TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שי ודרור!
שי ודרור!
אני חייב לדעת
מישהו ראה בזמן האחרון?
אתמול את הקטע עם שרדר והיום שהם התקשרו לחיזבאללה?
חחחחחחחחח
הם קרעו אותי!
r u from space?
yes
r u חייזר?
no
חחחח
בסאטירה של היום, פשוט אין על שי ודרור!!!!!!!!
הם גדולים אבל לא יצא לי לראות אותם אפילו פעם אחת בערוץ 10!!!

הם מצחיקים אבל לדעתי יש קטעים מוגזמים שהם מתקשרים נגיד לשרון
ומתחילים ליצחוק עליו בטלפון
זה מה זהלא במקום
אני אוהב אותם
תכלס כולם אוהבים אותם
אבל אףחד לא רואה אותם
אני לא מסוגל לפתוח ערוץ 10
זה לא בשלט בכלל
שי ודרור ענקיים !
היום נקרעתי מהקטע שהם התקשרו לחיזבאללה
חחחחחחחחחחח
מאיפה הטלפון סעמ'ק ???
ואלק הם התקשרו לשרון !!! עעעננננק איך פיספתי !
לדבי מה שחן אמר - אחי אני חייב להגיד ערוץ עשר
משחקים אותה בגדול בזמן האחרון !
גם סיינפלד גם שי ודרור !
ויש שם גם את גידי גוב הולך לאכול שאני אוהב את זה חחח ...
והמשחקים של מכבי גם אחלה !
הם מפציצים בזמן האחרון ערוץ 10 ...
| quote: |
| Originally posted by luckystrike לדבי מה שחן אמר - אחי אני חייב להגיד ערוץ עשר משחקים אותה בגדול בזמן האחרון ! גם סיינפלד גם שי ודרור ! ויש שם גם את גידי גוב הולך לאכול שאני אוהב את זה חחח ... והמשחקים של מכבי גם אחלה ! הם מפציצים בזמן האחרון ערוץ 10 ... |
יא מעפנים
שי ודרור שולטים שווה להתאמץ וללחוץ על עוד כמה כפתורים בשביל לראות אותם
ובקשר למי ששאל מאיפה הם השיגו את המספר
הייתה תוכנית שהם התקשרו לשגרירות עיראק בירדן עוד כשהם היו בערוץ 2
זה היה כ"כ מצחיייייייק
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.