TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- fest: Voyage i Linköping
Pages (14): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »

Posted by Glorie on Jan-02-2003 18:58:

Party Hat fest: Voyage i Linköping

Fairlayt
Brahme
Fresa
DJ Jekyl
Robert Lidstroem
+ guest DJs (more 2 come!)

Information: Voyage into Trance & Psytrance
2 Dancfloors [Trance/Psytrance]
More info's coming, but prebook friday 31th of January in your party calender

MER INFO

16-årsåldersgräns... Robert vill man ju gärna se alltså

Posted by Rikard on Jan-02-2003 20:11:

ahde varit kul å gå på, men vetefan hurman tar sig till linköping eller därifrån

Posted by Vizay on Jan-02-2003 20:13:

de här känns lite lockande....ere hardtrance å uplifting som kommer spelas på trancegolvet eller?

ere nån som ska dit med bil kanhända från sthlm?

Posted by Rikard on Jan-02-2003 20:18:

vore nice om man kunde hänka på då med

Posted by Vizay on Jan-02-2003 20:20:

*sneglar på stävä*

såg just nu att fairlayt e en TA va lirar du för stil?

Posted by Glorie on Jan-02-2003 20:41:

Cool

brahme å fairlayt lirar hardtrance

jekyl å fresa lirar psy!

Posted by Vizay on Jan-02-2003 20:49:

quote:
Originally posted by Glorie
brahme å fairlayt lirar hardtrance

nämen hallå där....jag kommer

Posted by robstar on Jan-02-2003 21:40:

Ja kanske oxo poppar ner! Måste u kolla in Fairlayt å Robban.

Posted by SteveTranz4ever on Jan-02-2003 22:14:

Klart man har lust att sticka ner men denna gång vill jag helst inte köra hem igen efter festen...

Jag känner ju en del folk så med boende för mig är inga problem.

Annars så kan ju själv klart några henka på... Vizay... Dioxys som även bor i min egna kommun...
En plats är såklart redan reserverad för mindshooter

Kanske man äntligen kan få se Glorie

Posted by reveal on Jan-02-2003 22:24:

helt oväntat ser alltså TA-meetingen ut att hamna i Linköping? eller? pax för att få sova hos glorie (om hon har plats dvs)

Posted by Rikard on Jan-02-2003 22:26:

hehe, platsen redan bokad isf :P

lär du mig köra annars så är det hel-lugnt, ajg kör hem

Posted by reveal on Jan-02-2003 22:28:

quote:
Originally posted by Dioxys
hehe, platsen redan bokad isf :P

var bokade du den?

Posted by Rikard on Jan-02-2003 22:29:

haha, står på VIP-listan och blev själv förfrågad

Posted by Glorie on Jan-02-2003 22:30:

KarateKid

haha... om folk vill komma har ja plats asså... bor ju på 37 kvadrat

Posted by Glorie on Jan-02-2003 22:33:

KarateKid

frågan e om ja e hemma denna fredag. men ja antar det...

hmmm....om många vill sova kanske nån kan ta me sig en luftmadrass eller nåt....så kan vi leka hotell Jenny... me gratis mat å gratis transport till hotellet... det ligger bara 50 meter från tågstationen.. hahahha, så den transporten bjuder ja på

Posted by reveal on Jan-02-2003 22:34:

quote:
Originally posted by Dioxys
haha, står på VIP-listan och blev själv förfrågad

ok, du vinner (fan )

Posted by Rikard on Jan-02-2003 22:36:

Party Hat

hoppas verkligen det blir av då
vore förjävligt trevligt med ett litet TA-gather

Posted by mindshooter on Jan-04-2003 13:05:

Gurra som ordnade TC-gethering festen i norrköping har bjudit in mig även till denna fest som Poi:are så det verkar som att jag ska ner jag med. Problemet för mig är bara sovplatsen. Ska snacka med dig om det sen Glorie

Kul o träffa lite TAs och elda lite

Posted by robstar on Jan-04-2003 13:30:

quote:
Kul o träffa lite TAs och elda lite

Du vet väl att man kissar i sängen om man leker med eld!

