TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חזרתי!!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Dj-2TaLL on Jan-06-2003 18:13:

King חזרתי!!!



אומנם לא בגדול אבל זה מה יש...

שלוווום לכולם אני נמרוד לחדשים ויש לי 2 שאלות...

1. האתר ללימוד מפגרים
שם:
ILTA
(מזכיר קצת אליטה - ELITE)
אתם יודעים את המשמעות...
הייתי רוצה להשתתף בבניה...

2.
מישהו מוכן להסביר לי מה זה הסיג המתקדם הזה ואיך אני עושה אותו מגניב כזה?



Posted by ripcurl on Jan-06-2003 18:26:

Re: חזרתי!!!

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


אומנם לא בגדול אבל זה מה יש...

שלוווום לכולם אני נמרוד לחדשים ויש לי 2 שאלות...

1. האתר ללימוד מפגרים
שם:
ILTA
(מזכיר קצת אליטה - ELITE)
אתם יודעים את המשמעות...
הייתי רוצה להשתתף בבניה...

2.
מישהו מוכן להסביר לי מה זה הסיג המתקדם הזה ואיך אני עושה אותו מגניב כזה?




אני גם חשבתי לעשות את זה עם הלינק של מה שאני כותב
אבל החלטתי לא להיות כל כך מלוכלך

איזה קרציה אתה עם זה

אבל בכל זאת

ברוכה הבאה


Posted by Shahar on Jan-06-2003 18:39:

מזל טוב על הקמבק:)


Posted by coby on Jan-06-2003 18:51:

Re: חזרתי!!!

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


2.
מישהו מוכן להסביר לי מה זה הסיג המתקדם הזה ואיך אני עושה אותו מגניב כזה?


[/URL]


תעלה איזה סיג לאנשהו ברשת... (אני העלתי לנענע)... כנס לפרופייל שלך , כנס לחתימה המתקדמת

תלחץ על הכפתור הזה
img

ותכניס תלינק


Posted by Sniper on Jan-06-2003 20:38:

welcome back


Posted by Dj-2TaLL on Jan-06-2003 20:50:

Re: Re: חזרתי!!!

quote:
Originally posted by coby
תעלה איזה סיג לאנשהו ברשת... (אני העלתי לנענע)... כנס לפרופייל שלך , כנס לחתימה המתקדמת

תלחץ על הכפתור הזה
img

ותכניס תלינק


יופי אבל מה חדש?
מה זה כל המשתנים האלה?

CURRENTLY LISTENING TO...
IM SLEEPING...
ובו...

תגיבו על הראשון נו אני צריך פרוייקטים....


Posted by DjChook on Jan-06-2003 21:48:

מה קורה אחי ?!

יש טרד שלם על זה שאני לא זוכר את שמו

זה נקרא נראה לי

audio-tracker.com


Posted by oDrori on Jan-06-2003 22:04:

quote:
Originally posted by DjChook
מה קורה אחי ?!

יש טרד שלם על זה שאני לא זוכר את שמו

זה נקרא נראה לי

audio-tracker.com


בדיוק. כנס לכאן ותמצ את דרכך בקלות


Posted by luckystrike on Jan-08-2003 23:10:

ברוך שובך נימרוד אח שלו !!!!


קיצר גם אני רציתי להוריד את האאודיו טראקר הזה אבל
עודד לא מסכים לעזור לי ... רק גלידה מהמכונה הוא רוצה ...


Posted by Hell_Copter on Jan-08-2003 23:14:

quote:
Originally posted by luckystrike
ברוך שובך נימרוד אח שלו !!!!


קיצר גם אני רציתי להוריד את האאודיו טראקר הזה אבל
עודד לא מסכים לעזור לי ... רק גלידה מהמכונה הוא רוצה ...


קסטה... אני מבקש

מורן חייבים איכשהו לפוצץ את המכונה של הקולה!!! ומשהו מאוד חשוב... בוקסה!!!!!!

עכשיו עוד משהו בקשר לאודיו טראקר הזה
שמתי לב שלכולם שיש את זה יש קו עכשיו מתחת לחתימה
התוכנה נדפקה או משהו?


Posted by luckystrike on Jan-08-2003 23:21:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
קסטה... אני מבקש

מורן חייבים איכשהו לפוצץ את המכונה של הקולה!!! ומשהו מאוד חשוב... בוקסה!!!!!!



מילה אחת - ר-א-ס-מ-י !!!

אני עוד רומני אחי אני חושב על המכונה הזאת עוד מאז שתבין !!!
סעמ'ק איך מתאים לי לחזור הבייתה עם ארגז פחיות !
כמו שאני חוזר עם ארגזי תרופות מהצבא חחחח

צריכים לחשוב איך עושים את זה


Posted by Hell_Copter on Jan-08-2003 23:25:

quote:
Originally posted by luckystrike
מילה אחת - ר-א-ס-מ-י !!!

אני עוד רומני אחי אני חושב על המכונה הזאת עוד מאז שתבין !!!
סעמ'ק איך מתאים לי לחזור הבייתה עם ארגז פחיות !
כמו שאני חוזר עם ארגזי תרופות מהצבא חחחח

צריכים לחשוב איך עושים את זה


שוברים את המכסה הזה שם
בליינד מוציאים הכל


Posted by luckystrike on Jan-09-2003 00:05:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
שוברים את המכסה הזה שם
בליינד מוציאים הכל


אחי לדעתי פעם הבא צריך מקל נורמלי ולא
מברג מעפן כמו זה שמצאתי
עם מקל נורמלי לא יהיה קשה מדי נראה לי ...

