TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קצת פוליטיקה
Pages (2): [1] 2 »
קצת פוליטיקה
ההודעה הבאה פורסה כתגובה למאמר גדול שפרסם
YNET
לפני כ 4 ימים באשר לבחירות, מאד מעניין, במיוחד התגובה הבאה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2354395,00.html
שם השולח: יוחנן המטביל
אזור מגורים:
דואר אלקטרוני:
נושא: הבחירה דווקא קלה מאד
תוכן:
הבא
הקודם
כל אזרח בעל זכות בחירה באשר הוא, חייב לעשות לעצמו את המאזן האישי שלו ולהצביע עבור מי שעשה עבורו הכי הרבה.יודעים מה היה קורה אז?? הליכוד אולי 4 מנדטים של משפחות אפל, אלפרון, גבריאלי,ועוד כמה על ספיחיהם והנהנים מטובת הנאתם. עבודה- אולי 2 מנדטים, משפחות שחל, גז זאבי ועוד כמה כאלה שנהנו מאנשי העבודה על ספיחיהם ומלחכי פינכתם. רובו המכריע של העם וציבור הבוחרים לא קיבל מאומה לא מזה ולא מזה. רק מרורים, כאב לב,רשלנות,עוני,אי לקיחת אחיות אישית על כלום והרבה הבטחות שווא. גם רשימת הליכוד וגם רשימת העבודה הינן רשימות עייפות, אפורות ומלאות ב"אנשינו" שלא יביאו שום בשורה או תיקון למצבנו העגום. ב-1973 שלחו אותנו אבותיהם של מצנע, רבין בורג רמון ועוד, למות ככה סתם בגלל מחדליהם. ב-1967 הדיחו אבות העבודה את אשכול היחיד לוא שמעו בקולו לא היינו במצבנו היום. לא יכול לשכוח להם!!!, ברק, הביא עלינו את המלחמה הנוכחית,בזה שלא היה לו האומץ או הראות לדכא את עראפאת ומיד. ביבי שרון את שלום הביאו לנו עוני, בוץ ויאוש. רוב העם הם אנשים הגונים וצמאים לשינוי, וניתן לשנות! אסור להצביע לא עבור הליכוד ולא עבור העבודה. הביטו במראה ושאלו את עצמכם מה עשו אלה או אלה עבורי? ועם זה לכו לקלפיות. ושלא יעבדו עליכם שוב עם הבטחות ומילים נבובות!!!
והמסקנה אחשלי?
מה שבדיוק אמרתי
עזבו עכשיו את הקטע של שינוי שאתם חושבים עליו בטוח שניה
העבודה והליכוד אותו דבר, זבל , למרות שאם כבר זבל , העבודה לפחות יכולה
(לשפר את המצב הכלכלי בניגוד לליכוד, והם גם הרבה פחות(לא כולם
מושחתים
ככה שאם כבר ליכוד או עבודה, עבודה
במבחינת דעות חוץ , אין מה לשפר
כולם אותו דבר, אותם רעיונות , אותו בולשיט
ברגע שאתה ראש ממשלה אתה מוגבל מפה ומפה ולא יכול לעשות שום דבר קיצוני
לא פינוי כל ההתנחלויות בכוח , ולא טרנספר, בטח שלא השמדה, וגם בסופו של דבר תקום מדינה פלשטינאית זה בטוח
ככה שעזבו אותכם משטויות , המצב הפנימי הוא החשוב, לכו תראו את המצעים הקשורים לכלכלה, של מי הכי הגיוני!
