TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שי ודרור!


Posted by NyKoN on Jan-08-2003 21:06:

שי ודרור!

אני חייב לדעת

מישהו ראה בזמן האחרון?
אתמול את הקטע עם שרדר והיום שהם התקשרו לחיזבאללה?

חחחחחחחחח
הם קרעו אותי!


r u from space?
yes
r u חייזר?
no

חחחח


Posted by oDrori on Jan-08-2003 21:26:

בסאטירה של היום, פשוט אין על שי ודרור!!!!!!!!


Posted by m0sh on Jan-08-2003 21:33:

הם גדולים אבל לא יצא לי לראות אותם אפילו פעם אחת בערוץ 10!!!


Posted by Sniper on Jan-08-2003 21:55:

הם מצחיקים אבל לדעתי יש קטעים מוגזמים שהם מתקשרים נגיד לשרון
ומתחילים ליצחוק עליו בטלפון
זה מה זהלא במקום


Posted by DjChook on Jan-08-2003 22:03:

אני אוהב אותם

תכלס כולם אוהבים אותם
אבל אףחד לא רואה אותם
אני לא מסוגל לפתוח ערוץ 10

זה לא בשלט בכלל


Posted by luckystrike on Jan-09-2003 00:04:

שי ודרור ענקיים !
היום נקרעתי מהקטע שהם התקשרו לחיזבאללה
חחחחחחחחחחח
מאיפה הטלפון סעמ'ק ???



ואלק הם התקשרו לשרון !!! עעעננננק איך פיספתי !

לדבי מה שחן אמר - אחי אני חייב להגיד ערוץ עשר
משחקים אותה בגדול בזמן האחרון !

גם סיינפלד גם שי ודרור !
ויש שם גם את גידי גוב הולך לאכול שאני אוהב את זה חחח ...
והמשחקים של מכבי גם אחלה !

הם מפציצים בזמן האחרון ערוץ 10 ...


Posted by Hell_Copter on Jan-09-2003 13:22:

quote:
Originally posted by luckystrike
לדבי מה שחן אמר - אחי אני חייב להגיד ערוץ עשר
משחקים אותה בגדול בזמן האחרון !

גם סיינפלד גם שי ודרור !
ויש שם גם את גידי גוב הולך לאכול שאני אוהב את זה חחח ...
והמשחקים של מכבי גם אחלה !

הם מפציצים בזמן האחרון ערוץ 10 ...


אבל עדיין... אין לאף אחד כוח להעביר עד 10
ואצלי בטלויזיה בחדר זה בכלל 16....
אז נשארים כבר באיזור הערוץ 3 ו 4 ככה


Posted by NyKoN on Jan-09-2003 13:53:

יא מעפנים

שי ודרור שולטים שווה להתאמץ וללחוץ על עוד כמה כפתורים בשביל לראות אותם

ובקשר למי ששאל מאיפה הם השיגו את המספר
הייתה תוכנית שהם התקשרו לשגרירות עיראק בירדן עוד כשהם היו בערוץ 2
זה היה כ"כ מצחיייייייק



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.