TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zomervakantie boeken, wie heeft er tips
Pages (2): [1] 2 »

Posted by raoel on Jan-07-2003 20:04:

Zomervakantie boeken, wie heeft er tips

De afgelopen week heb ik de gids van gogo zitten doorspitten heb ik veel pagina besurft en nog wat andere folders bekeken.

Mijn keuze valt op het moment op calella (costa brava)
Ook marmaris (turkije) lijkt me wel leuk, maar het uitgaansleven in Calella is denk ik wat beter.

Nu gaan we dit weekend nog even bij reisbureau in Belgi� kijken omdat de prijzen daar schijnbaar een stuk lager zijn dan in NL.
Daarna gaan we met de hele vriendengroep beslissen wat we gaan doen.

Nu is mijn vraag aan jullie:
Hebben jullie tips voor mij, waar zijn jullie geweest en waar was het dan "KEI LIJP" (ja ik kom uit brabant) en waarom was het zo geweldig.

Overigens ben ik vorig jaar in Blanes geweest, wat erg goed was bevallen (of niet Blik?)

Misschien dat andere mensen ook nog iets aan deze topic hebben

Posted by [SigneT] on Jan-07-2003 20:39:

euhm ja ik kan daar nog niet echt over mee praten als 16 jarige maar wat wel een gezellig plaatsje is en waar echt ongelovelijk veel nederlanders zijn is in Benidorm , dat is een stuk verder dan Salou maar het is er erg gezellig.

Ben ook in salou geweest maar dat vond ik zelf minder leuk misschien kwam het toen wel dat ik niet uit ging en dat ik een beetje opgescheept zat met mijn ouders maar je hebt daar wel "de pacha" als je het zo goed schrijft

bij de weg de prijzen vallen ook best mee als je richting die kant op gaat,ik neem aan dat je met de bus gaat ? dan zit je ongeveer op 250/300 � incl verzekeringen en een app en de reis zelf natuurlijk

Posted by raoel on Jan-07-2003 20:55:

Nee, waarschijnlijk vliegtuig, maar das nog niet zeker.
en anders cobinatie van bus heen, vliegtuig terug.

Zal wel is kijken voor benidorm

Posted by SnuggLe on Jan-07-2003 20:58:

Bodrum. Ook in Turkije, en supervet!!
Hele vette (openlucht-) discotheken, en erg dicht bij het Griekse party-eiland Kos.

Posted by Ruben_Dubbink on Jan-08-2003 07:55:

Re: Zomervakantie boeken, wie heeft er tips

quote:
Originally posted by raoel
Mijn keuze valt op het moment op calella (costa brava)
Ook marmaris (turkije) lijkt me wel leuk, maar het uitgaansleven in Calella is denk ik wat beter.

M'n broertje is afgelopen zomervakantie ook in Calella geweest, en had zich daar uitstekend vermaakt. Zal hem nog even exact naar het uitgaansleven vragen.

GreetZ RubDub

Posted by total woot on Jan-08-2003 08:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Bodrum. Ook in Turkije, en supervet!!
Hele vette (openlucht-) discotheken, en erg dicht bij het Griekse party-eiland Kos.

en op Kos ben ik dan weer geweest,
anderhalf jaar geleden, kos is eigenlijk 3 dingen:
1) Blonde dronken zweedse vrouwen
2) Prijzig (niet byzonder duur, maar ook niet echt goedkoop)
3) Blonde dronken zweedse vrouwen

Aanrader dus

afgelopen zomer beetje door t oostblok getrokken, geeindigd in Siofok (ballatonmeer) = best tof voor n week, al moet je zorgen dat je VEEL geld bij je hebt, anders verveel je je de pleuris....

grtz
WooT

Posted by magrec on Jan-08-2003 08:54:

/me zit erover te denken om laatste week van augustus/1e week van september naar ibiza te gaan dan zijn al die irri engelsen weg en dan worden de meeste legendarische sets gedraaid

Posted by Dj Lex on Jan-08-2003 09:41:

Vorig jaar naar Chersonissos op Kreta geweest met vrienden. Echt super daar. Overdag met een lekker trance muziekje op Star beach, waar je van alles kan doen en dan 's avonds lekker uit in het centrum, waar het stikt van de kroegen en discotheken.

Plus dat er erg veel jongeren zijn wat op zich ook leuk is natuurlijk. Helemaal geen aggressieve sfeer, het zijn dan ook haast alleen maar Nederlanders

Posted by ryo on Jan-08-2003 10:06:

Ik ben afgelopen jaar in Calella geweest en het is goed bevallen. Volgens mij waren de prijzen daar niet zo hoog als in de bekendere plaatsen. Het enige nadeel vond ik dat toen wij er waren het vol zat met Duitsers en Polen en heel weinig Nederlanders (kan je ook een voordeel vinden misschien). Uitgaan, tja, was best leuk hoor, maar ik had het idee dat er toch voor 90% alleen R&B gedraaid werd. Ik weet niet hoe dit in andere plaatsen is... 1 disco had nog wel es een bekendere dj (Mark van Dale, Erick E) maar dat was ook weer niet echt mijn smaak. En wij hadden een hotel vrij ver van het uitgaansgebied, dus we moesten iedere avond 1,5 km lopen en dat ook weer terug smorgensvroeg. Maar er lagen genoeg hotels in het centrum zelf dus dat hoeft geen probleem te zijn. Eh, voor de rest, als je een dag naar Barcelona wil ofzo, das heelgoed te doen vanuit Calella weet ik uit ervaring en toch wel aan te raden als je er nog nooit bent geweest succes ermee!

