TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Blackhole presents:

Posted by arjoderoon on Jan-10-2003 13:29:

Blackhole presents:

Vrijdag 24 Januari 2003
BLACK HOLE LABEL NIGHT
DJ's: DAZZLE, Cor Fijneman en Ton TB.
LJ: Lars
Op vrijdag 24 januari slaat het Black Hole label hun kamp op in The Palace. Na het succes van de Outstanding Tour zal Cor Fijneman samen met Dazzle en Ton TB laten horen waar het label Black Hole voor staat.
Aanvang 23.00 uur
Voorverkoop bij Plato en bij The Palace

nog ta-ertjes die daar heen gaan?

Posted by SnuggLe on Jan-10-2003 14:40:

Hmm..hmm..ik twijfel. Even kijken of ik iemand mee kan krijgen hier. BasD bijvoorbeeld. Even checken, ik zie nog.

Posted by DJ Bazz on Jan-10-2003 14:51:

ik ga niet, heb er geen tijd voor.

Posted by tijs08 on Jan-10-2003 16:40:

lijkt me een gaaf feestje..

zal alleen wel weer veeel te vol komen te zitten

Wel een mooie gelegenheid om

EN venus EN Cried to dream (Cor remix) te horen

en khoorde hem vandaag zeggen dat hij bezig was met een remix van DT8 - Destination... die zou ik echt wel ff willen horen!!

Posted by arjoderoon on Jan-10-2003 18:04:

maar ja. who knows. lijkt me wel gaaf feest. heb tot nu toe alleen tiesto nog maar live gehoord. en weet dan ook gelijk wat ik van itwt 008 kan verwachten

Posted by total woot on Jan-10-2003 18:35:

nog geen idee of ik ga, maar er kunnen zowiezo wat ppltjes crashen hier, palace is vanaf hier 3 min lopen (en dan loop je langzaam )

khoor/lees t wel

Grtz
WooT

Posted by arjoderoon on Jan-10-2003 18:43:

quote:
Originally posted by total woot
nog geen idee of ik ga, maar er kunnen zowiezo wat ppltjes crashen hier, palace is vanaf hier 3 min lopen (en dan loop je langzaam )

khoor/lees t wel

Grtz
WooT

eikel. ik zit in "zattemodus" nog kwartier op de fiets (moet naar helpman)
dr zitten hier nog een heel swikje ppltjes uit grun dus k ben benieuwd... k had tijd geleden nog over met iemand die zou wel komen als armin kwam, maar goed, cor, dazzle en ton tb is toch ook goeD???

Posted by eieregooie on Jan-10-2003 19:29:

Neuh... te ver weg...

Posted by total woot on Jan-10-2003 19:49:

t moet toch lukken om wat ta's hierheen te krijgen? (wij reizen altijd dat kloteeind naar de randstad :s)

Posted by wieba doedelzak on Jan-10-2003 20:32:

ik ben wel aanwezig maar ik zou niet zo aanwezig zijn in de feestvreugde. ik werk daar namelijk

Posted by total woot on Jan-10-2003 20:48:

waar? palace? garderobe? bar? draaien ?

Posted by wieba doedelzak on Jan-10-2003 20:59:

ik werkt daar als glazenhaler, je moet toch ergens je vinyl van kunnen betalen

Posted by kolkiewolkie on Jan-10-2003 21:36:

nee, is die dag een veeeeeeeels te relaxed feest in Hengelo (tenminste, dat verwacht ik), lekker goafeestje (met drum n bass erbij overigens )

Posted by JunKX on Jan-11-2003 21:05:

Moah zie wel even. Heb het erg druk. Tentamens enzo. + dat ik nog'"helemaal" naar de Korrewegwijk moet fietsen ...

Ik zie wel even. Moet niet zo druk worden als met Tiesto. Ben er zelf niet naartoe gegaan, maar heb de verhalen wel gehoord. Aan de andere kant, dit zijn niet echt hele bekende namen voor het "reguliere" publiek dat er komt

Posted by arjoderoon on Jan-11-2003 21:22:

mm over dat algemeen bekende namen gesproken. k zou met me beste vriend gaan, maar die wilde niet naar "nep tiesto". alleen naar: ferry, tiesto, sasha en armin...
beetje jammer maar goed. ach korrewegwijk is nog altijd dichterbij helpman en k heb wel zin in weer een keer feestje.

Posted by Three 'O Three on Jan-12-2003 12:20:

Lijkt me wel leuk feestje, maar ik heb tentamens en wat Tijs08 al zei: Altijd veel te druk daar!