergen hele goede platen uit en de enige die merken dat trance uitsterft is de grote massa omdat de hype snel weer over is, de ene keer is de hype dance, straks is het weer RnB, dan weer klassiek en weet ik veel meer... op een gegeven moment zijn al die eendagsvliegjes weer weg en komt de underground weer omhoog... dan wordt het weer leuk


Posted by AirPole on Jan-01-2003 22:13:

GESLOTENZZZ!!!


Posted by Opti on Jan-01-2003 22:15:

ZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZ
ZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
zzzZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZ
Z
ZZZZzzZzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzZzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzZZzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzZzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzZzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ



shoarma schotel gister was lekkerrrrrrr


Posted by Subsonik on Jan-01-2003 22:45:

quote:
Originally posted by Optimus
shoarma schotel



hebk best wel zin in


Posted by Massive on Jan-02-2003 09:40:

tjeezzzzz

trance blijft nog wel ff hoor, zo lang is t er nog niet, en rock muziek bestaat ook al 100 jaar, en trance pas 10 of 12 ofzo, dus wees maar niet bang mijn zoon

laterzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Posted by Siesta on Jan-02-2003 09:41:

doe mij nog maar wat heerlijke prinshendrikbier



WAT EEN KUT BIEER


Posted by franzelare on Jan-02-2003 10:58:

in het oosten is het al een tijdje uitgestorven


Posted by eXos on Jan-02-2003 11:16:

Gewoon wat meer searchen Trancezoner.

En omdat de jongelui weer eens een thread verneuken....

** CLOSED **



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.