TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- das låt
das låt
behöver tips/hjälp om hur jag ska få min låt att bli bra i trance väg 
låten (säger det än en gång) ligger på steväs ftp 
melodin är ju klar å så, men vete fan vad jag ska använda för instrument å så :S
hehe, just ja
lämna gärna kommentar iofs också :P
här har ni en direktlänk till låten
//////////////////////////////////////////////////
har även påbörjat nåt tlite mer uplifting projekt 
här är en liten sample
OBS! högerklicka! 
direkt link?
account till steves ftp?
testa dragspel, blir garanterat en unik låt då
skojar bara 
vilka instrument är "förbjudna" inom trance?
Lead dont follow!!!
vad sägs om kickar percussions och så 
nä, men jag skall ta och lyssna så fort jag fått ordning på allt...
har varit borta sen 1 januari och nu när man kommer hem e allt bara kaotiskt för min fader har varit och pillat och skulle fixa till min dator med nya drivrutiner och skit och nu e massa borta.. sånt som han inte tyckte behövdes... och allt ligger huller om buller i rummet för att han har letat reda på saker och så.... grrrr
så nu måste här fixas.. måste flytta bort hans skärm också så att jag får upp min... han kan ju bara ha 1024*768 på sin.. jag har 1280 * 1024.. det e ju det minsta man kan ha 
+ att hans skärm laggar när jag scrollar.. hoppas bara inte på att det e dem nya drivrutinerna och så... då blir jag 
dbl: det e därför man inte låter föräldrarna peta på ens dator....det händer lixom aldrig....dom e inte gjorda för datorer 
sen skulle jag gärna vilja veta acc å pass till steves ftp eftersom jag inte har detta sparat nånstans 
| quote: |
| Originally posted by Vizay dbl: det e därför man inte låter föräldrarna peta på ens dator....det händer lixom aldrig....dom e inte gjorda för datorer ![]() sen skulle jag gärna vilja veta acc å pass till steves ftp eftersom jag inte har detta sparat nånstans |
nån som vet var jag kan få host till mp3: or och annat skit man kan direktlänka till från webben då ? 
www.mp3.com är ju ett ställe om det är bra eller inte kan jag dock ej svara på
mp3.com e sear...så läng eman inte betalar så tar det nästan 2 veckor att ladda upp en låt
däremot e jag villig å hosta låtar...skicka ett PM bara så löser vi det därifrån 
[edit]
jag hostar redan nu åt bl.a. endre och har hostat å dbl men han har hittat nån annan host nu verkar de som 
| Originally posted by Vizay mp3.com e sear...så läng eman inte betalar så tar det nästan 2 veckor att ladda upp en låt däremot e jag villig å hosta låtar...skicka ett PM bara så löser vi det därifrån ![]() [edit] jag hostar redan nu åt bl.a. endre och har hostat å dbl men han har hittat nån annan host nu verkar de som |
förjävligt jobbigt bara att passagen inte har direktlänkning 
| Originally posted by Dioxys förjävligt jobbigt bara att passagen inte har direktlänkning |
jaaa jaaa
men isf är det inget problem 
ganska trevliga stringar.. inte riktigt min typ av musik.. lät lite för klassiskt över det 
men vad e det för string som kommer in precis i slutet?
låter liiiite väl skumt 
tror dock det skulle behövas lite mer i den.. händer inte så mycket.. kanske lite effekter och sånt