TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- זימון לממר"ם
זימון לממר"ם
חברה אם מישהו פה קיבל שימון ל-
"מקצועות המחשב"
הקיצר,
תתכוננו לשכונה אמיתית
הייתי שם היום
מבחן אחד של 20 דקות של אנלוגיות מילוליות
ועוד מבחן של שעה וחצי של תיכנות
לא רציני בכלל
חוץ מהשאלה האחרונה שהיא קשה הכל סבבה
מי שיודע אסמבלר בכלל יהיה לו קל
שאתה עם 97 אתה לא מקבל זימונים לדבר הזה חחח
| quote: |
| Originally posted by DjChook שאתה עם 97 אתה לא מקבל זימונים לדבר הזה חחח |
גם אני הייתי שם היום, אם היית במבחנים של 8 וחצי בבוקר...
אני הייתי זה עם הג'ינס והחולצה הירוקה שישב ליד החיילת שהשגיחה, בפינה של החדר...
היה מבחן קל אבל התבלבלתי כי לא הייתי מרוכז (החיילת הזונה דיברה עם החייל לידי לאורך כל המבחן...) אז חשבתי שהקליטה מתבצעת לתא A במקום לתא B וזה דפק לי את כל התוכניות, בערך 20 דקות לפני סוף המבחן גיליתי את הטעות והתחלתי את כל המבחן מחדש, הספקתי לעשות בערך 6 שאלות מחדש...
נקווה שיהיה טוב.
אני מאחל למי שנבחן בהצלחה!
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL ה"חחחחח" הזה לא במקום, אני הייתי בוכה ...ועובדה שאני 97 וקיבלתי שאלון של גאמה טוב אבל מצד שני רוב הסיכויים שזה מפרוטקציות... ונקווה שנקבל זימון הלאה... |
מה פתאום שניכם זייני מוח
גם גאמא וגם חמן שחקים, ובכלל כל הדבר הזה שנקרא מודיעין
לא מחשבן לפרופיל
בגלל זה הזימונים יוצאים בכלל גם אם לא קבעו לכם עדיין אותו
למודיעין יש הקצאות גם לפרופיל 97 אם הם מספיק תותחים !
שני החברים שלי שכבר עברו את הראיון
אחד 82 ואחד 97
| quote: |
| Originally posted by fishfish גם אני הייתי שם היום, אם היית במבחנים של 8 וחצי בבוקר... אני הייתי זה עם הג'ינס והחולצה הירוקה שישב ליד החיילת שהשגיחה, בפינה של החדר... היה מבחן קל אבל התבלבלתי כי לא הייתי מרוכז (החיילת הזונה דיברה עם החייל לידי לאורך כל המבחן...) אז חשבתי שהקליטה מתבצעת לתא A במקום לתא B וזה דפק לי את כל התוכניות, בערך 20 דקות לפני סוף המבחן גיליתי את הטעות והתחלתי את כל המבחן מחדש, הספקתי לעשות בערך 6 שאלות מחדש... נקווה שיהיה טוב. אני מאחל למי שנבחן בהצלחה! |
לא הייתי מגדיר את זה כשכונה, אבל נדהמתי לראות שבערך 90 אחוז מהאנשים שהיו שם הם מסוג האנשים שהיציאה היחידה שהם מכירים זה הנסיעה לבית ספר (זה נראה כמו איזה סצינה מנקמת היורמים....Creepy)!
תגיד היית במבחנים של 8 וחצי או של 12?
שמונה וחצי
ולא יודע
היו כמה נורמלים
הכי מצחיק היה שכולם היו אשכנזים פרופר חוץ משני תימנים חמודיפ כאלה
שלא ידעו בדיוק מה הם עשו שם...
ואחד עם אפרו

רק לתלפיות מגיעות כוסיות למבחנים 
למרות שיש את היצורים האלה שנראים כאילו מישהו חיטט באף והוציא אותם 
דברו עם מייג'ר איקס על ממר"ם
הוא שירת שם אולי הוא יכול לספר לכם קצת פרטים ...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.