Posted by AC. on Jan-04-2003 14:03:

Hmm efter lite fundering så kanske man borde åka ner iaf... Bara de tinte blir någon fjortisfest mned hälften av kidsen står utanför och lallar runt och tjaffsar...

Jag kan eventuelt stå för bil och har inga problem med att köra hem så länge jag är iaf lite utvilad, borde räckja med lite kaffe oich någon redbull =)
vad fan klarade att sova ca 4-5 timmar och sedan åka ner till borås och hem (När Djurgården tog sm-guld)

Posted by mindshooter on Jan-04-2003 14:23:

quote:
Originally posted by robstar
Du vet väl att man kissar i sängen om man leker med eld!

Du kan fethaja att det är värt det

AC. På deras gathering så var det en del unga människor....syntes dock ingen fjortis-varning. Inte vad jag kunde se iaf...

Posted by reveal on Jan-04-2003 23:30:

sipowitz, vad säger du? eftersom du är den enda "härifån", och dessutom har bil

Posted by Glorie on Jan-05-2003 14:18:

Dioxys...haha, viplistan säger du? det var värst..där hamnar inte ens ja

Tranceclubber har typ anordnat 5 fester föregående termin eller nåt...varav ja vart på 4

superdupernajz, alltd schyst me ljuseffekter å alltid nån dj som dratt folk! Grymt kul när de har två dansgolv me, så man kan variera mellan psy å vanlig, nog för att ja inte orkar va på psytrancegolvet länge...

AC...du vet om att det är 16-årsgräns va? Å du vet vad det innebär?

Själv känner ja mig SJUKT för gammal...inte kul.. men men...man kan går ju dit för musiken å för att få dansa träffa folk etc.

aja i vilket fall tycker ja det skulle va KANON om du körde bil ner.... vad tar det? en timme så fort som du kör?!!!

haha...på så sätt kan kanske lite tafolk ta sig ner me! kanske vi kan anordna lite förfest hemma hos mig.. i min lilla lya

Posted by mindshooter on Jan-05-2003 14:55:

quote:
Originally posted by Glorie
Dioxys...haha, viplistan säger du? det var värst..där hamnar inte ens ja

Det är väl ingen lista kanske Tror inte att det var det sist iaf. Sist så fick man tillgång till ett sjyst litet rum på 15 kvadrat med sköna soffor där man kunde dricka läsk och prata med varandra D va najs.

Varför är du aldrig online på MSN?

Posted by Icarus on Jan-05-2003 16:23:

Jag var på de två förra TC festerna i Linköping, och den första var löjlig. Det var 18-årsgräns för icke medlemmar i TC. Men tydligen fanns ingen gräns alls för TC-medlemmar. Jag kan nästan svära på att vissa av ungjävlarna som sprang omkring där inte var äldre än 13-14. Lokalen och allt annat var ok annars, förutom psy-golvet som var som en bastu. Då var Airbase med också. Fairlayt var dock bäst den kvällen (bäst låtval). Hur som helst så var det en jävla cirkus där, en massa ungjävlar som bara sprang omkring, ingen sprit i baren, ingen bar rättare sagt.

Den andra TC festen var faktiskt helt ok. Rent och organiserat, vattenbehållare som ständigt fylldes på med kallt vatten, bra toaletter, praktisk öl i plastflaskor, allt verkade perfekt - tills det visade sig ATT MAN INTE FICK GÅ UT. Jag klarade mig i alla fall till en timme innan slutet, då var jag tvungen att ha ren luft och lämnade festen. Civilklädda polisidioter utanför också, massor av dem. Torra jävlar som inte gick att skämta med.

Jag har inga bra erfarenheter med TC, jag tycker att det är synd att ni vill ta er ner till Linköping ända från Stockholm. Tänk igenom saken. Förmodligen är det inte värt det.

Pages (14): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »