TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tranceaddict 2002 jaaroverzicht
Pages (3): [1] 2 3 »
Tranceaddict 2002 jaaroverzicht
Oke, 2002 is voorbij, 2003 is al begonnen. Tijd om even het afgelopen jaar te bekijken.
Het forum vind ik er alleen maar op vooruit zijn gegaan, 3 nieuwe mods waaronder ikzelf, en alles gaat nu zijn gangetje. Wel natuurlijk wat gedoe met sommige threads, een paar kleine ruzietjes, maar verder vind ik zelf dat er niets geks is gebeurt, of er in het nieuwe jaar iets zou moeten veranderen.
Ik vind het zelfs wat knusser geworden, feesten zoals Nexus en Addiction hebben daarbij zeker geholpen. Sommige mensen gaan voor deze feesten met elkaar eten, of spreken wat anders af. Meetings worden vooral op Nexus druk bezocht. Toch jammer dat op andere feesten toch veel members wegblijven. Ook vind ik het nog steeds jammer dat leden die hier al heel lang op het forum zitten hun gezicht nog nooit op een meeting / feest hebben laten zien.
De feesten waren oke, met natuurlijk Nexus en Addiction als toppers, voor mij dan. Addiction 2 gaat er zeker komen, al hebben de UKTA's ook de naam Addiction gejat! Nexus is er 15 februari weer, nu in Deventer.
De grote feesten zijn voor mij een beetje afgedaan. ID&T innoveert al tijden niet meer, dezelfde namen alom. 2003 wil ik zelf alleen nog maar kleine feestjes bezoeken, en misschien naar het buitenland gaan. Mayday zit in de planning, alsmede Nature 0ne als ik tijd heb, en misschien nog Engeland.
De grote feesten in Nederland zijn OF te duur, of je ziet steeds dezelfde namen.
Binnen de muziekstijlen zelf is veel gebeurt. Trance gaat naar mijn mening een beetje bergafwaarts, en de hardere stijlen pieken nu. Denk aan Hardstyle dat volle zalen trekt, en de techno die steeds populairder wordt. Voor 2003 denk ik dat Hardstyle afneemt qua populariteit, alsmede de trance een beetje. Zelf luister ik al een tijd niet veel meer naar Dj's als Armin en Tiesto. Te cheesy en te weinig innovatief qua platenkeuze. Smaken verschillen.
Tiesto is wel gekozen als nummer 1 van de wereld, wat je op een feest als Innercity goed terug kon zien. Tering wat druk. Van Ferry Corsten hebben we dit jaar niet veel gehoord, van Armin des te meer.
Bennie Rodriquez is dit jaar denk ik wel doorgebroken, alsmede Montanan, maar van de laatste hoor je niet echt superveel meer.
Andere namen zoals Jean / Gielen zijn er ook nog steeds, maar veel is er niet over te vertellen.
Met Mysteryland sloeg ID&T een goede weg in door meer buitenlandse namen naar Nederland te halen, maar jammergenoeg is deze trend niet doorgezet.
Het talent is er in Nederland nog wel, maar echte doorbraken zie ik niet voor 2003. We wachten af.
Dat was het eigenlijk wel wat mij betreft. Ik weet niet wat jullie van het afgelopen jaar vonden, maar ik vond het oke. Had slechter gekund. 2003 weet ik niet wat ik ervan moet verwachten, we gaan het wel zien. Als er maar geen oorlog komt...want dan zijn we allemaal fucked.
Misschien kan iedereen ook even een lijstje posten met:
beste feest, beste dj, beste nummer, beste liveset, beste album, irritantste ta-member, meest leuke ta-member, goede voornemens ofzo, zoals ook al in een andere thread elders op het forum is gedaan.
Greetz,
SnuggLe
Beste feest Nexus 5 oktober
Beste DJ Sander Kleinenberg
Beste nummer Carrera (NU NRG Remix)
Beste Liveset Carl Cos @ Area 2 Detroit
Beste Album Mysteryland the Compilation & LSG - THE Hive
Irritantste member Optimus, stop digging up old threads 
geliefde member Optimus, hij bukt zo goed
(Haat liefde verhoudingen he? ) & NewWave om dezelfde reden 
goede voornemens Liever zijn voor mijn vriendin, afstuderen, en meer in buitenland feesten
Leuke thread Bram!
Erg goeie opsomming heb je al gegeven, waar ik het grotendeels wel mee eens ben.
Mijn beste feest was dit jaar Impulz Outdoor. Heb het daar super naar me zin gehad met ta'ers, de muziek, de sfeer en alles er om heen. Als hele goede tweede Qontact in april.
Beste dj blijft in mijn ogen nog steeds Tiesto. Ik blijf het gave sets vinden en elke x als ik hem weer hoor draaien is het goed. Goede tweede Armin, die dit jaar ook super bezig geweest is.
Beste nummer is eigenlijk het nummer waar ik een super herinnering aan over gehouden heb, denk dat het niet eens me beste nr zou zijn. Het is Talla 2XLC - Can you hear the silence, die Judge Jules als openingsplaat draaide op Qontact. Kippevelmoment.

