TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Blackhole presents:
Blackhole presents:
Vrijdag 24 Januari 2003
BLACK HOLE LABEL NIGHT
DJ's: DAZZLE, Cor Fijneman en Ton TB.
LJ: Lars
Op vrijdag 24 januari slaat het Black Hole label hun kamp op in The Palace. Na het succes van de Outstanding Tour zal Cor Fijneman samen met Dazzle en Ton TB laten horen waar het label Black Hole voor staat.
Aanvang 23.00 uur
Voorverkoop bij Plato en bij The Palace
nog ta-ertjes die daar heen gaan?
Hmm..hmm..ik twijfel. Even kijken of ik iemand mee kan krijgen hier. BasD bijvoorbeeld. Even checken, ik zie nog.
ik ga niet, heb er geen tijd voor.
lijkt me een gaaf feestje..
zal alleen wel weer veeel te vol komen te zitten
Wel een mooie gelegenheid om
EN venus EN Cried to dream (Cor remix) te horen
en khoorde hem vandaag zeggen dat hij bezig was met een remix van DT8 - Destination... die zou ik echt wel ff willen horen!!
maar ja. who knows. lijkt me wel gaaf feest. heb tot nu toe alleen tiesto nog maar live gehoord. en weet dan ook gelijk wat ik van itwt 008 kan verwachten 
nog geen idee of ik ga, maar er kunnen zowiezo wat ppltjes crashen hier, palace is vanaf hier 3 min lopen (en dan loop je langzaam
)
khoor/lees t wel
Grtz
WooT
| quote: |
| Originally posted by total woot nog geen idee of ik ga, maar er kunnen zowiezo wat ppltjes crashen hier, palace is vanaf hier 3 min lopen (en dan loop je langzaam )khoor/lees t wel Grtz WooT |
Neuh... te ver weg...
t moet toch lukken om wat ta's hierheen te krijgen? (wij reizen altijd dat kloteeind naar de randstad :s)
ik ben wel aanwezig maar ik zou niet zo aanwezig zijn in de feestvreugde. ik werk daar namelijk
waar? palace? garderobe? bar? draaien
?
ik werkt daar als glazenhaler, je moet toch ergens je vinyl van kunnen betalen
nee, is die dag een veeeeeeeels te relaxed feest in Hengelo (tenminste, dat verwacht ik), lekker goafeestje (met drum n bass erbij overigens
)
Moah zie wel even. Heb het erg druk. Tentamens enzo. + dat ik nog'"helemaal" naar de Korrewegwijk moet fietsen
...
Ik zie wel even. Moet niet zo druk worden als met Tiesto. Ben er zelf niet naartoe gegaan, maar heb de verhalen wel gehoord. Aan de andere kant, dit zijn niet echt hele bekende namen voor het "reguliere" publiek dat er komt 
mm over dat algemeen bekende namen gesproken. k zou met me beste vriend gaan, maar die wilde niet naar "nep tiesto". alleen naar: ferry, tiesto, sasha en armin...
beetje jammer maar goed. ach korrewegwijk is nog altijd dichterbij helpman en k heb wel zin in weer een keer feestje.
Lijkt me wel leuk feestje, maar ik heb tentamens en wat Tijs08 al zei: Altijd veel te druk daar!