מה אתם רוצים להיות? אוכלי חינם שחיים על חשבון המדינה, או אנשים שמתפרנסים בכבוד
בוא נגיד שאמא שלי לא עובדת עכשיו , ומקבלת מזונות והבטחת הכנסה, אבל זה לא אותו דבר כי היא מחפשת עבודה וקשה למצוא היום
ועכשיו:
הדתיים עם כל הפטורים , כל התקציבים הענקיים , כל הישיבות המעפנות שמקבלות מליוני שקלים
בד"צ שמשלמים עליו המוןןןן כסף, מה שגם שלא רק שהרבנים האלה לא עושים כלום
ולא רק שהם בדרך כלל לא נמצאים איפה שהם צריכים לא לעשות כלום , כלום כפול
אז הם גם לוקחים שוחד ושמים חוטמות גם לדברים שלא מגיע להם
כל המוסדות הרבניים , הנישואים , תחבורה ציבורית בשבת
העובדה שהם לא עושים צבא ובאותו זמן מקבלים יותר כסף מחיילים שקורעים תתחת שלהם לשמור על המדינה
כל המחשבה הכללית שהמדינה הזאת בכלל לא צריכה להתקיים
כל אלה ועוד 1001 דברים שכבר נמאס לי לטחון אותם שוב ושוב ושוב ושוב
ואחר יבוא איזה אחד שלא יענה לי על שום דבר ויענה לי תשובה מפגרת בדיוק על משהו אחד
"אבל הדודים שלי עושים צבא"
או שיבוא מוקיון אחר ויגיד לי
מה, ש"ס בכלל לא עושים כלום , הם רק עוזרים לעניים
פחחחח
עניים
הם לא עוזרים לעניים זה אלף , וגם אם כן , הם עוזרים לעניים שהם בעצמם הפכו אותם לעניים
בקיצור !! ! ! !
תבחרו בי לראשות הממשלה, עזבו אותכם שינוי
חחחח
סתם
שינוי שולטים
ביי ביי לכם
איך אני אוהב פוליטיקה
ממממ תאמת שאני מיתבלט ביכלל אם להצביעע
כבר
יש מצב שאני יצביע שינוי אבל זה סיכויים קטנים מאוד
| quote: |
| Originally posted by Sniper ממממ תאמת שאני מיתבלט ביכלל אם להצביעע כבר יש מצב שאני יצביע שינוי אבל זה סיכויים קטנים מאוד |
כן אלעד זה גם לא סיפור להגיד
"אהה אני נגד השלטון, תומך בשינוי, אבל לא נראה לי שאני אצביע בסוף"
תצביע ותשפיע !
Let Tommy do the work 
ורותם
קבל נשיקה
אני עד לא מזמן הייתי ליכודניק עד שהבנתי שהם תומכים בדתיים
ואז הפסקתי אבל שינוי לדעתי יותר מידי קיצוניים
ליכוד ינצחו וזה ברור ולא יעזור הזיוני שכל פה....
ואם כבר לא ליכוד ולא עבודה
אז
מפדל!!!!
איזה שינוי מי יבחר באהבל אהבליםם האלה!!!!
מה רע בדתיים ????
סעמק כבר לדבר על זה ....
טחנו את האממ אמאאאא של הנושא
רותם - חלאסס כבר לדבר על הדתיים אם אתה לא מבין בזה בגרוש טוב אחי...
| quote: |
| Originally posted by NaOren ליכוד ינצחו וזה ברור ולא יעזור הזיוני שכל פה.... ואם כבר לא ליכוד ולא עבודה אז מפדל!!!! איזה שינוי מי יבחר באהבל אהבליםם האלה!!!! מה רע בדתיים ???? סעמק כבר לדבר על זה .... טחנו את האממ אמאאאא של הנושא רותם - חלאסס כבר לדבר על הדתיים אם אתה לא מבין בזה בגרוש טוב אחי... |
| quote: |
אני עד לא מזמן הייתי ליכודניק עד שהבנתי שהם תומכים בדתיים ואז הפסקתי אבל שינוי לדעתי יותר מידי קיצוניים |
שמע אחי אם אני הבנתי נכון הם נגד מדינה דתית
ואני בעד אבל עד רמה מסוימת לא כמו שהיום שהדתיים מקבלים שלושים אחוז מהתקציב וכופים תדת שלהם על אנשים
וגם שהאלה בישיבות שיעשו את שלהם אבל יקבלו שכר בדיוק כמו שחייל גובניק מרוויח ואם חסר להם שיצאו לעבוד בבוקר ובערב ילמדו בישיבה
| quote: |
| Originally posted by Sniper שמע אחי אם אני הבנתי נכון הם נגד מדינה דתית ואני בעד אבל עד רמה מסוימת לא כמו שהיום שהדתיים מקבלים שלושים אחוז מהתקציב וכופים תדת שלהם על אנשים וגם שהאלה בישיבות שיעשו את שלהם אבל יקבלו שכר בדיוק כמו שחייל גובניק מרוויח ואם חסר להם שיצאו לעבוד בבוקר ובערב ילמדו בישיבה |
רותם עזוב, תן לאורן לרשום מה שהוא רוצה ואל תגיב
זה מה שאני עושה 
בלעעעעע... אני שונא לדבר על פוליטיקה
למה יש לי תחושה שזה הט'רד שאורן הכי אוהב?
