TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Another Lovely Day 31 Januari

Posted by Gaby on Jan-06-2003 21:42:

Another Lovely Day 31 Januari

Boka!!!

Mer info kommer senare...

Posted by Icarus on Jan-06-2003 22:09:

Re: Another Lovely Day 31 Januari

quote:
Originally posted by Gaby
Boka!!!

Bara om James Holden lirar igen.

Posted by reveal on Jan-06-2003 22:21:

kan ju inte boka en grej utan att veta vad det �r fast man kan "l�gga undan" datumen s�klart

Posted by SteveTranz4ever on Jan-06-2003 22:59:

Allt h�nger p� DJs � musik typ... som de va sist tycker jag det var alldeles f�r sl� bpm ... man f�r se

Posted by Gaby on Jan-06-2003 23:02:

Jag lovar att det kommer att bli bra

Posted by AC. on Jan-06-2003 23:11:

Jag vill ta igen det jag f�rlorade p� ny�r

Posted by WhiteRussian on Jan-07-2003 00:14:

Dave Seaman �r huvudnamnet e jag till 90% s�ker p�.

K�lla: Lucien Foorts Message Board

Posted by Amnezia on Jan-09-2003 19:34:

l�tt jag ska dit...har till � med tajmat in me ledigt fr�n lumpen

missa b�de lucien � holden p� hemmaplan...hoppas bara p� ett nytt stort namn lr g�rna samma igen...

borde inte infon komma up snart...e ju inte l�ngt kvar???

Posted by lonne on Jan-09-2003 19:48:

Glider mer �n g�rna p� denna. Jag s�g Holden f�rra �ret, som jag

tycker �r grym som b�de producent och dj.Tr�kigt nog var han r�tt d�lig vid de tillf�llet.

Posted by Gaby on Jan-10-2003 12:06:

Fr�n Fokuseds nyhetsbrev:

Ny�rsl�ften...

Nytt �r kr�ver nya l�ften, s� vi biter oss i l�ppen och lovar att 2003 kommer bli ett av de st�rsta klubb�ren i Sveriges historia. Det h�r �ret kommer Fokused bjuda in n�gra av de allra st�rsta dj-namnen i v�rlden, anordna fler och st�rre event �n n�gonsin och skapa den klubbscen Sverige saknat. Dessa l�ften kanske vi kommer att f� �ta upp, men vi kommer ha gjort allt i v�r makt f�r att uppfylla dem.

F�r att visa att vi menar allvar b�rjar vi lite sm�tt med att ta hit Dave Seaman till Fokused 2-�rs jubil�um den 31 januari. D� vi l�nge har �nskat att g�ra ett lite mindre och mer intimt event finns det endast 500 platser till denna speciella kv�ll. Dave kommer bjuda p� ett 3-timmar l�ngt f�delsedags-set med start kl. 00.00. Parham och Dana k�r en av deras s�llsynta och helt galna back-to-back-spelningar och vi g�r ett �terbes�k till sommaren och Stacy.

Festen startar kl. 21.00 och fram till 23.00 bjuder vi p� drink och tilltugg. Observera att endast 500 biljetter finns och de sl�pps onsdagen den 15 januari p� Pitch, Svaj och Back to Plastic. Varken mer eller mindre.

Be alert, be early and be Fokused. Det kommer bli varmt, svettigt och riktigt riktigt lovley.

V�lkomna till Another Lovley Day!

Posted by dbl on Jan-10-2003 12:22:

inga nyheter om att dem skall flytta till gbg ist�llet???

Posted by Gaby on Jan-13-2003 02:19:

Gl�m inte att k�pa biljett. G�r ej att komma in utan... Endast 400 kommer att sl�ppas... Dave Seaman

Posted by zamson on Jan-13-2003 11:18:

ska l�tt f�rs�ka l�gga vantarna p� en biljett... hoppas man f�r h�ra Robbie Rivera - funka-a-tron jag menar texten g�r ju s� h�r... "I need a lovely day"

edit: n�n som har koll p� priser?

Posted by Gaby on Jan-15-2003 02:11:

Biljett sl�pps imorrn. G�r ej att komma in utan... Endast 400 kommer att sl�ppas... Dave Seaman

Dave Seaman Audiotheraphy, UK [3 hour set!!!]
Parham
Putte Ponsbach

Friday the 31st of January
Another Lovely Day
at Stacy (Regeringsgatan 61), Stockholm

Open hours 21.00 - 03.00

Limited Tickets
Price: 250 kr
(Includes entrance, a drink & cold buffet)

Presale tickets available from:
Pitch, Gamla brogatan 27
Back to Plastic, Krukmakargatan 9

Posted by Gaby on Jan-15-2003 23:35:

N�n som har k�pt biljett??

Posted by WhiteRussian on Jan-16-2003 00:19:

Nix, sv�rt att best�mma mig f�r om det blir Seaman eller Fontaine..jobbigt jobbigt....

Ig�r var jag s�ker p� att det skulle bli Fontaine, nu �ndrade jag mig precis till Seaman.

Sj�lv d� Gaby? Vad blir det f�r din del?

D�ligt med cash ocks�, arbetsl�s just nu, :P

Posted by Gaby on Jan-18-2003 22:55:

quote:
Originally posted by WhiteRussian

Sj�lv d� Gaby? Vad blir det f�r din del?

Stures, Stacy's och sen tillbaka till stures...

Posted by Gaby on Jan-20-2003 16:24:

WhiteRussian:
Vad blir det?

Posted by WhiteRussian on Jan-20-2003 17:43:

Det blir Seaman. K�nns som att Fontaine kommer s�kert spela asbra House, mer chans p� trance hos Seaman,

F�r bli Monday Bar Weekend helgen efter, mycket pengar som g�r �t... men det �r juh f�r en bra sak,

Posted by WhiteRussian on Jan-31-2003 14:11:

Som jag n�mnde i en annan tr�d ska ska jag sj�lvklart se Seaman... f�r jag se n�gon annan av er d�r eller bangar alla som vanligt?

Posted by Gaby on Jan-31-2003 18:52:

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Som jag n�mnde i en annan tr�d ska ska jag sj�lvklart se Seaman... f�r jag se n�gon annan av er d�r eller bangar alla som vanligt?

PARTY!!! Mig slipper du inte!!