edit
in zelfde lijstvorm als Snuggle dan maar 
Beste feest: Qontact
Beste DJ: Tiesto
Beste nummer: Talla 2XLC - Can you hear the silence (talla's uk mix)
Beste Liveset: Armin van Buuren @ Eau solo
Beste Album: ISOS 3
Irritantste member: teveel om op te noemen
Geliefde member: teveel om op te noemen 
goede voornemens: Meer studeren, minder internetten 
Beste feest Ikke naar feesten??? neuh, dit jaar eindelijk (18,auto)
Beste DJ Kvon niet egt 1 iemand die beste dit jaar
Beste nummer Solarcoaster ofzo
Beste Liveset Tiesto @ DD (lekker afgezaagd)
Beste Album Airwave album
Irritantste member Cosmic Guy , Donna en een nieuwkomer : TRANCEZONER blehh wat n gast
Geliefde member iemand waarvan ik vaak graag posts lees : Alferox
Goede voornemens Eindelijk n opleiding vinde en beginnen, meer geld verdiene, meer platen kunnen kopen, en erges draaien
Beste feest binnenland: Mysteryland 2002 en PvD at Eau
Beste feest buitenland: Mayday 2002 en Lovestern Galaktika
Beste DJ binnenland: AvB
Beste DJ buitenland: PvD
Beste remix: Three drives - Carrera 2(NU NRG Remix)
Beste nummer: Klea - Tic Toc
Beste Liveset: PvD Mayday 2002
Beste Album: NvT
Irritantste member: Ignore them
Geliefde member: Technaut
Beste feest: mijn verjaardagfeest
Beste DJ: Armin
Beste nummer: Airwave vs. Rising Star - Sunspot (both mixes)
Beste Liveset: AvB 12 hour set
Beste Album: Airwave
Irritantste member: ikzelf
Geliefde member: JunKX 
goede voornemens: me schooljaar halen
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Carl Cos @ Area 2 Detroit |

| Originally posted by SnuggLe Irritantste member Optimus, stop digging up old threads ![]() geliefde member Optimus, hij bukt zo goed (Haat liefde verhoudingen he? ) & NewWave om dezelfde reden ![]() |

