TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חזרתי!!!
Pages (2): [1] 2 »
חזרתי!!!
Re: חזרתי!!!
מזל טוב על הקמבק:)
Re: חזרתי!!!
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL 2. מישהו מוכן להסביר לי מה זה הסיג המתקדם הזה ואיך אני עושה אותו מגניב כזה? [/URL] |
welcome back
Re: Re: חזרתי!!!
| quote: |
| Originally posted by coby תעלה איזה סיג לאנשהו ברשת... (אני העלתי לנענע)... כנס לפרופייל שלך , כנס לחתימה המתקדמת תלחץ על הכפתור הזה img ותכניס תלינק |
מה קורה אחי ?!
יש טרד שלם על זה שאני לא זוכר את שמו
זה נקרא נראה לי
audio-tracker.com
| quote: |
| Originally posted by DjChook מה קורה אחי ?! יש טרד שלם על זה שאני לא זוכר את שמו זה נקרא נראה לי audio-tracker.com |
ברוך שובך נימרוד אח שלו !!!!





קיצר גם אני רציתי להוריד את האאודיו טראקר הזה אבל
עודד לא מסכים לעזור לי ... רק גלידה מהמכונה הוא רוצה ...

| quote: |
| Originally posted by luckystrike ברוך שובך נימרוד אח שלו !!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() קיצר גם אני רציתי להוריד את האאודיו טראקר הזה אבל עודד לא מסכים לעזור לי ... רק גלידה מהמכונה הוא רוצה ... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter קסטה... אני מבקש מורן חייבים איכשהו לפוצץ את המכונה של הקולה!!! ומשהו מאוד חשוב... בוקסה!!!!!! |

| quote: |
| Originally posted by luckystrike מילה אחת - ר-א-ס-מ-י !!! אני עוד רומני אחי אני חושב על המכונה הזאת עוד מאז שתבין !!! סעמ'ק איך מתאים לי לחזור הבייתה עם ארגז פחיות ! כמו שאני חוזר עם ארגזי תרופות מהצבא חחחח ![]() צריכים לחשוב איך עושים את זה |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter שוברים את המכסה הזה שם בליינד מוציאים הכל |


| quote: |
| Originally posted by luckystrike אחי לדעתי פעם הבא צריך מקל נורמלי ולא מברג מעפן כמו זה שמצאתי עם מקל נורמלי לא יהיה קשה מדי נראה לי ... עודד שם את הכסף אתה מחזיק לי את הקטע השחור המכסה החלקי הזה ואני דוחף את היד עם המקל ופותח את המכסה הפנימי בזמן שעודד צולף עם החמישה שקלים ... אפשרי לא ? המממ ... חובה לנסות ! שבוע הבא בטוח ! עודד ותארגן מראש משהוא נורמלי ! ![]() ![]() |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter פשוט נשבור את זה מה הקטע?! או שפשוט נקח עם מקל... לא צריך חמישה שקלים הרי אז כמעט הוצאת עד שהאבן נפלה... המטרה הבאה אחרי זה היא המכונה של הקסטות ![]() חייבים לשבור את היד המזורגגת הזאת שתופסת את הקסטה |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike מה ייתן לנו המכונה של הקסטות ??? אני מתכוון אם נשבור את היד אז לא ייצא לנו גלידות ... |
פושעים... אני עוצר תכם פם באה
אל תשאלו אצלינו בבספר יש מכונת פחיות שהיו מטים אותה קדימה קצת ומרוקנים חצי מכונה, השנה הצמידו את הדבר הזה לקיר שאם אתה פותח את זה מה שאתה רוצה!!!
(3 אנשי רובוטיקה חשבו 3 דקות ולא מצאו פיתרון)
ודבר שני נכנסנו לחדר מורים בתקווה לתכנת מחדש את הלוח מודעות הדיגיטלי הירוק אבל לא מצאנו את התוכנה...
הבספר הגאון הזה נועל כפול את החדר מורים אבל מה את הכניסה האחורית משאיר פתוחה לרווחה

| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL אל תשאלו אצלינו בבספר יש מכונת פחיות שהיו מטים אותה קדימה קצת ומרוקנים חצי מכונה, השנה הצמידו את הדבר הזה לקיר שאם אתה פותח את זה מה שאתה רוצה!!! (3 אנשי רובוטיקה חשבו 3 דקות ולא מצאו פיתרון) |
רועי עוד שבוע מתחיל הסיפוח שלי סעמ'ק !!!
חובה השבוע מתישהוא לחזור לשם !
עודד תכין לי איזה רעיון למסיבת פרידה יא חמור !
| quote: |
| Originally posted by luckystrike רועי עוד שבוע מתחיל הסיפוח שלי סעמ'ק !!! חובה השבוע מתישהוא לחזור לשם ! עודד תכין לי איזה רעיון למסיבת פרידה יא חמור ! |

נו יאללה בואו איזה מפגש פרידה או משהו!
| quote: |
| Originally posted by oDrori נו יאללה בואו איזה מפגש פרידה או משהו! |
ים או לילה?
תחדש על האוואטר ד"א 
לאיפה אתה מסתפח יא בן זונה
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.