TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טייסטו
טייסטו
מישהו היה אתמול בהופעה של טייסטו בדום???
Re: טייסטו
| quote: |
| Originally posted by Major_X מישהו היה אתמול בהופעה של טייסטו בדום??? |
לא יודע אחי
אני לא הייתי שם
עדיין. מישהו היה?
הוא היה בטי אל וי
אבל יש כבר ט'רד על זה...
למה לפתוח חדש?!
לא ראיתי ט'רד על המסיבה שהייתה
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter הוא היה בטי אל וי אבל יש כבר ט'רד על זה... למה לפתוח חדש?! |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN הוא היה בעמוד השני מה אתה רוצה ממנו אני החזרתי אותו אחרי שראיתי שהוא פתח ט'רד על המסיבה הזאת |
חבר שלי היום דיברתי איתו הוא באילת
הוא אמר לי שטיאסטו דפק הופעה גם בבוקר
וחזר בצהריים !
יא אללה הוא אומר היה ענננננק ובלי סוף אנשים !
איזה מלך ...
סעמק הלוואי הייתי שם
אני לא מאמין שהיה לי חינם כמעט לאתמול ...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.