En Nexus 23/02/02 was ook mooi, heb toen voor het eerst wat TA's gemeet
Nexus 05/10/02 was ook super, omdat er echt een boel TA's waren gekomen... normal tref je zo'n groot aantal TA's alleen op grote feesten
het was toch het jaar van Armin van Buuren denk ik
Sander Kleinenberg op Capital voor het eerst gehoord, dat was echt heel lekker, en oh ja, op Mysteryland liepen Theseus en ik bij toeval de Serious tent 's middags waar Ann Savage zou draaien... draaide ze back2back met een of andere gek die zich uitleefde a la Tom Harding met scratchwerk en al... super! Ik wil Eddie Halliwell in Nederland!
Een greepje: Tomaz vs Filterheadz - Sunshine, Mauro Picotto - Back to Cali (Push Remix) (Qontact whaaa
), Plastic Boy - Silver Bath, Gouryella - Ligaya, Solar Stone - Seven Cities (V-Ones Living Cities Remix), Bedrock - Emerald (Filterheadz Remix), Solar Stone - Sola Coaster, DJ Hooligan - hear You Nouw (Grand Chillas Mix) (ISOS rel party, wat een superbegin!
Armin Solo 26/10/02 was een lekkere om bij aanwezig te zijn

En school moet wat beter gaan, nog 2 tentamens, dan heb ik mijn propedeuse jaaaaa!
*** je hebt gelijk***
| Originally posted by AFTERNATIVE Irritantste member, een nieuwkomer : TRANCEZONER blehh wat n gast |

:
Re: *** je hebt gelijk***
| Originally posted by TranceZoner KANZZZZ ![]() ![]() ![]() :![]() |

