TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מתמטיקה - חורף 2003


Posted by Dj-2TaLL on Jan-09-2003 13:00:

Read This! מתמטיקה - חורף 2003

הבגרות הולכת וקרבה, ואצלינו היו כבר מגנים..

מי פה עוד ניגש חוץ ממני וברוייטמן?

אני קיבלתי במגן 96 ומצאתי אצלה עוד טעות (זה היה 90) ואולי יהיה לי 97
זה לא 100 אבל אני דיי שמח מזה...

אהה 4 יח"ל ועם קצת מזל היא תגיש אותי על 100



אז בהצלחה למי שניגש ו...
זהו


Posted by DjChook on Jan-09-2003 13:36:

4 יחידות
היית צריך להגיד


טוב אז גם אני ניגש לשפר את ה 3 מתוך ה 5 שלי
שקיבלתי 67 בבגרות קיץ שנה שעברה

מגן 93

אבל אני לא לומד לזה בגרוש
ובמיוחד עכשיו שאני מרגיש חרא (שפעת)
אני לא לומד


Posted by Hell_Copter on Jan-09-2003 13:51:

וואלה אחים שלי שיהיה לכם בהצלחה
אנחנו נדפקנו ואת כל החמש אנחנו עושים בסוף השנה
אבל חפיף... יהיה טוב... אני מקווה


Posted by ripcurl on Jan-09-2003 17:07:

תיקון טעות:

ברוייטמן לא ניגש לבגרות...
ברוייטמן פישל במגן
בוא נגיד שאני חשבתי שאני אקבל 90 וקיבלתי הרבה מתחת

וזה אומר ציון הגשה שהוא לא מקובל עלי
אז אני אגש בקיץ להכל ואשפר במהלך השנה


*Edit: אני ב5 יח*


Posted by Sniper on Jan-09-2003 19:24:

טוב אני סיימתי מ"מ שנה שעברה 3 יחידות על 90
אתם לא יודעים איזה כיף זה יב בלי מ"מ
בכל אופן יום ראשון
בגרות בספרותתת
בעעע


Posted by DjChook on Jan-09-2003 21:19:

לי יש 4 שעות מתמטיקה ביב תאמין לי זה לא כזה מפריע

סעמק אני חולה, אני נראה לי מוותר על החורף
לא למדתי

תגידו, לפי מה שאתם יודעים

בחורף, לוקחים את הציון הגבוה עם עשיתי בקיץ הקודם
או שזה בטוח הציון של החורף


Posted by Dj-2TaLL on Jan-09-2003 22:22:

quote:
Originally posted by DjChook
בחורף, לוקחים את הציון הגבוה עם עשיתי בקיץ הקודם
או שזה בטוח הציון של החורף


א. לא הבנתי את השאלה שלך, אולי פשוט אני עייף ואין לי כוח פשוט

ב. אני לא כלכך בטוח שאני יודע את התשובה...


Posted by Hell_Copter on Jan-10-2003 13:05:

quote:
Originally posted by DjChook
לי יש 4 שעות מתמטיקה ביב תאמין לי זה לא כזה מפריע

סעמק אני חולה, אני נראה לי מוותר על החורף
לא למדתי

תגידו, לפי מה שאתם יודעים

בחורף, לוקחים את הציון הגבוה עם עשיתי בקיץ הקודם
או שזה בטוח הציון של החורף


נראה לי אין לך מגן... זה דבר אחד
ודבר שני תמות!!!
אני לומד 7 שעות מתמטיקה... 3 מהם ביום אחד!!


Posted by DjChook on Jan-10-2003 14:45:

חחחח נמרוד יא מסטול
קיצר שאלתי

אני עשיתי כבר בגרות שנה שעברה והחורף השנה אני מנסה לשפר
לוקחים את הגבוה או פשוט את האחרונה שעשיתי, יעני את החורף

רועי, 8 שעות פיסיקה
זה בערך כל המערכת שלי


Posted by Hell_Copter on Jan-10-2003 16:16:

quote:
Originally posted by DjChook
חחחח נמרוד יא מסטול
קיצר שאלתי

אני עשיתי כבר בגרות שנה שעברה והחורף השנה אני מנסה לשפר
לוקחים את הגבוה או פשוט את האחרונה שעשיתי, יעני את החורף

רועי, 8 שעות פיסיקה
זה בערך כל המערכת שלי


תמות
לי יש 7 מתמטיקה
עוד 8 בפיזיקה
עוד 8 בכימיה
עוד 6 בהסטוריה
ועוד 5 באנגלית
אלה המקצועות הכבדים
יש עוד 4 בספרות
עוד 2 בספורט ועוד שעת חינוך אחת



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.