TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lufthansa Club Radio
Lufthansa Club Radio
tjeena igen allihopa!
�r nu tillbaka fr�n California o Arizona. haft de mycket trevligt, f�rutom att jag missat ut p� den svenska vintern o allt som h�r till (musten, julbord, sn�, m�rker, tomten, o�ver-reklamerad julgran etc)
t�nkte bara s�ga:
vi fl�g hem fr�n Phoenix till Frankfurt med det tyska flygbolaget "Lufthansa". blev ngt grymt f�rv�nad n�r jag s�g att Club kanalen p� flygets musik sortiment var mixad av Piet Blank!!! OMFG!
s� den kanalen var p� hela 10 h resan f�r mig
han k�rde bla. High-Drum - infinity, Jan.Johnston - flesh [Tiesto Remix] <--WOW, Johan Gielen - answer the question (lr e det "Svensson & Gielen"?) och ngra andra gjutna trance l�tar som ja inte kan komma ih�g.. det fanns ingen tracklist p� den kanalen, men p� ALLA andra!?
iaf. s� var det en grymt bra mix. fast eftersom det var p� ett kommersiellt flyg, s� m�ste kommersiell "trance" f�rekomma
, s� tyv�rr s� fanns det en del med house o liknande i, men jag kan inte klaga s� mycke p� dom heller igentligen. de l�t skapligt de med.
t�nkte bara ge Lufthansa en liten stj�rna i p� br�stet f�r detta. 
L�ter inte helt fel!
Har bara h�rt skitmusik n�r jag varit ute � "fl�get" 
sj�lv har jag aldrig rest s� l�ngt att jag ens haft l�ge att lyssna p� "flygradio", men efter detta beskedet kanske det �r dags att best�lla en biljett 
n�r jag fl�g till rhodos i sommras s� fanns ocks� en club kanal... fast det var ju ingen super bra musik, men det fanns n�gra helt ok l�tar... t.ex. n�n robert miles - children remix... ingen anning vilken
Jo jag h�rde ox� p� den ! 

Den var bara s�d�r tyckte jag f�r det blev ju f�r mycket house
iaf.. b�ttre �n ingenting
N�n som m�rkt att jag e tillbax fr�n Chile ? 
| quote: |
| Originally posted by dj_hysterix Jo jag h�rde ox� p� den ! ![]() ![]() Den var bara s�d�r tyckte jag f�r det blev ju f�r mycket house iaf.. b�ttre �n ingenting N�n som m�rkt att jag e tillbax fr�n Chile ? |