Beste feest: van alle gratis feesten dit jaar was Mysteryland de allerbeste
Beste Nummer: Bedrock - Emerald (daar zit zoveel energie in)
Beste Liveset: Tiesto @ Innercity 2002
Beste Album: Fatal Tracks 2
Irritantste member: Al die UKTA's, komt nog eens bij dat ik zowiso al een grafteringhekel aan Engelsen heb 
Geliefde Member: Donna, SnuggLe, Optimus, Jappio, Lex, Yarnie, Pivot, Massive, Glaniskan, RV, Theehuis en iedereen die ik dit jaar heb mogen meeten, jullie zijn de beste feestbeesten out there!
Goede Voornemens: Gelukkig worden en me leven weer oppikken, 2002 was verrot, 2003 schop ik kont 
ALs ik het me goed herriner hadden weinig mensen eind 2001 een goed gevoel over 2002. Achteraf gezien is het wel een goed dance jaar geweest: DD, Mysteryland, Dance Valley, Impulz Outdoor, allemaal top feesten.
Verder zijn er goede platen gemaakt.
2003 gaat het wat slechter uitzien voor de dance scene maar dat geld voor heel de maatschappij.
Mijn Lijstje:
Beste feest: DANCE VALLEY, als ik terug denk daar op de heuvel met al die lazers.... gewoon kippenvel
Beste DJ Binnenland: Tiesto
Beste DJ Buitenland: Yoji B
Beste nummer: Paul Oakenfold - Southern Sun Tiesto remix en Yoji Biomehanika - ding a ling (scot P remix)
Beste Liveset: Tom Harding Live @ dance valley special edition
Beste Album: AVB - Transparence (als ik het goed heb) en Tom H- de laatste
Irritantste member: Euh niet echt een voorkeur
geliefde membe:r ook niet echt voorkeur
goede voornemens: van de zomer op ibiza werken
Beste feest Lloret del Mar dance festival (Tiesto, AVB, Kid Vicious, en Marco V
)
Beste DJ Armin van Buuren
Beste nummer Zie Optimus, al die nummers schopten kont
Beste Liveset Nu-Nrg live @ Orgasmatron (de eerste, weet de datum niet)
Beste Album AvB 004 Transparence
Irritantste member daar had ik een tijd geleden nog wel een antwoord op(Donna), maar nu niet meer, er zijn geen irritante members meer
.
geliefde member heb ik ook niet
goede voornemens meer sporten, beetje afvallen, meer feesten bezoeken, rijbewijs halen en mijn Propedeuse in het eerste jaar halen 
beste feest, misteryland
beste dj, armin
beste nummer, ???
beste liveset, ???
beste album, Airwave
irritantste ta-member, kolkie
meest leuke ta-member, IK
(of de super party-reports van snuggle!)
goede voornemens, geen ik ben gewoon goed 
| Originally posted by Optimus is de "s" knop op je toetsenbord kapot? ![]() |
Beste feest: Toch wel Dutch Dimension op 2 februari
Beste DJ: moeilijk, moeilijk... Sasha
Beste Nummer: Andain - Summer Calling (Album Mix)
Beste Liveset: Ti�sto @ Dutch Dimension 
Beste Album: Lemon 8 - The Inner Sanctuary Sessions
Irritantste member: dunno
Geliefde Member: wie niet 
Goede Voornemens: Proberen wat beter op me centjes te letten en wat intensiever aan me studie werken, lamballen is ook nie alles 
Wat mist in het lijstje is Gabriel & Dresden, maar dat komt omdat ze in geen categorie echt een uitschieter waren voor mij, maar reken maar dat dit jaar een Gabriel & Dresden jaar wordt 
GreetZ, DC
beste feest: ...
beste dj: hmm moeilijke vraag, doe maar Lemon8
beste nummer: teveel om op te noemen
beste liveset: Lemon8 op ID&T radio erges dit jaar
beste album: Rank 1 - Symsonic en Lemon 8 - Inner Sanctuary Sessions
irritantste member: geen eigelijk
geliefde member: chicane, en de rest ook eigenlijk ;-)
goede voornemens: euh school back op de rails en de rest ook back op de rail zetten eigelijk
wiew!
Beste feest: Streetparade 2002 in Zurich (ondanks dat het niet mijn muziekstijl is, feest was echt geweldig, vooral 's avonds in de OXA)
Beste DJ: Sander Kleinenberg / Sasha
Beste nummer: James Holden - Nothing (93 returning mix)
Beste liveset: Sasha - Live at Privilege Manumission (04-08-2002)
Beste album: Sasha - Airdrawndagger
Irritantste member / Meest geliefde member: n/a
Goede voornemens: Nog meer feestjes bezoeken, beter leren draaien
Leuke topic snuggle 
Tsja was wel een apart jaartje, kon in het begin van dit jaar niet zoveel uit vanwege rijlessen. Maar goed dat heb ik wel weer ingehaald in de 2e helft van dit jaar. Moet wel zeggen dat ik het forum toch wel gezellig vind. De 1e ontmoeting met new wave en optimus was wel schrikken (WHAAA waar ben ik beland haha, sixpack in utrecht dus ook de 1e keer dat ik eye-riz op een feest hoorde)
Organiseren (naja de meeste eer gaat naar de anderen want zoveel was mijn inbreng dan ook niet maar goed dat komt de volgende keer wel goed) van addiction vor/van/met de mensen van ta ook erg gezellig.
Het winnen van de titel ta nert 2002 was toch wel het leukste 
(gedeelde winst dan)
FF het lijstje invullen
beste feest: mysteryland en supreme
beste dj: Sander kleinenberg
beste nummer: Lastig, maar het wordt spork - freak like me
beste liveset: sander kleinenberg - live at pacha tel aviv 20-06-2002 (222 minuten lang pure pleasure)
beste album: MIX: tyrant 2 - no shoes no cake- mixed by lee burridge en craig richards. Producers: layo & bushwacka - night works
irritantse member: dat ben ik zelf met mijn kleinenberg fanatisme 
meest geliefde: Ik vind alles best 
Goede voornemens: Fitnessen en 15 kilo.....ERBIJ!!!!! hehe lukt me denk ik niet maar goed als ik verhuisd ben dan ga ik eraan werken. I need some new image 
niet veel gehoord van mij hier afgelopen jaar, maar dat komt langzaam wel (hoop ik
)
mijn lijstje:
Beste feest: Niet echt naar feesten geweest, alhoewel, oud op nieuw was toch wel beterz
Beste DJ: Ferry
Beste Nummer: Gouryella - Ligaya (gewoon veel herinneringen door deze plaat)
Beste Liveset: Ik luister bijna nooit livesets *schaam*
Beste Album: Airwave
Irritantste member: Hmm, niet echt iemand
Geliefde Member: Niemand gemeet, maar ben wel van plan om naar addiction 2 te komen duzz 
Goede Voornemens: Lukt me toch nie, duz nix
groenten