טוב קצת על התשדירים
בונא עלה ירוק נהיו בני אדם, אהבתי
וגם אהבתי את התשדיר של מרצ שיחקו אותה
העבודה / ליכוד כמו תמיד יורדים אחד על השני אז אין מה לדבר עליהם בכלל
ושינוי, איזה פתיח גאוני, חחחחחחח
למרות שטומי קצת זיין ת'שכל יותר מדי, אבל עדיין הפתיח גמר אותי
ש"ס האלה, לירות בוווו
ררר משגעים אותי כל הרבים האלה
אהה ודבר אחרון, מישהו יכול להסביר לי מה המפלגות הערביות רצו ?!
אנשים אתם לא חושבים שאתם קצת קשוחים עם אורן? אני רואה פה התנפלות קקבוצתית עליו כל טרד פוליטיקה... בגלל זה לדעתי לא צריך לדבר על פוליטיקה כאן.
| quote: |
| Originally posted by DjChook טוב קצת על התשדירים בונא עלה ירוק נהיו בני אדם, אהבתי וגם אהבתי את התשדיר של מרצ שיחקו אותה העבודה / ליכוד כמו תמיד יורדים אחד על השני אז אין מה לדבר עליהם בכלל ושינוי, איזה פתיח גאוני, חחחחחחח למרות שטומי קצת זיין ת'שכל יותר מדי, אבל עדיין הפתיח גמר אותי ש"ס האלה, לירות בוווו ררר משגעים אותי כל הרבים האלה אהה ודבר אחרון, מישהו יכול להסביר לי מה המפלגות הערביות רצו ?! |
אני נשבע לך אבל שיש מה להתגאות בהם
הם הורידו את המימון בטירוף
(או שעשתה זאת המשטרה)
אתה זוכר בבחירות הקודמות התשדיר היה טראנס של התקווה ?!
עכשיו למטה רשום שהם לא מעודדים שימוש לילדים / חיילים
זה נחמד
ועדיין שמישהו יסביר לי מה נסגר עם המפלגות הערביות
מה זה היה ?!
דרך אגב יש עוד תשדיר ב 23:00 בערוץ 10
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני נשבע לך אבל שיש מה להתגאות בהם הם הורידו את המימון בטירוף (או שעשתה זאת המשטרה) אתה זוכר בבחירות הקודמות התשדיר היה טראנס של התקווה ?! עכשיו למטה רשום שהם לא מעודדים שימוש לילדים / חיילים זה נחמד ועדיין שמישהו יסביר לי מה נסגר עם המפלגות הערביות מה זה היה ?! דרך אגב יש עוד תשדיר ב 23:00 בערוץ 10 |
חחח אבל היא בכתה על קבר יהודי לא ?
לא צריך להיות איזה צלב של מוסלמים בקבר שלהם ?
רותם אני באמת אוהב אותך אח שלהם !
חן כנ"ל ...
אורן אתה מקרה אבוד אחי ... אבל גם אתה אח שלהם אז זה בסדר ...
