TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Basic* är tillbaka!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Gaby on Jan-07-2003 11:24:

Love Basic* är tillbaka!

Parham och Jörgen Andréasson spelar på fredag!!!

Be There! Nu är det Party igen!


Posted by SteveTranz4ever on Jan-07-2003 14:44:

Jag har aldrig fattat vart Basic håller till egentligen...

... / ST4ever


Posted by dbl on Jan-07-2003 15:00:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har aldrig fattat vart Basic håller till egentligen...

... / ST4ever


jag e ganska säker på att det inte ligger i gbg iallafall...

finns inga bra ställen i gbg.. inte vad jag vet om iallafall.. hmmm


Posted by AC. on Jan-07-2003 16:15:

heh Basic håller till i STOCKHOLM
Närmare bestämmt nere i Dianas källare i gamla stan
ligger på en tvärgata upp från kajen (Glömmer alltid bort vad denna gata heter) den som går från slussen till kungsträdgården via slottet och längs med vattnet

Basic har två dansgolv ett i källaren och ett ovandför. Där nere liras det house av alla dess former och där uppe håller hiphop kiddsen till med deras musik...Nedervåningen är rätt liten och med få sittplatser och bjuder inte direkt på något pratvänlig miljö

Ett lite trevligt, mysigt stället för musik älskare eller något i stil med det =)


Posted by SteveTranz4ever on Jan-07-2003 16:32:

Fan om man kanske skulle ta en sväng förbi där... ja om man hittar...

Va e de för ålder.... inge kul om de e för smått för då blir de lätt småkaxiga kickers... iaf om man ser som till ställen som Kickis... där höll man till ett par gånger för tusen år sen...


Posted by AC. on Jan-07-2003 16:49:

Det är inte samma slags folk som på kicks
Jag brukar säga att man ska gå till ställen som antinge har klass eller stil

ställen med lite klass är de lite finar nere vid stureplan tex jag har iofs ingen större erfarenhet av dem

ställen med stil är just sådana som Basic där folk vet vad de vill ha!

men kickis clara bäcka hästen residence... listan kan göras lång, de tar vad de får så.... totalt smaklöst!

jag har varit på Basic en gång, var där och såg orkidea var helt okej skulle klart kunna svänga förbi där igen

åldern var bölandad dvs 18-25

Gaby kan kanske berätt alite mera om stället =)


Posted by Vizay on Jan-07-2003 17:56:

quote:
Originally posted by AC.
ställen med lite klass är de lite finar nere vid stureplan tex jag har iofs ingen större erfarenhet av dem


stureplan e totalt överskatat....bara massa folk som försöker leka kändisar


Posted by SteveTranz4ever on Jan-07-2003 18:33:

quote:
Originally posted by Vizay
stureplan e totalt överskatat....bara massa folk som försöker leka kändisar
Sant
Jag har vart där en del i mina dagar.... därför inte jag gillar det för det är massa wannabees


Posted by Gaby on Jan-07-2003 18:49:

Finns tillräckligt me plats för dom som vill sitta (????)

Härligt ställe med skönt folk. Bra djs varje vecka Underbar musik varje gång!!!

Ålder: runt 20 uppåt


Posted by AC. on Jan-08-2003 01:52:

quote:
Originally posted by Vizay
stureplan e totalt överskatat....bara massa folk som försöker leka kändisar


Från en 17åring :P
Det är nog Spybar du tänker på som blivit totalt överhypad av pressen...


Posted by Vizay on Jan-08-2003 02:09:

quote:
Originally posted by AC.
Från en 17åring :P
Det är nog Spybar du tänker på som blivit totalt överhypad av pressen...


jag vet ovanligt mycke för å va 17


nae men du har kanske rätt...jag talar inte av egen erfarenhet men jag har både polare å syskon som säger samma sak så lite sanning i det hela måste det ju ligga


Posted by AC. on Jan-08-2003 12:25:

Det är nu tydligen åldergräns 20 på basic numera.
Har ett par polare som blivit nekade där nu ett par ggr...


Posted by Rikard on Jan-08-2003 13:06:

vafan kan man inte vara äldre för?

ahja, falsklegg är väll nästa som gäller


Posted by Gaby on Jan-08-2003 20:22:

Är ni där tidigt så är det ju lättare


Posted by Gaby on Jan-08-2003 20:27:

här kommer programet för Januari:

10.01 Parham + Jörgen Andreasson

17.01 JdotP + Paulo Zippari

24.01 Parham + Raymond


Missa inte Raymond o Parham !!! Raymond är något extra. För er som inte har hört honom innan är det nog dax


Posted by Gaby on Jan-10-2003 12:10:

Party Ikväll!!! Be there!

Back to basic*

Basic* öppnar dörrarna igen efter juluppehållet och först ut är Parham och Jörgen Andréasson. Missade du dem på nyår får du chansen nu och för er som upplevde dem på Fokused NYE kan vi förtälja att den här gången kör de back to back. Wicked! Låt oss avliva myten om att januari inte är en klubbmånad. Kom tidigt, dansa massvis och stanna länge.

Återigen ett stort tack för att ni kom och gjorde nyårsafton så underbar.

Hälsningar,
Fokused




Posted by dbl on Jan-10-2003 12:14:

vill ju vara där.... varför e det inte i gbg istället


Posted by SteveTranz4ever on Jan-10-2003 13:21:

Jag å en polare tänkte dra lite bira på söder först sen ska jag dra med han till Basic... tyvärr e han lite fattig nu så vet nån vad inträde kan kosta ? Bara så man kan informera han...
Sen ska man ju bara hitta som sagt...


Posted by AC. on Jan-10-2003 13:31:

80 : -

Jag skall iväg på annat håll så jag kommer tyvärr inte närvara


EDIT: Kolla på dianas källare på www.alltomstockholm.se
de har karta annars kan du kolla på gulasidorna...
hur enkelt som helst att hitta


Posted by Gaby on Jan-11-2003 18:16:

Hoppas du hade kul Steve. Visst va det ett skönt ställe?
Parham o Jörgen var riktigt bra igår!!!


Posted by Vizay on Jan-11-2003 20:20:

synn att man e för liten för sånt här....hatar ålder


Posted by SteveTranz4ever on Jan-12-2003 01:03:

quote:
Originally posted by Gaby
Hoppas du hade kul Steve. Visst va det ett skönt ställe?
Parham o Jörgen var riktigt bra igår!!!
Ja de va najjs... skön stämning... kul att se dig igen å kul å dansa med dig igen...

Jag å min polare drog vidare till båten sen, fasen va full jag blev tillslut hi hi.... shit happens... sen har jag typ legat å glott på film hela dagen as bakis... som sagt shit happens


.../ Steve me loiden


Posted by Gaby on Jan-12-2003 19:06:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja de va najjs... skön stämning... kul att se dig igen å kul å dansa med dig igen...

Jag å min polare drog vidare till båten sen, fasen va full jag blev tillslut hi hi.... shit happens... sen har jag typ legat å glott på film hela dagen as bakis... som sagt shit happens


.../ Steve me loiden


NAjs där!! Du såg lite sliten ut ett tag Vi drog vidare till rummet o festa.


Posted by SteveTranz4ever on Jan-12-2003 19:18:

quote:
Originally posted by Gaby
NAjs där!! Du såg lite sliten ut ett tag Vi drog vidare till rummet o festa.
Hey... shit happens ha ha
Vad e Rummet för pläjjs


Posted by Gaby on Jan-12-2003 19:24:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hey... shit happens ha ha
Vad e Rummet för pläjjs


regnbågsrummet på sture..


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.