Hi all,
Beste feest: Dutch Dimension, zonder twijfel!
Beste DJ: worden er twee: Tiesto en Judge Jules
Beste Nummer: Klea - Tic Toc (Magik Muzik Mix)
Beste Liveset: Armin van Buuren - Live at Club Eau The Hague (7 hour set) (27-10-2002)
Beste Album: Tiesto - In my Memory
Irritantste member: weet ik niet
Geliefde Member: Weet ik zo niet 
Goede Voornemens: Gewoon een tof jaar ervan maken!!
Greetings,
Blighty
Originally posted by franzelare meest leuke ta-member, IK (of de super party-reports van snuggle!) |

Thanx!
| Beste feest: van alle gratis feesten dit jaar was Mysteryland de allerbeste |

Leuk draadje Snuggle.
Maar ik heb een goed jaar achter de rug qua feesten/muziek/persoonlijk vlak enz enz, op het ongeluk van die ouwe van me na, zoals jullie begin oktober hebben kunnen lezen. Nogmaals bedankt voor de positieve en meelevende reacties, tevens dank voor de steunbetuigingen en intresse die sommige hebben getoond tijdens Armin Only. Die draad was een goede uitlaatklep voor me. Maar alles ziet er nog top uit qua herstel van me "stiefmoeders" en het ziet er naar uit dat ze weinig tot geen restverschijnselen overhoudt aan het ongeluk
Dus wij hebben 2002 mooi af kunnen sluiten
Maar hier mijn overzicht:
Beste feest: Paul van Dyk @ The Eau
Beste DJ: Armin
Beste nummer: Solat Stone - Solarcoaster
Beste Liveset: Armin van Buuren @ Eau solo
Beste Album: Sasha - Airdrawndagger
Beste Mix cd: Armin - Transparance
Irritantste member: Henkie-Henk (gelukkig weg) en TranceZzzzzzzonerzzzzz
Geliefde member: Opti en Donna
goede voornemens: dat ik geen goede voornemens ga hebben dit jaar 
Beste feest: Capital of Europe (ook al viel het iets tegen)
Beste nummer: Solar Stone - Solarcoaster
Beste Liveset: Ti�sto @ Dutch Dimension
Beste Album: Sasha - Airdrawndagger
Beste Mix cd: ISOS 3
Irritantste member: i love u ppl!
Geliefde member: zie boven 
Goede voornemens: minder geld uitgeven maar toch meer feesten 
die trancezoner komt bij over als een 15 jarige optimus! 

| Originally posted by MaGiK54 Maar ik heb een goed jaar achter de rug qua feesten/muziek/persoonlijk vlak enz enz, op het ongeluk van die ouwe van me na, zoals jullie begin oktober hebben kunnen lezen. Nogmaals bedankt voor de positieve en meelevende reacties, tevens dank voor de steunbetuigingen en intresse die sommige hebben getoond tijdens Armin Only. Die draad was een goede uitlaatklep voor me. Maar alles ziet er nog top uit qua herstel van me "stiefmoeders" en het ziet er naar uit dat ze weinig tot geen restverschijnselen overhoudt aan het ongeluk Dus wij hebben 2002 mooi af kunnen sluiten |
| Originally posted by MaGiK54 Geliefde member: Opti en Donna |
biertje volgende keer in eau? wel sambal bij he?
| Originally posted by TimeportE die trancezoner komt bij over als een 15 jarige optimus! ![]() |