עודד שם את הכסף אתה מחזיק לי את הקטע השחור
המכסה החלקי הזה
ואני דוחף את היד עם המקל ופותח את המכסה הפנימי בזמן
שעודד צולף עם החמישה שקלים ...

אפשרי לא ? המממ ...
חובה לנסות ! שבוע הבא בטוח !
עודד ותארגן מראש משהוא נורמלי !


Posted by Hell_Copter on Jan-09-2003 13:34:

quote:
Originally posted by luckystrike
אחי לדעתי פעם הבא צריך מקל נורמלי ולא
מברג מעפן כמו זה שמצאתי
עם מקל נורמלי לא יהיה קשה מדי נראה לי ...

עודד שם את הכסף אתה מחזיק לי את הקטע השחור
המכסה החלקי הזה
ואני דוחף את היד עם המקל ופותח את המכסה הפנימי בזמן
שעודד צולף עם החמישה שקלים ...

אפשרי לא ? המממ ...
חובה לנסות ! שבוע הבא בטוח !
עודד ותארגן מראש משהוא נורמלי !


פשוט נשבור את זה מה הקטע?!
או שפשוט נקח עם מקל... לא צריך חמישה שקלים
הרי אז כמעט הוצאת עד שהאבן נפלה...

המטרה הבאה אחרי זה היא המכונה של הקסטות
חייבים לשבור את היד המזורגגת הזאת שתופסת את הקסטה


Posted by luckystrike on Jan-09-2003 13:41:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
פשוט נשבור את זה מה הקטע?!
או שפשוט נקח עם מקל... לא צריך חמישה שקלים
הרי אז כמעט הוצאת עד שהאבן נפלה...

המטרה הבאה אחרי זה היא המכונה של הקסטות
חייבים לשבור את היד המזורגגת הזאת שתופסת את הקסטה


מה ייתן לנו המכונה של הקסטות ???
אני מתכוון אם נשבור את היד אז לא ייצא לנו גלידות ...


Posted by Hell_Copter on Jan-09-2003 14:11:

quote:
Originally posted by luckystrike
מה ייתן לנו המכונה של הקסטות ???
אני מתכוון אם נשבור את היד אז לא ייצא לנו גלידות ...


לא יא טמבל
לקחת הכל ממנה... ואת היד לשבור כי היא קקה!!!


Posted by oDrori on Jan-09-2003 18:03:

פושעים... אני עוצר תכם פם באה


Posted by Dj-2TaLL on Jan-09-2003 22:28:

אל תשאלו אצלינו בבספר יש מכונת פחיות שהיו מטים אותה קדימה קצת ומרוקנים חצי מכונה, השנה הצמידו את הדבר הזה לקיר שאם אתה פותח את זה מה שאתה רוצה!!!

(3 אנשי רובוטיקה חשבו 3 דקות ולא מצאו פיתרון)

ודבר שני נכנסנו לחדר מורים בתקווה לתכנת מחדש את הלוח מודעות הדיגיטלי הירוק אבל לא מצאנו את התוכנה...

הבספר הגאון הזה נועל כפול את החדר מורים אבל מה את הכניסה האחורית משאיר פתוחה לרווחה


Posted by Hell_Copter on Jan-10-2003 13:04:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אל תשאלו אצלינו בבספר יש מכונת פחיות שהיו מטים אותה קדימה קצת ומרוקנים חצי מכונה, השנה הצמידו את הדבר הזה לקיר שאם אתה פותח את זה מה שאתה רוצה!!!

(3 אנשי רובוטיקה חשבו 3 דקות ולא מצאו פיתרון)


שם המכונה צמודה עם ברזלים
אם לא אז היינו לוקחים אותה הביתה


Posted by luckystrike on Jan-10-2003 20:21:

רועי עוד שבוע מתחיל הסיפוח שלי סעמ'ק !!!
חובה השבוע מתישהוא לחזור לשם !

עודד תכין לי איזה רעיון למסיבת פרידה יא חמור !


Posted by Hell_Copter on Jan-10-2003 20:36:

quote:
Originally posted by luckystrike
רועי עוד שבוע מתחיל הסיפוח שלי סעמ'ק !!!
חובה השבוע מתישהוא לחזור לשם !

עודד תכין לי איזה רעיון למסיבת פרידה יא חמור !


בוקסה זה שם המשחק!!!!
מרוקנים את שפיים!!! יאללה בלאגן

הפעם הולכים מוקדם!!!
דרך אגב... אם לא ירד גשם אז לא יהיה בוץ
טיול השטח יהיה יותר כיף


Posted by oDrori on Jan-11-2003 11:48:

נו יאללה בואו איזה מפגש פרידה או משהו!


Posted by luckystrike on Jan-11-2003 13:16:

quote:
Originally posted by oDrori
נו יאללה בואו איזה מפגש פרידה או משהו!

עודד היום בערב אני יקבל את הלו"ז שלי לשבוע הקרוב.

אני לא צוחק נעשה משהוא השבוע כוסאמק על הסיפוח הזה

תזיז את ההורים שלך מהבית איזה יום


Posted by oDrori on Jan-11-2003 14:08:

ים או לילה?

תחדש על האוואטר ד"א


Posted by Ariels on Jan-11-2003 14:27:

לאיפה אתה מסתפח יא בן זונה


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.