TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Basic* är tillbaka!
Pages (2): [1] 2 »
Basic* är tillbaka!
Parham och Jörgen Andréasson spelar på fredag!!!
Be There! Nu är det Party igen!
Jag har aldrig fattat vart Basic håller till egentligen...
... / ST4ever
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag har aldrig fattat vart Basic håller till egentligen... ... / ST4ever |
heh Basic håller till i STOCKHOLM
Närmare bestämmt nere i Dianas källare i gamla stan
ligger på en tvärgata upp från kajen (Glömmer alltid bort vad denna gata heter) den som går från slussen till kungsträdgården via slottet och längs med vattnet
Basic har två dansgolv ett i källaren och ett ovandför. Där nere liras det house av alla dess former och där uppe håller hiphop kiddsen till med deras musik...Nedervåningen är rätt liten och med få sittplatser och bjuder inte direkt på något pratvänlig miljö
Ett lite trevligt, mysigt stället för musik älskare eller något i stil med det =)
Fan om man kanske skulle ta en sväng förbi där... ja om man hittar...
Va e de för ålder.... inge kul om de e för smått för då blir de lätt småkaxiga kickers... iaf om man ser som till ställen som Kickis... där höll man till ett par gånger för tusen år sen...
Det är inte samma slags folk som på kicks
Jag brukar säga att man ska gå till ställen som antinge har klass eller stil
ställen med lite klass är de lite finar nere vid stureplan tex jag har iofs ingen större erfarenhet av dem
ställen med stil är just sådana som Basic där folk vet vad de vill ha!
men kickis clara bäcka hästen residence... listan kan göras lång, de tar vad de får så.... totalt smaklöst!
jag har varit på Basic en gång, var där och såg orkidea var helt okej skulle klart kunna svänga förbi där igen
åldern var bölandad dvs 18-25
Gaby kan kanske berätt alite mera om stället =)
| quote: |
| Originally posted by AC. ställen med lite klass är de lite finar nere vid stureplan tex jag har iofs ingen större erfarenhet av dem |
| quote: |
| Originally posted by Vizay stureplan e totalt överskatat....bara massa folk som försöker leka kändisar |
Finns tillräckligt me plats för dom som vill sitta (????)
Härligt ställe med skönt folk. Bra djs varje vecka
Underbar musik varje gång!!!
Ålder: runt 20 uppåt
| quote: |
| Originally posted by Vizay stureplan e totalt överskatat....bara massa folk som försöker leka kändisar |
| quote: |
| Originally posted by AC. Från en 17åring :P Det är nog Spybar du tänker på som blivit totalt överhypad av pressen... |

Det är nu tydligen åldergräns 20 på basic numera.
Har ett par polare som blivit nekade där nu ett par ggr...
vafan kan man inte vara äldre för? 
ahja, falsklegg är väll nästa som gäller 
Är ni där tidigt så är det ju lättare 
här kommer programet för Januari:
10.01 Parham + Jörgen Andreasson
17.01 JdotP + Paulo Zippari
24.01 Parham + Raymond
Missa inte Raymond o Parham !!!
Raymond är något extra. För er som inte har hört honom innan är det nog dax 
Party Ikväll!!! Be there!
Back to basic*
Basic* öppnar dörrarna igen efter juluppehållet och först ut är Parham och Jörgen Andréasson. Missade du dem på nyår får du chansen nu och för er som upplevde dem på Fokused NYE kan vi förtälja att den här gången kör de back to back. Wicked! Låt oss avliva myten om att januari inte är en klubbmånad. Kom tidigt, dansa massvis och stanna länge.
Återigen ett stort tack för att ni kom och gjorde nyårsafton så underbar.
Hälsningar,
Fokused
vill ju vara där.... varför e det inte i gbg istället 
Jag å en polare tänkte dra lite bira på söder först sen ska jag dra med han till Basic... tyvärr e han lite fattig nu så vet nån vad inträde kan kosta ? Bara så man kan informera han...
Sen ska man ju bara hitta som sagt... 
80 : -
Jag skall iväg på annat håll så jag kommer tyvärr inte närvara
EDIT: Kolla på dianas källare på www.alltomstockholm.se
de har karta annars kan du kolla på gulasidorna...
hur enkelt som helst att hitta
Hoppas du hade kul Steve. Visst va det ett skönt ställe?
Parham o Jörgen var riktigt bra igår!!!
synn att man e för liten för sånt här....hatar ålder 
| quote: |
| Originally posted by Gaby Hoppas du hade kul Steve. Visst va det ett skönt ställe? Parham o Jörgen var riktigt bra igår!!! |
hi hi.... shit happens... sen har jag typ legat å glott på film hela dagen as bakis... som sagt shit happens
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ja de va najjs... skön stämning... kul att se dig igen å kul å dansa med dig igen... Jag å min polare drog vidare till båten sen, fasen va full jag blev tillslut hi hi.... shit happens... sen har jag typ legat å glott på film hela dagen as bakis... som sagt shit happens.../ Steve me loiden |
Vi drog vidare till rummet o festa.
| quote: |
| Originally posted by Gaby NAjs där!! Du såg lite sliten ut ett tag Vi drog vidare till rummet o festa. |
ha ha
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Hey... shit happens ha ha Vad e Rummet för pläjjs |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.