TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- vraagje over Cool Edit (record proggie)

Posted by BooMBooM on Jan-12-2003 10:36:

vraagje over Cool Edit (record proggie)

ik wil een mix op mijn comp opnemen (gemaakt met een mengpaneel) en las dat dit een goed proggie moest zijn ik snap er alleen de balle van als ik iets opneem gaat het heeeeeeeel zacht en hij slaat het ook ergens op neem ik aan maar dat ken ik ook al niet terug vinden is er iemand die mij het 1 en ander uit ken leggen???? alvast bedankt!

Posted by serialkillah on Jan-12-2003 12:17:

Als het geluid te zacht wordt opgenomen moet je ff kijken of je geluids instellingen in windows (line-in) niet te zacht staat.

Verder kun je dat gene wat je hebt opgenomen opslaan met de save as... functie.

Posted by ScuL on Jan-12-2003 13:56:

uhhu.. klopt..
dat zijn nogal basic functies..

Posted by serialkillah on Jan-12-2003 15:34:

quote:
Originally posted by ScuL
uhhu.. klopt..
dat zijn nogal basic functies..

tja...

Posted by Ding Chavez on Jan-12-2003 16:21:

Je kan ook naar de master van je mengpaneel kijken. Ik weet niet hoe je je monitor aangesloten hebt, via versterker of via je stereo, maar anders moet je daarvan het volume lager zetten en je master omhoog. Dan komt het geluid ook harder via de line-in binnen. Maar dat is dan wat voor de volgende keer, of je moet em ff opnieuw doen

GreetZ, DC

Posted by BooMBooM on Jan-13-2003 16:33:

quote:
Originally posted by serialkillah
Als het geluid te zacht wordt opgenomen moet je ff kijken of je geluids instellingen in windows (line-in) niet te zacht staat.

Verder kun je dat gene wat je hebt opgenomen opslaan met de save as... functie.

goh en ik maar denken en denken (dat ken ik dus waarschijnlijk niet meer!) maar das best een logische oplossing zijn ken iig niet aan de master van me mengpaneel liggen want die heb ik al bijna voluit staan sorry voor de moeite!!! zal in vervolg eerst is veeeeeeeeeeel dieper na gaan denken zocht het probleem meer bij me mengpaneel