TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ??Trance Uitsterven???
??Trance Uitsterven???
Hoe lang kunnen we nog genieten van Trance? Sommigen vinden misschien dat Trance zijn grootste tijd gehad heeft, terwijl anderen vinden dat Trance net goed aan het opkomen iz.. Wat vind jij?
Ik denk dat we sowieso nog 2/3 jaar kunnen NJoyen, maar wat als het allemaal ooit eenz over iz? Wat dan??
Laat je mening horen (naja zien anywayzz) en thnx alvast..
Laterzzzzzzzzzzzz
die discussie hebben we al eindeloze malen gevoerd op dit forum, uiteindelijk liep het tot niets uit - spit anders maar wat verder om het te zien.
oftewel, doe me een lol en closen die hap!
laterzzzzzzzzzzzzzzzzz
o en gast, BrEEZzZaH!?!

Lol Theesaus 
Maaruhm, progressive/(uplifting)trance/techno heeft me altijd geboeit en boeit me nogsteeds, er komen nog altijd bergen hele goede platen uit en de enige die merken dat trance uitsterft is de grote massa omdat de hype snel weer over is, de ene keer is de hype dance, straks is het weer RnB, dan weer klassiek en weet ik veel meer... op een gegeven moment zijn al die eendagsvliegjes weer weg en komt de underground weer omhoog... dan wordt het weer leuk 
GESLOTENZZZ!!!

ZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZ
ZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
zzzZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZ
Z
ZZZZzzZzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzZzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzZZzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzZzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
ZZZZzzzzzzzZzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ
shoarma schotel gister was lekkerrrrrrr![]()
| quote: |
| Originally posted by Optimus shoarma schotel |
tjeezzzzz
trance blijft nog wel ff hoor, zo lang is t er nog niet, en rock muziek bestaat ook al 100 jaar, en trance pas 10 of 12 ofzo, dus wees maar niet bang mijn zoon
laterzzzzzzzzzzzzzzzzzz
doe mij nog maar wat heerlijke prinshendrikbier
WAT EEN KUT BIEER
in het oosten is het al een tijdje uitgestorven 
Gewoon wat meer searchen Trancezoner.
En omdat de jongelui weer eens een thread verneuken....
** CLOSED **
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.