Posted by raoel on Jan-08-2003 10:10:

hmmz
R&B, das wel minder.
Onze groep is toch vrij trancie/hardstyle ingesteld, dan is dat wel een minder aspect.

Posted by Punt on Jan-08-2003 10:15:

Ik ben op Mallorca geweest, was echt super. We zaten meer in het duitse gedeelte van Mallorca, maar daar heb je 's avonds toch weinig last van omdat die duitsers al met de middag dronken zijn.

Discotheek BCM is echt een aanrader. Het ligt in het engelse gedeelte van Mallorca dus wij moesten een stukje met de bus. Vooral in het hoogseizoen draaien daar echt top-dj's. Wij hadden in die twee weken o.a. Judge Jules en Carl Cox.

1 Tip, als je naar Spanje gaat neem dan het vliegtuig. Zo'n busreis is een hel . Vliegen is dan wel iets duurder maar het is je geld zeker waard.

Posted by ryo on Jan-08-2003 10:17:

Ow ja nu valt me wel wat in: wij hadden zo'n soort uitgaanspaspoort gekocht dat je geen entree hoefde te betalen en een gratis consumptie kreeg, maar daar zat 1 discotheek niet bij dus daar kwamen we niet vaak maar daar werd wel nog wel es wat trance en hardstyle gedraaid. Waren ook iedere weer old school party's en Holland party's, paar keer DJ Isaac en DJ Rob & MC Joe. Maar dat was dan ook wel de enige discotheek met die muziek...

Posted by SnuggLe on Jan-08-2003 10:46:

quote:
Originally posted by total woot
afgelopen zomer beetje door t oostblok getrokken, geeindigd in Siofok (ballatonmeer) = best tof voor n week, al moet je zorgen dat je VEEL geld bij je hebt, anders verveel je je de pleuris....

grtz
WooT

Ook een keer in Siofok geweest. Viel wel tegen. 2 aardige discotheken, maar wel DUUR!! Als het weer niet meezit heb je er geen fuck te doen. Een weekje inderdaad, meer nie...

Posted by basd on Jan-08-2003 10:48:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ook een keer in Siofok geweest. Viel wel tegen. 2 aardige discotheken, maar wel DUUR!! Als het weer niet meezit heb je er geen fuck te doen. Een weekje inderdaad, meer nie...

Hmm... komt me bekend voor, net alsof ik erbij was...

OH JA

Verder heb ik weinig ervaring met uitgaan in het buitenland, maar als ik de berichten mag geloven wordt Ayia Napa (op Cyprus) het nieuwe Ibiza dit jaar en de komende jaren...

Posted by MennoB on Jan-08-2003 11:53:

Ik heb eigenlijk geen ervaring met het op vakantie gaan en uitgaan in het buitenland. Ik ging vroeger wel naar zuid-frankrijk met mijn ouders, maar toen was ik nog te jong om echt opstap te gaan. Ik ben we de laatste jaren naar (iets buiten) renesse geweest en dat beviel me wel, maar ik ga dit jaar nog niet naar het buitenland op vakantie. Ik hoop volgendjaar wel, als de rest ook wil. Maar waar kun je dan het beste naar toe als 19-20 jarige??

Posted by Jappio on Jan-08-2003 12:37:

quote:
Originally posted by MennoB
Ik heb eigenlijk geen ervaring met het op vakantie gaan en uitgaan in het buitenland. Ik ging vroeger wel naar zuid-frankrijk met mijn ouders, maar toen was ik nog te jong om echt opstap te gaan. Ik ben we de laatste jaren naar (iets buiten) renesse geweest en dat beviel me wel, maar ik ga dit jaar nog niet naar het buitenland op vakantie. Ik hoop volgendjaar wel, als de rest ook wil. Maar waar kun je dan het beste naar toe als 19-20 jarige??

Scharendieke?

mooie tijd daar ben ik ook 2 x heen geweest.. daar waar de liefelijke dames nog voor de charmes van eenvoudige jonge pubers vallen in het prachtige zeeland whaha

alleen jammer dat we er 1 jaar zeg maar verzopen zijn (en dan niet van het bier as u know what I mean )

Dit jaar waarschijnlijk naar Gran Canaria ofzo, weet iemand of je daar kan golfsurfen?

en anders naar Portugal

maar goed, ff kijken wat het uiteindelijk wordt

!

Posted by TranceFool on Jan-08-2003 13:19:

Ik ben 2 jaar achter mekaar naar Lloret geweest....echt super gehad. Echt lomp feesten gewoon. Zou er dit jaar ook zo nog een keer naartoe willen, maar eigenlijk ook wel iets anders. Weet dus nog nie wat ik ga doen. Maar ik vind Lloret echt een aanrader

Posted by Joost008 on Jan-08-2003 14:00:

Ben vorig jaar naar Salou geweest, was wel supergaaf kan ik vertellen zou er op zich wel weer heen willen maar we gaan toch ergens anders heen. Net als Punt kan ik aanraden om met het vliegtuig te gaan en NIET met een bus iig voor mij was het drama helemaal niet geslapen enzo echt erg....
Je kunt in Salou wel mooi stappen zijn wel aantal leuke discotheken oa. Pacha, Snoopy's en Flashback en veel feestcafe's voor de liefhebbers. Er komen ook regelmatig beroemde dj's daar toen wij er waren zijn we naar Gielen(yeah), Jurgen en Michel De Heij geweest.
We weten ook nog niet waar we dit jaar heen waarschijnlijk Mallorca maar dat weten we nog niet zeker. Is dat een aanrader voor 18/19 jarigen??? veel vrouwtjes???? goede uitgaansgelegenheden??

Posted by Blik on Jan-08-2003 14:48:

Re: Zomervakantie boeken, wie heeft er tips

quote:
Originally posted by raoel

Overigens ben ik vorig jaar in Blanes geweest, wat erg goed was bevallen (of niet Blik?)

Blanes vorig jaar was zeker tof

Dit jaar gaan we naar Kreta, alleen nu nog de discussie aangaan wanneer en voor hoeveel dagen, dat is altijd een probleem bij ons

Posted by ChooChoo on Jan-08-2003 19:13:

Vorig jaar ben ik ook naar Chersonissos, kreta geweest. Dat was echt gaaf. dit jaar gaan we weer Lekker lamballen op Starbeach.

greetz

Posted by Djeebie on Jan-08-2003 19:16:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Vorig jaar naar Chersonissos op Kreta geweest met vrienden. Echt super daar. Overdag met een lekker trance muziekje op Star beach, waar je van alles kan doen en dan 's avonds lekker uit in het centrum, waar het stikt van de kroegen en discotheken.

Plus dat er erg veel jongeren zijn wat op zich ook leuk is natuurlijk. Helemaal geen aggressieve sfeer, het zijn dan ook haast alleen maar Nederlanders

Ben er vorig jaar ook geweest. Friet van Piet die thuisbezorgt en natuurlijk altijd wat te doen. Mocht je hierheen gaan denk er dan in godsnaam wel aan om een appartement met airco te nemen, anders zou je het wel eens niet uit kunnen houden.

Posted by ScuL on Jan-08-2003 19:23:

Van mij kun je geen tips verwachten. Ik ga niet op vakantie om uit te gaan of te feesten zoals het gros van de jongeren. Er zijn genoeg leuke feesten met goede muziek in NL dus waarom zou je in het buitenland de drukte op zoeken.

Het is ook nog eens reteduur en zit je temidden tussen de dronke malloten. Bovendien heb ik een pleurishekel aan stranden en kan ik absoluut niet stil zitten/liggen. Dus ga maar ergens naar het middenlandse zeegebied dan kom je mij in ieder geval niet tegen

Posted by MennoB on Jan-08-2003 19:31:

quote:
Originally posted by Jappio
Scharendieke?

mooie tijd daar ben ik ook 2 x heen geweest.. daar waar de liefelijke dames nog voor de charmes van eenvoudige jonge pubers vallen in het prachtige zeeland whaha

alleen jammer dat we er 1 jaar zeg maar verzopen zijn (en dan niet van het bier as u know what I mean )

Dit jaar waarschijnlijk naar Gran Canaria ofzo, weet iemand of je daar kan golfsurfen?

en anders naar Portugal

maar goed, ff kijken wat het uiteindelijk wordt

!

Camping Puin en Zand??

Posted by Rinus on Jan-08-2003 19:36:

Ik ga dit jaar denk ik niet alleen echt op vakantie. Ik denk gewoon met me ouders mee daarnaast wil ik dit jaar wat zomer festivals/feesten in europa bezoeken.

Posted by moogwai on Jan-08-2003 21:56:

quote:
Originally posted by ryo
Ik ben afgelopen jaar in Calella geweest en het is goed bevallen. Volgens mij waren de prijzen daar niet zo hoog als in de bekendere plaatsen. Het enige nadeel vond ik dat toen wij er waren het vol zat met Duitsers en Polen en heel weinig Nederlanders (kan je ook een voordeel vinden misschien). Uitgaan, tja, was best leuk hoor, maar ik had het idee dat er toch voor 90% alleen R&B gedraaid werd.!

hehehe.. dit herken ik wel erg goed Leek wel of ze een bandje draaide in Avenue met elke avond standaard tot 1.00 alleen maar R&B.... voor de rest was Calella wel ok, afgezien met gezeik met de appartementen

Prijzen maakt niet zoveel uit.. in Lloret betaalde ik net zoveel voor een pilsje.

Wij gaan dit jaar weer voor Salou!

Pages (2): [1] 2 »