ראסמי זה הט'רדים האהובים עלייך
כמו שחן אומר - אתה מגיב רק עליהם בזמן האחרון ...
| quote: |
| Originally posted by nesher חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הפוסט הכי מצחיק בארץ גבר, אני לא מבין בדתיים? אז מה זה מה שרשמתי? כל זה נובע מאי הבנה אני מבין בסדר, אז תסביר לי מה טוב בהם?, תסביר לי למה מה שאמרתי לא נכון? במקום להתווכח, אתה רושם זיוני שכל , מפד"ל גם כן פחחחח, רואים תרמה שלך , טרנספר אה, השמדה, אתה לא מבין בגרוש מהחיים הקטנים שלך חן , תגיד לי , הוא באמת בן-דוד שלך או שהוא מאומץ? אתה בדיוק מה שאמרתי , אחד פתאום שלא מבין מהחיים שלו יבוא ויגיד לי שאני טועה, ולא יסביר לי למה ויגלוש לעניינים לא קשורים מה אמרת פה, אתה רוצה לשכנע מישהו יאללה ליכוד יאללה, היידה ביבי, הופה הופה הייי בום בום אתה אטום כמו איטונג, ויש לך בועת ברזל שלא נראה לי אפשר לרתח אותה גבר, תפסיק לזיין תשכל ותתחיל לכתוב |
| quote: |
| Originally posted by oDrori אני רואה פה התנפלות קקבוצתית עליו כל טרד פוליטיקה... בגלל זה לדעתי לא צריך לדבר על פוליטיקה כאן. |
| quote: |
| Originally posted by DjChook טוב קצת על התשדירים בונא עלה ירוק נהיו בני אדם, אהבתי וגם אהבתי את התשדיר של מרצ שיחקו אותה העבודה / ליכוד כמו תמיד יורדים אחד על השני אז אין מה לדבר עליהם בכלל ושינוי, איזה פתיח גאוני, חחחחחחח למרות שטומי קצת זיין ת'שכל יותר מדי, אבל עדיין הפתיח גמר אותי ש"ס האלה, לירות בוווו ררר משגעים אותי כל הרבים האלה אהה ודבר אחרון, מישהו יכול להסביר לי מה המפלגות הערביות רצו ?! |
מורן זו הדרך !!
תשמע אתמול עם הרב הגאון מושיקו ההומו הזה שדיבר על
שמע ישראל
תשמע אני חייב להגיד לך שהוא דיבר יפה, ובזה רבנים מומחים
אבל שמת לב משהו ...
הוא בכלל לא קשור למפלגה !
לא היה רשום
מועמד מס אמו או משהו
סתם הביאו אותו
למרות שכעסתי שהם מדברים על השואה, אני מאמין שהם היו במרדות בגטאות והכל
באמת שאני לא מבין למה העבודה לא תוקפת יותר ...
שתלמד מהליכוד המעפנות קצת
כמו שאמרתי (וזה טרי משעורי הסטוריה) ... המחנה האזרחי קם רק בשביל להתנגד למחנה הפועלים, וכמו עמי ערב, לא היה לו ממש סביב מה להתאחד אז הוא מצא אוייב משותף, הערבים. מעולם לא היה לו משהו להציע, רק מה לבקר.
אם הייתי שמונה עשרה ומעלה עכשיו, אני באמת שלא הייתי יודע מה להצביע (למרות שעל ראש ממשלה אני סגור כמובן
ואין לי ספק שהמפלגה המצליחה ביותר בבחירות האלה הולכת להיות שינוי.
איזה מחיק עשינו היום בבי"ס שיעור בחירות... אני ייצגתי את שינוי ולדעתי הייתי הכי משכנע אבל מה שהיה טוב זה שאני וחברים שלי עלינו לייצג את מפלגת "גנג" ... יענו ניגרס וכו. היה כל כך מצחיק, ובסוף גם ניצחנו

חחחחחח אהבתי עודד
היום עוד כמה מפלגות הצטרפו
הרבה ערבים
נשבע לכם שאני מפחד משס
אני רואה אותם צועקים וזה, נשבע לך הם מתפרעים
כל המפלגות הדתיות היום הצחיקו אותי
יהדות התודה האלה
והנכדה שלך עם מי תתחתן ?

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.