TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- En klockren start jag gillar är...
En klockren start jag gillar är...
hiver_and_hammers_hands_on_divine--step_by_step_(club_mix)
har nyss fått upp öronen =P för denna låt.. missat totalt =)
de absolut första sekunderna e riktigt najs 

tror aldrig jag har hört den.. skall nog ta och leta upp den då
EDIT: ett ställe i en låt som jag skarpt gillar som jag får ryssningar av när jag hör e 04:10 i Dito - sky (2xlc remix)..
har hört den en massa.. har den på minidisken
hoho....A, fast ja gillar inte resten av låten..nå värst.. nu snackar vi intron 
York - Reachers of civilisation är väl kungen av intron 
-Treo-
Bästa introt...
DJ Navi - Cherry Traxx
Låten början med en så jäkla skön melodi som man kan lyssna på om och om igen! ![]()
| quote: |
| Originally posted by Glorie hoho....A, fast ja gillar inte resten av låten..nå värst.. nu snackar vi intron |
Nyx, du e så bra som postar små klipp
diggar det.. speciellt eftersom du har extra bra musiksmak 
dbl, neeheeej då

Way out West feat. Tricia Lee Kelshall - Mindcircus
ohhhh gudomligt piano i den....så jävla otroligt förstummande vackert enligt mig....får aldrig nog 
ska försöka göra ett klipp jag me 
den grymmaste hårdaste början är nog: Titchy Bitch & The Fallen Angel - Retribution(Hennes & Cold Remix) (tror jag iaf)..
grym bas. ... ska pelas RIGTIGT högt å då menar jag MAX...=)
| Originally posted by TrancE_GyLLe den grymmaste hårdaste början är nog: Titchy Bitch & The Fallen Angel - Retribution(Hennes & Cold Remix) (tror jag iaf).. grym bas. ... ska pelas RIGTIGT högt å då menar jag MAX...=) |
| Originally posted by TrancE_GyLLe den grymmaste hårdaste början är nog: Titchy Bitch & The Fallen Angel - Retribution(Hennes & Cold Remix) (tror jag iaf).. grym bas. ... ska pelas RIGTIGT högt å då menar jag MAX...=) |